Hier sla je de plank dus gewoon keihard is, want deze vent overtreed ongeveer alle morele wetten. Hoe kan je met je uitkering een keyboard kopen van 1000 piek? Hoe kan je als je 250 kilo weegt 24/7 junkfood blijven kanen? Het is echt walgelijk.quote:Op zondag 19 april 2020 12:32 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Als hij zelf niet tevreden is kan hij elk moment naar de huisarts stappen en hulp krijgen, dat kan iedereen in dit land. Daar hoeven wij niet bij te helpen tenzij hij daar zelf om vraagt. Ik denk dat hij het liefst heeft dat mensen hem gewoon nemen zoals hij is, hij weet toch zelf ook wel wat hij doet. We verdedigen hem omdat het nergens op slaat om hem aan te vallen, hij overtreedt geen wetten dus laat hem lekker doen.
Dit is het internetquote:Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken om het eetgedrag en uploads van een anderKlik niet op de filmpjes in dit topic als je je er toch alleen maar over opwind, bespaar jezelf de ellende en de moeite. Zo kom je ook niet over als een verzuurde 20er - 30er die afgeeft op iemand die lol heeft in wat 'ie doet.
Gr.
Dat zijn jouw morele wetten, niks anders. En Braddie kan altijd nog zijn leven aanpassen, maar jij blijft altijd een eikel. Hij brengt nog in ieder geval een lach op het gezicht van veel mensen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:35 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hier sla je de plank dus gewoon keihard is, want deze vent overtreed ongeveer alle morele wetten. Hoe kan je met je uitkering een keyboard kopen van 1000 piek? Hoe kan je als je 250 kilo weegt 24/7 junkfood blijven kanen? Het is echt walgelijk.
Juist op het internet moet je wel een ruggengraat hebben en dingen van je af kunnen slaan ja, en daarom moeten alle reacties gewoon blijven staan, elke mening mag. Maar constant blijven etteren lijkt mij wat onnodig.quote:Op zondag 19 april 2020 12:41 schreef phoenyx het volgende:
Bedoel onnodig afzeiken hoeft niet maar als het thema elke keer eten is dan is het normaal dat daar over getypt wordt en niet elke reactie als even prettig wordt ervaren. Hoeft toch ook niet, iedereen zeikt hier mij toch ook af en alleen als ze echt te ver gaan dan doe ik een TR maar het meeste reageer ik zelf gewoon weer op. Als hij 1% had van wat ik heb wat dat betreft dan waren de topics ook al veel fijner
Sparen kan toch ook prima met een uitkering?quote:Op zondag 19 april 2020 12:35 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Hier sla je de plank dus gewoon keihard is, want deze vent overtreed ongeveer alle morele wetten. Hoe kan je met je uitkering een keyboard kopen van 1000 piek? Hoe kan je als je 250 kilo weegt 24/7 junkfood blijven kanen? Het is echt walgelijk.
Hij geeft toch gewoon zijn mening en hoe hij ernaar kijkt, waarom moet er altijd over gediscussieerd worden? Hij hoeft jou toch niet te overtuigen en jij hem niet. De kern van hoe hij denkt is duidelijk en daar kan je het mee eens zijn of niet. Maar Braddie verdedigen zoals iedereen hier elke keer maar doet is toch ook niet nodig.quote:Op zondag 19 april 2020 12:44 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Sparen kan toch ook prima met een uitkering?
En als je wilt dat iemand je serieus neemt moet je eens realistische reacties gaan geven, 250kg, serieus, dat is dus gewoon bashen.
Ik wil best discussiėren als jij ook een beetje genuanceerd reageert.
quote:Op zondag 19 april 2020 12:48 schreef phoenyx het volgende:
waarom moet er altijd over gediscussieerd worden?
quote:Op zondag 19 april 2020 12:48 schreef phoenyx het volgende:
Maar Braddie verdedigen zoals iedereen hier elke keer maar doet is toch ook niet nodig.
Nee, je blijft reageren. Net Braddiequote:Op zondag 19 april 2020 10:32 schreef Sander166 het volgende:
Ik kijk als lurker toe hoe alles weer opnieuw begint![]()
Er zijn tienduizenden in exact dezelfde situatie, maar die vloggen niet. Vloggen is zijn manier van teruggeven aan de maatschappij.quote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef Welvaert het volgende:
De mensen die hier Bradley verdedigen zijn nog erger dan hemzelf. Hoe kan je een gast supporten die z’n hele leven aan het door ons - gefinancieerde UWV-infuus ligt, en vervolgens niks aan verantwoording laat zien door uberhaupt ķets bij te dragen aan de samenleving. Als je naar z’n gedrag bekijkt dan heeft ie binnen 5 jaar zware diabetes en mogen wij ook weer gaan opdraaien voor alle ziektekosten. Het is gewoon te sneu voor woorden. Hij heeft 0 toekomstperspectief en zal de komende 30 jaar zo door blijven kwakkelen.
- Dat heet sparenquote:Op zondag 19 april 2020 12:35 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Ja, met een uurtjequote:Op zondag 19 april 2020 13:18 schreef Elan het volgende:
Wat een gezeik zeg.Komt er nog content online vandaag?
Maar je gebrek aan acceptatie dat er mensen zijn die niet mee kunnen in onze "productie" maatschappij is de bovenste orde van armoedequote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef Welvaert het volgende:
De mensen die hier Bradley verdedigen zijn nog erger dan hemzelf. Hoe kan je een gast supporten die z’n hele leven aan het door ons - gefinancieerde UWV-infuus ligt, en vervolgens niks aan verantwoording laat zien door uberhaupt ķets bij te dragen aan de samenleving. Als je naar z’n gedrag bekijkt dan heeft ie binnen 5 jaar zware diabetes en mogen wij ook weer gaan opdraaien voor alle ziektekosten. Het is gewoon te sneu voor woorden. Hij heeft 0 toekomstperspectief en zal de komende 30 jaar zo door blijven kwakkelen.
Waarom doe je het jezelf aan te blijven kijken en posten eigenlijk?quote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef Welvaert het volgende:
Man man man, met jouw insteek kan niemand ooit ook maar wat kritiek op een ander hebben, die persoon die kritiek geeft zal namelijk zogenaamd altijd wel wat verkeerd doen, verkeerd denken of wat dan ookquote:Op zondag 19 april 2020 13:27 schreef Koral het volgende:
[..]
Maar je gebrek aan acceptatie dat er mensen zijn die niet mee kunnen in onze "productie" maatschappij is de bovenste orde van armoede
Kritiek is dan ook wat anders dan bashen/beledigen. Kritiek leveren, prima. Ga je de grens over: blijf dan maar weg.quote:Op zondag 19 april 2020 13:36 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Man man man, met jouw insteek kan niemand ooit ook maar wat kritiek op een ander hebben, die persoon die kritiek geeft zal namelijk zogenaamd altijd wel wat verkeerd doen, verkeerd denken of wat dan ookHet is geen weegschaal die in balans moet zijn ofzo. Als iemand zegt dat een ander dik is betekent dat niet dat diegene dan direct een lul genoemd moet worden ofzo om het in balans te houden.
Als je hier geen sarcasme in kan herkennen zou ik me toch op autisme laten checken als ik jou wasquote:Op zondag 19 april 2020 13:33 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Waarom doe je het jezelf aan te blijven kijken en posten eigenlijk?
Je wordt zelf althans ook graag gefinancierd
GC / Geld van jullie nodig
Oh, blijkbaar werkt jouw sarcasme herkenner niet goed. Er stond nog wel een smiley bij. Maar okay, ik snap de oorzaak nu.quote:Op zondag 19 april 2020 13:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je hier geen sarcasme in kan herkennen zou ik me toch op autisme laten checken als ik jou was
Dat oorzaak ja.quote:Op zondag 19 april 2020 13:39 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Oh, blijkbaar werkt jouw sarcasme herkenner niet goed. Er stond nog wel een smiley bij. Maar okay, ik snap de oorzaak nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |