En van supermarkt maaltijden, stoommaaltijd van AH bijvoorbeeld of van de verse pizza's van de Jumbo.quote:Op zondag 19 april 2020 11:52 schreef Bluedisplay het volgende:
Misschien is het leuk om een food review te doen van een ander soort restaurant dan fast food, bijvoorbeeld een Indonesische tent, of Grieks ofzo
Dat klinkt allemaal veel te gezond voor bradquote:Op zondag 19 april 2020 12:00 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En van supermarkt maaltijden, stoommaaltijd van AH bijvoorbeeld of van de verse pizza's van de Jumbo.
Lijkt mij niet want ik heb ook al broccoli en sperziebonen voorbij zien komenquote:Op zondag 19 april 2020 12:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dat klinkt allemaal veel te gezond voor brad
Vervelend voor je.quote:Op zondag 19 april 2020 12:03 schreef Welvaert het volgende:
Wat een ranzige vent joh, zit elke dag keihard aan de junkfood van z'n uitkeringscenten. Hoe kan zo'n iemand een 'platform' hebben. Het is allemaal echt te triest voor woorden.
Wat nou als je pas om 19:00 zou eten ipv voor 17:00?quote:
Door figuren als junkiexp die alle kritiek afdoen als bashen. Dan kan je gewoon door blijven gaan he. Komt een mod als Superwormjim nog even met alleen een 'doe normaal' of een mongolenplaatje en we gaan weer verder op naar de volgende vetlaag.quote:Op zondag 19 april 2020 12:03 schreef Welvaert het volgende:
Wat een ranzige vent joh, zit elke dag keihard aan de junkfood van z'n uitkeringscenten. Hoe kan zo'n iemand een 'platform' hebben. Het is allemaal echt te triest voor woorden.
quote:Op zondag 19 april 2020 12:04 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Vervelend voor je.![]()
Kun je het wel een plekje geven?
Open er anders een topic over. Misschien lucht dat op.
quote:Op zondag 19 april 2020 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door figuren als junkiexp die alle kritiek afdoen als bashen. Dan kan je gewoon door blijven gaan he. Komt een mod als Superwormjim nog even met alleen een 'doe normaal' of een mongolenplaatje en we gaan weer verder op naar de volgende vetlaag.
WHO THE HELL CARES??!!!!!quote:Op zondag 19 april 2020 12:06 schreef Elan het volgende:
Supermarkt reviews lijken me ook wel prima ja, bijvoorbeeld nieuwe soorten chips etc.
Als je er niets aan vindt of als je je er aan ergert, zou je er ook voor kunnen kiezen om hier niet te lezen en te posten. Beter voor je bloeddruk en FOK!-plezier, bovendien blijft dit topic dan vrij van nutteloze negativiteit.quote:Op zondag 19 april 2020 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Door figuren als junkiexp die alle kritiek afdoen als bashen. Dan kan je gewoon door blijven gaan he. Komt een mod als Superwormjim nog even met alleen een 'doe normaal' of een mongolenplaatje en we gaan weer verder op naar de volgende vetlaag.
Ze zullen het wel nodig hebben om online iemand de grond in boren om zich beter te voelen over zichzelfquote:Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken om het eetgedrag en uploads van een anderKlik niet op de filmpjes in dit topic als je je er toch alleen maar over opwind, bespaar jezelf de ellende en de moeite. Zo kom je ook niet over als een verzuurde 20er - 30er die afgeeft op iemand die lol heeft in wat 'ie doet.
Gr.
Wijze woorden Braad. Maar als ik jou was zou ik me vooral niet druk maken over dat anderen zich druk maken over jouw gewoontes.quote:Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Dat mensen zich zo druk maken om het eetgedrag en uploads van een anderKlik niet op de filmpjes in dit topic als je je er toch alleen maar over opwind, bespaar jezelf de ellende en de moeite. Zo kom je ook niet over als een verzuurde 20er - 30er die afgeeft op iemand die lol heeft in wat 'ie doet.
Gr.
Hij gaat maar door.quote:Op zondag 19 april 2020 12:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik betaal jou, dus daar mag ik een mening over hebben.quote:Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gr.
Nou, ik heb nooit echt het idee gehad dat je lol had met wat je deed maar oke.quote:Op zondag 19 april 2020 12:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Gr.
En hoe heb jij hier last van?quote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef Welvaert het volgende:
De mensen die hier Bradley verdedigen zijn nog erger dan hemzelf. Hoe kan je een gast supporten die z’n hele leven aan het door ons - gefinancieerde UWV-infuus ligt, en vervolgens niks aan verantwoording laat zien door uberhaupt íets bij te dragen aan de samenleving. Als je naar z’n gedrag bekijkt dan heeft ie binnen 5 jaar zware diabetes en mogen wij ook weer gaan opdraaien voor alle ziektekosten. Het is gewoon te sneu voor woorden. Hij heeft 0 toekomstperspectief en zal de komende 30 jaar zo door blijven kwakkelen.
Als hij zelf niet tevreden is kan hij elk moment naar de huisarts stappen en hulp krijgen, dat kan iedereen in dit land. Daar hoeven wij niet bij te helpen tenzij hij daar zelf om vraagt. Ik denk dat hij het liefst heeft dat mensen hem gewoon nemen zoals hij is, hij weet toch zelf ook wel wat hij doet. We verdedigen hem omdat het nergens op slaat om hem aan te vallen, hij overtreedt geen wetten dus laat hem lekker doen.quote:Op zondag 19 april 2020 12:27 schreef Welvaert het volgende:
De mensen die hier Bradley verdedigen zijn nog erger dan hemzelf. Hoe kan je een gast supporten die z’n hele leven aan het door ons - gefinancieerde UWV-infuus ligt, en vervolgens niks aan verantwoording laat zien door uberhaupt íets bij te dragen aan de samenleving. Als je naar z’n gedrag bekijkt dan heeft ie binnen 5 jaar zware diabetes en mogen wij ook weer gaan opdraaien voor alle ziektekosten. Het is gewoon te sneu voor woorden. Hij heeft 0 toekomstperspectief en zal de komende 30 jaar zo door blijven kwakkelen.
Het is gewoon extreem tenenkrommend dat je ziet dat zo’n gozer ‘een podium’ heeft. Wat overigens maar tijdelijk is want over 5-10 jaar zal fok! niet meer bestaan en vervalt ook al z’n exposure, maar dat is weer een ander verhaal.quote:
Dan kijk je toch niet.quote:Op zondag 19 april 2020 12:32 schreef Welvaert het volgende:
[..]
Het is gewoon extreem tenenkrommend dat je ziet dat zo’n gozer ‘een podium’ heeft. Wat overigens maar tijdelijk is want over 5-10 jaar zal fok! niet meer bestaan en vervalt ook al z’n exposure, maar dat is weer een ander verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |