Zwaderquote:Op zondag 19 april 2020 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ben je nou weer zwader geworden?? Wat een buik man....
Het was gewoon een vraag hequote:Op zondag 19 april 2020 02:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zwader
Ik ben t.o.v 2017 wel wat aangekomen ja. Maar dat boeit verder niet toch? Je klikt de filmpjes aan of je klikt niet.
Ja, de reviews zijn er weerquote:Op zondag 19 april 2020 02:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Het was gewoon een vraag he![]()
Je hoeft niet te antwoorden natuurlijk..maare foodtesten weer terug![]()
![]()
![]()
![]()
Binnenkort nog afval vlogs?quote:Op zondag 19 april 2020 02:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, de reviews zijn er weerHet is mijn taak als Obesitasionada te laten zien welke snackbars/restaurants goed zijn en welke k.u.t
Nee, die ga ik niet meer doen man. Ik ben wel aan't afvallen (Hoe raar dat ook klinkt na al die food reviews) maar hoef dat niet meer zo zeer op beeld vast te leggen.quote:
Aah okequote:Op zondag 19 april 2020 02:18 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee, die ga ik niet meer doen man. Ik ben wel aan't afvallen (Hoe raar dat ook klinkt na al die food reviews) maar hoef dat niet meer zo zeer op beeld vast te leggen.
quote:Op zondag 19 april 2020 02:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, de reviews zijn er weerHet is mijn taak als Obesitasionada te laten zien welke snackbars/restaurants goed zijn en welke k.u.t
quote:Op zondag 19 april 2020 02:13 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Best knap om dan alsnog niet vol te zittenquote:Op zondag 19 april 2020 01:58 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Kreeg de pizza net op, kapsalon half, maar kwam vooral omdat die echt intens smerig was
Als het puur vanwege het minimum bedrag is dan zou ik zeggen, eet alleen die kapsalon en bewaar de pizza voor morgen.quote:Op zondag 19 april 2020 08:10 schreef Sheffield het volgende:
Dat mensen kapsalon serieus als avondeten nemen vind ik al verbazingwekkend, maar dan ook nog een pizza erbij bestellen?
Kwam je anders niet aan het minimum bedrag ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |