abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192697006
Misschien is het leuk om een food review te doen van een ander soort restaurant dan fast food, bijvoorbeeld een Indonesische tent, of Grieks ofzo
pi_192697094
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 11:52 schreef Bluedisplay het volgende:
Misschien is het leuk om een food review te doen van een ander soort restaurant dan fast food, bijvoorbeeld een Indonesische tent, of Grieks ofzo
En van supermarkt maaltijden, stoommaaltijd van AH bijvoorbeeld of van de verse pizza's van de Jumbo.
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_192697121
quote:
2s.gif Op zondag 19 april 2020 12:00 schreef junkiexp het volgende:

[..]

En van supermarkt maaltijden, stoommaaltijd van AH bijvoorbeeld of van de verse pizza's van de Jumbo.
Dat klinkt allemaal veel te gezond voor brad
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
pi_192697127
Wat een ranzige vent joh, zit elke dag keihard aan de junkfood van z'n uitkeringscenten. Hoe kan zo'n iemand een 'platform' hebben. Het is allemaal echt te triest voor woorden.
Ik ben ook maar een mens
pi_192697132
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:

[..]

Dat klinkt allemaal veel te gezond voor brad
Lijkt mij niet want ik heb ook al broccoli en sperziebonen voorbij zien komen :)
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 12:04:37 #106
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192697140
quote:
13s.gif Op zondag 19 april 2020 12:03 schreef Welvaert het volgende:
Wat een ranzige vent joh, zit elke dag keihard aan de junkfood van z'n uitkeringscenten. Hoe kan zo'n iemand een 'platform' hebben. Het is allemaal echt te triest voor woorden.
Vervelend voor je. ;(
Kun je het wel een plekje geven?

Open er anders een topic over. Misschien lucht dat op.
F.K.A. SuperwormJim
  PR en moderator zondag 19 april 2020 @ 12:05:47 #107
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_192697157
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 01:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Omdat intense honger.
Wat nou als je pas om 19:00 zou eten ipv voor 17:00? :o En je dan om 23:00 nog een crackertje met beleg eet als je nog lang wakker blijft? Omdat dat dan voldoende is want je hebt dan geen intense honger omdat je op een passende tijd bent gaan eten? :o
Fuck the EBU.
  zondag 19 april 2020 @ 12:06:20 #108
319979 Fok-it
All is well
pi_192697161
quote:
13s.gif Op zondag 19 april 2020 12:03 schreef Welvaert het volgende:
Door figuren als junkiexp die alle kritiek afdoen als bashen. Dan kan je gewoon door blijven gaan he. Komt een mod als Superwormjim nog even met alleen een 'doe normaal' of een mongolenplaatje en we gaan weer verder op naar de volgende vetlaag.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192697162
quote:
7s.gif Op zondag 19 april 2020 12:04 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Vervelend voor je. ;(
Kun je het wel een plekje geven?

Open er anders een topic over. Misschien lucht dat op.
14.gif
pi_192697169
Supermarkt reviews lijken me ook wel prima ja, bijvoorbeeld nieuwe soorten chips etc.
blablablabla
pi_192697178
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:06 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Door figuren als junkiexp die alle kritiek afdoen als bashen. Dan kan je gewoon door blijven gaan he. Komt een mod als Superwormjim nog even met alleen een 'doe normaal' of een mongolenplaatje en we gaan weer verder op naar de volgende vetlaag.
:D :')

Het is gewoon bashen, laat die kerel toch lekker zijn ding doen.
Je hebt er persoonlijk geen last van toch?
pi_192697187
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:06 schreef Elan het volgende:
Supermarkt reviews lijken me ook wel prima ja, bijvoorbeeld nieuwe soorten chips etc.
WHO THE HELL CARES??!!!!! :')
Ik ben ook maar een mens
  Moderator zondag 19 april 2020 @ 12:10:54 #113
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192697220
quote:

[..]

Als je er niets aan vindt of als je je er aan ergert, zou je er ook voor kunnen kiezen om hier niet te lezen en te posten. Beter voor je bloeddruk en FOK!-plezier, bovendien blijft dit topic dan vrij van nutteloze negativiteit.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192697303
Dat mensen zich zo druk maken om het eetgedrag en uploads van een ander :') Klik niet op de filmpjes in dit topic als je je er toch alleen maar over opwind, bespaar jezelf de ellende en de moeite. Zo kom je ook niet over als een verzuurde 20er - 30er die afgeeft op iemand die lol heeft in wat 'ie doet.

Gr.
.
pi_192697343
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken om het eetgedrag en uploads van een ander :') Klik niet op de filmpjes in dit topic als je je er toch alleen maar over opwind, bespaar jezelf de ellende en de moeite. Zo kom je ook niet over als een verzuurde 20er - 30er die afgeeft op iemand die lol heeft in wat 'ie doet.

Gr.
Ze zullen het wel nodig hebben om online iemand de grond in boren om zich beter te voelen over zichzelf
  zondag 19 april 2020 @ 12:21:07 #116
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192697345
quote:

Gr.
Wijze woorden Braad. Maar als ik jou was zou ik me vooral niet druk maken over dat anderen zich druk maken over jouw gewoontes.
pi_192697375
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:08 schreef Welvaert het volgende:

[..]

WHO THE HELL CARES??!!!!! :')
Heb jij vaker masochistische neigingen?
Nieuw is niet altijd beter.
pi_192697410
quote:

[..]

Hij gaat maar door.
blablablabla
pi_192697427
quote:

Gr.
Ik betaal jou, dus daar mag ik een mening over hebben.
pi_192697430
quote:

Gr.
Nou, ik heb nooit echt het idee gehad dat je lol had met wat je deed maar oke.
pi_192697440
De mensen die hier Bradley verdedigen zijn nog erger dan hemzelf. Hoe kan je een gast supporten die z’n hele leven aan het door ons - gefinancieerde UWV-infuus ligt, en vervolgens niks aan verantwoording laat zien door uberhaupt íets bij te dragen aan de samenleving. Als je naar z’n gedrag bekijkt dan heeft ie binnen 5 jaar zware diabetes en mogen wij ook weer gaan opdraaien voor alle ziektekosten. Het is gewoon te sneu voor woorden. Hij heeft 0 toekomstperspectief en zal de komende 30 jaar zo door blijven kwakkelen.
Ik ben ook maar een mens
pi_192697485
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef Welvaert het volgende:
De mensen die hier Bradley verdedigen zijn nog erger dan hemzelf. Hoe kan je een gast supporten die z’n hele leven aan het door ons - gefinancieerde UWV-infuus ligt, en vervolgens niks aan verantwoording laat zien door uberhaupt íets bij te dragen aan de samenleving. Als je naar z’n gedrag bekijkt dan heeft ie binnen 5 jaar zware diabetes en mogen wij ook weer gaan opdraaien voor alle ziektekosten. Het is gewoon te sneu voor woorden. Hij heeft 0 toekomstperspectief en zal de komende 30 jaar zo door blijven kwakkelen.
En hoe heb jij hier last van?
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192697508
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef Welvaert het volgende:
Als hij zelf niet tevreden is kan hij elk moment naar de huisarts stappen en hulp krijgen, dat kan iedereen in dit land. Daar hoeven wij niet bij te helpen tenzij hij daar zelf om vraagt. Ik denk dat hij het liefst heeft dat mensen hem gewoon nemen zoals hij is, hij weet toch zelf ook wel wat hij doet. We verdedigen hem omdat het nergens op slaat om hem aan te vallen, hij overtreedt geen wetten dus laat hem lekker doen. :{
Nieuw is niet altijd beter.
pi_192697511
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:30 schreef RTR het volgende:

[..]

En hoe heb jij hier last van?
Het is gewoon extreem tenenkrommend dat je ziet dat zo’n gozer ‘een podium’ heeft. Wat overigens maar tijdelijk is want over 5-10 jaar zal fok! niet meer bestaan en vervalt ook al z’n exposure, maar dat is weer een ander verhaal.
Ik ben ook maar een mens
  zondag 19 april 2020 @ 12:33:25 #125
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192697522
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 12:32 schreef Welvaert het volgende:

[..]

Het is gewoon extreem tenenkrommend dat je ziet dat zo’n gozer ‘een podium’ heeft. Wat overigens maar tijdelijk is want over 5-10 jaar zal fok! niet meer bestaan en vervalt ook al z’n exposure, maar dat is weer een ander verhaal.
Dan kijk je toch niet.

Doei.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')