SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag een muur in een andere kleur schilderenquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:54 schreef kwiwi het volgende:
Door die lockdown heb ik inmiddels wel alles in huis gedaan dat al jaren op de to-do list stond.
Nou ja viel mee, ik sta normaal doordeweeks om 5u op dus was maar een uurtje eerder dan normaal. Zal vanmiddag als ik lekker in de zon lig wel weer in slaap vallenquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:58 schreef Karzai het volgende:
je was ook wel achterlijk vroeg wakker, probeer nog wat uurtjes te slapen
quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:55 schreef Karzai het volgende:
Mijn peperplantjes, er komen 2 nieuwe blaadjes aan
Zo leuk om plantjes te zien groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonnetje gaat weer lekker schijnen vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja viel mee, ik sta normaal doordeweeks om 5u op dus was maar een uurtje eerder dan normaal. Zal vanmiddag als ik lekker in de zon lig wel weer in slaap vallen
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:06 schreef Karzai het volgende:
Kon vandaag weer bij de kledingkast en heb een mooie verse onderbroek aangetrokken
Voor het eerst sinds wanneer?quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:06 schreef Karzai het volgende:
Kon vandaag weer bij de kledingkast en heb een mooie verse onderbroek aangetrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat daar dit jaar nog eetbare peper van komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat voor peper dan? Van die rode chili's of zwarte bolletjes? Ik heb geen idee hoe peper groeit eigenlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |