Maakt niet uit toch? Zolang je genoeg beweegt en meer calorieën verbrandt dan erin gaan.quote:Op zondag 19 april 2020 14:23 schreef diadakan het volgende:
Braddie heb je al een uitgerekend hoeveel calorieën jij in een week naar binnen smikkelt?
Alsof dit gebeurtquote:Op zondag 19 april 2020 14:36 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Zolang je genoeg beweegt en meer calorieën verbrandt dan erin gaan.
Ik zeg nog helemaal niet dat het teveel is... Kijkend naar braddie zijn lijf is inname en verbranding niet helemaal in balans. Maar daarom ben ik benieuwd of hij weet hoeveel calorien hij naar binnen smikkelt. Ik ben er zelf echt van geschrokken hoeveel er bijvoorbeeld een zak chips zitten of een pak koekjes. En die eet ik zelf altijd in een keer leeg...quote:Op zondag 19 april 2020 14:36 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Maakt niet uit toch? Zolang je genoeg beweegt en meer calorieën verbrandt dan erin gaan.
Toch knap dat je van een Wajong een huis kan huren, een auto kan rijden (20.000km per jaar?), regelmatig thuisbezorgd kan eten en daarnaast ook nog kan sparenquote:
Is bewegen van bureau naar voordeur om een bestelling aan te nemen genoeg denk jequote:Op zondag 19 april 2020 14:36 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Hangt er vanaf hoe groot z’n huis is.quote:Op zondag 19 april 2020 16:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Is bewegen van bureau naar voordeur om een bestelling aan te nemen genoeg denk je
Je vergeet de donerende sugardaddy, bovendien is de Focus zuinig zolang je niet in de stad rijdt.quote:Op zondag 19 april 2020 15:53 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Toch knap dat je van een Wajong een huis kan huren, een auto kan rijden (20.000km per jaar?), regelmatig thuisbezorgd kan eten en daarnaast ook nog kan sparen
Je vraagt je toch af op welk forum die mensen hun brandstichtingen coördinerenquote:Op zondag 19 april 2020 17:07 schreef Treinhoer het volgende:
BradgeTV doet trouwens niet alles voor geld hoor.
Ik bood hem aan om 100 euro te verdienen om mij naar een 5G zendmast te rijden zodat ik die in de fik kon steken en een vluchtauto had, maar daar ging hij (helaas) niet op in.
Denk dat hij wel akkoord was gegaan voor een kleine friet, kapsalon en een colaatje op de terugwegquote:Op zondag 19 april 2020 17:07 schreef Treinhoer het volgende:
Ik bood hem aan om 100 euro te verdienen om mij naar een 5G zendmast te rijden zodat ik die in de fik kon steken en een vluchtauto had, maar daar ging hij (helaas) niet op in.
Ik ben je man. Noem een plaats en tijd.quote:Op zondag 19 april 2020 17:07 schreef Treinhoer het volgende:
Als je nou de Sky Tower Slagharen als target had aangewezen en een grote kapsalon in het vooruitzicht had gesteld zat hij nu in de auto.quote:Op zondag 19 april 2020 17:07 schreef Treinhoer het volgende:
In een discord waarschijnlijk.quote:Op zondag 19 april 2020 17:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je vraagt je toch af op welk forum die mensen hun brandstichtingen coördineren
quote:Op zondag 19 april 2020 11:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Maar goed. Voorlopig wel weer even klaar met food reviews
Je verwacht het niet hèquote:Op zondag 19 april 2020 14:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Tóch een food review. Iets anders dan een vette hap.
Een kleine friet, jajaquote:Op zondag 19 april 2020 17:53 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk dat hij wel akkoord was gegaan voor een kleine friet, kapsalon en een colaatje op de terugweg
Dit is wel heel zwart wit natuurlijk, uiteindelijk gaat het ook om de kwaliteit van het eten. Je kunt ook je dagelijkse calorieën binnenkrijgen door de hele dag droog brood te vreten, maar dit is niet aan te bevelen natuurlijkquote:Op zondag 19 april 2020 14:36 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Eens. Trieste figurenquote:Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken om het eetgedrag en uploads van een anderKlik niet op de filmpjes in dit topic als je je er toch alleen maar over opwind, bespaar jezelf de ellende en de moeite. Zo kom je ook niet over als een verzuurde 20er - 30er die afgeeft op iemand die lol heeft in wat 'ie doet.
Gr.
Je hebt gelijk. Maar we zagen natuurlijk braddie wel de tomaat en komkommer van z'n kapsalon afschuiven. Top gear had the stig. Fok heeft braddie, en ik ben nog steeds benieuwd welke 2 acteurs er in het braddie pak zitten.quote:Op zondag 19 april 2020 18:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit is wel heel zwart wit natuurlijk, uiteindelijk gaat het ook om de kwaliteit van het eten. Je kunt ook je dagelijkse calorieën binnenkrijgen door de hele dag droog brood te vreten, maar dit is niet aan te bevelen natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |