quote:
Op zaterdag 18 april 2020 16:05 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:Ik heb een item gekocht en het blijkt de verkeerde maat dan ik heb gekocht. De verkoopster beweert dat ik free returns kan krijgen. Dus lokaal en gratis terugsturen voor een refund. Maar ik krijg nergens de optie bij het openen van een dispuut. Volgens de verkoopster moet ik retourreden: wegens persoonlijke reden en niet meer nodig. Dan krijg ik de optie (terwijl zij de verkeerde maat hebben gestuurd). Maargoed dat werkt niet.
Nu heb ik de dispuut geopend met refund only met uitleg.
Op de een of andere manier krijgt de verkoper het voor elkaar om mij te dwingen het terug te sturen op eigen kosten? Ik krijg dus een email met de melding dat ik niet moet vergeten de item terug te sturen en tracking moet toevoegen. Of is dit bluf?
Doe ik iets fout?
Het moet expliciet bij de advertentie staan.
Als het er niet bij staat; dan krijg je geen lokaal adres en kost retourneren gewoon geld.
Maar als het goed is moet het hier te vinden zijn onder de dispute:
refund with goods return - reason: local return process
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts:
http://gearbullet.tweakblogs.net/