SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag een muur in een andere kleur schilderenquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:54 schreef kwiwi het volgende:
Door die lockdown heb ik inmiddels wel alles in huis gedaan dat al jaren op de to-do list stond.
Nou ja viel mee, ik sta normaal doordeweeks om 5u op dus was maar een uurtje eerder dan normaal. Zal vanmiddag als ik lekker in de zon lig wel weer in slaap vallenquote:Op zaterdag 18 april 2020 07:58 schreef Karzai het volgende:
je was ook wel achterlijk vroeg wakker, probeer nog wat uurtjes te slapen
quote:Op zaterdag 18 april 2020 07:55 schreef Karzai het volgende:
Mijn peperplantjes, er komen 2 nieuwe blaadjes aan
Zo leuk om plantjes te zien groeienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonnetje gaat weer lekker schijnen vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja viel mee, ik sta normaal doordeweeks om 5u op dus was maar een uurtje eerder dan normaal. Zal vanmiddag als ik lekker in de zon lig wel weer in slaap vallen
Bedankt voor de info.quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:06 schreef Karzai het volgende:
Kon vandaag weer bij de kledingkast en heb een mooie verse onderbroek aangetrokken
Voor het eerst sinds wanneer?quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:06 schreef Karzai het volgende:
Kon vandaag weer bij de kledingkast en heb een mooie verse onderbroek aangetrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gaat daar dit jaar nog eetbare peper van komen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat voor peper dan? Van die rode chili's of zwarte bolletjes? Ik heb geen idee hoe peper groeit eigenlijk.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Spaanse peper, kan je gewoon uit de peper halen die je in de winkel koopquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaat daar dit jaar nog eetbare peper van komen?En wat voor peper dan? Van die rode chili's of zwarte bolletjes? Ik heb geen idee hoe peper groeit eigenlijk.
Oh wauw, in 1 seizoen ja? Of moet de plant dit jaar groeien en volgend jaar vrucht dragen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:28 schreef Karzai het volgende:
[..]
Spaanse peper, kan je gewoon uit de peper halen die je in de winkel koop
Het moet er zo uit gaan zien
[ afbeelding ]
als het goed is in 1 seizoen, gewoon een rode peper laten drogen en dan de zaadjes eruit halenquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh wauw, in 1 seizoen ja? Of moet de plant dit jaar groeien en volgend jaar vrucht dragen?
Boeiendquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
ik voel mij schuldig dat ik met dat schuren lawaai ga maken
ik zou nog een uurtje wachtenquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Dan wacht je nog even tot al je buurgnoompjes (of mensen wiens mening je WEL wat boeit, for that matter) wakker zijn en ga je eerst wat anders doenquote:Op zaterdag 18 april 2020 08:48 schreef bitterbal het volgende:
Aanrecht zagen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:54 schreef Karzai het volgende:
Wij gaan zo met de cirkelzaag aan de gang
quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:54 schreef Karzai het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 08:54 schreef Karzai het volgende:
hier nog nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:00 schreef kwiwi het volgende:
Is het bij jullie ook zo’n lekker weer? Hier weer strakblauwe lucht, al bijna een maand elke dag eigenlijk
Ja. Het is nu alweer te droog overalquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:00 schreef kwiwi het volgende:
Is het bij jullie ook zo’n lekker weer? Hier weer strakblauwe lucht, al bijna een maand elke dag eigenlijk
Ik wacht nog even met naar de winkel gaan tot de wolken weg zijnquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:00 schreef kwiwi het volgende:
quote:irma-effect (het) toegenomen interesse in gebarentaal, zich onder meer uitend in de vorm van belangstelling voor het volgen van de opleiding tot gebarentolk; genoemd naar de Nederlandse gebarentolk Irma Sluis (1971), die tijdens de coronacrisis bij de persconferenties van premier Rutte en zijn ministers aanwezig was en in die hoedanigheid onder meer het werkwoord ‘hamsteren’ dermate beeldend een aansprekend vertolkte, dat de opname hiervan iconisch werd
Wat een servicequote:Op zaterdag 18 april 2020 09:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]had er al eentje voor je gezet burgemeester.
Lekker!quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een serviceZal ik dan de oven weer uitzetten, want je hebt vast ook krakend verse kaiserbroodjes?
Ja?quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vind Kaiserbroodjes eigenlijk zwaar overrated.
De afbakdingen hier wel. Eckte kaiserbroodjes vind ik wel lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Regent hier nu stevig trouwens. Jammer, wilde graag eens rustig koffie drinken in de voortuin op de bankquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja. Het is nu alweer te droog overal
Echt? Ik wil ook regenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Regent hier nu stevig trouwens. Jammer, wilde graag eens rustig koffie drinken in de voortuin op de bank
Ja kom lekker bij mij ontbijten op het zonnige terras van de highlands lodgequote:Op zaterdag 18 april 2020 09:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat een serviceZal ik dan de oven weer uitzetten, want je hebt vast ook krakend verse kaiserbroodjes?
Hoewel je in Duitsland ook vaak dit soort broodjes krijgt. En die zijn ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:18 schreef FranticDJ het volgende:
Ja, er zijn zoveel betere broodjes dan kaiserbroodjes
Laugenbrot, ook lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekker!
[..]
Ja?
Lekker hoor, deels ook jeugdherinnering en associatie met toffe momenten denk ik ook.
Graag in combinatie met verse zuurdesembollen of laugenbrot
Zolang het niet te warm is, lijkt me dat heerlijkquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kom lekker bij mij ontbijten op het zonnige terras van de highlands lodge
Altijd wat koeler in de bergen hequote:Op zaterdag 18 april 2020 09:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zolang het niet te warm is, lijkt me dat heerlijk![]()
Ik wil nu graag zon, kom die regen maar halen, zo ver is het niet vanaf jouquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt? Ik wil ook regenKan me de laatste regenbui niet herinneren.
Oh heeeeeeeerlijk, jaloersquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja kom lekker bij mij ontbijten op het zonnige terras van de highlands lodge
mja, dit is gewoon een voorbode voor heel veel te weinig water gezeik van de zomer doe mij van nu t/m juni ofzo maar gewoon veel, heel veel regen door het land heenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:00 schreef kwiwi het volgende:
Jij mag ook hier komen ontbijten hoorquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil nu graag zon, kom die regen maar halen, zo ver is het niet vanaf jou
[..]
Oh heeeeeeeerlijk, jaloers
Zo saai dezequote:Op zaterdag 18 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoewel je in Duitsland ook vaak dit soort broodjes krijgt. En die zijn ook![]()
Krokant en luchtig.
[ afbeelding ]
Ik ben een purist, een croissant moet gewoon klassiek, vet en slecht voor je, en lekkerquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
Wij hebben deze soort meergranen croissantjes (mehrkorn gipfeli) die zijn ook heerliijk. Krokant van buiten en zacht van binnen![]()
[ afbeelding ]
Gezellig!quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Jij mag ook hier komen ontbijten hoor
elk (afbak en/of krokant)broodje is imho overratedquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:15 schreef FranticDJ het volgende:
Deze zit ook heel wat boter in kan ik je vertellen, anders was ie niet zo lekker zacht van binnenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben een purist, een croissant moet gewoon klassiek, vet en slecht voor je, en lekker
Blaas het maar deze kant opquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:26 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik wil nu graag zon, kom die regen maar halen, zo ver is het niet vanaf jou
[..]
Oh heeeeeeeerlijk, jaloers
quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
elk (afbak en/of krokant)broodje is imho overrated
het is gewoon brood in een vormpje
en dat valt of staat met hoe het deeg wordt gemaakt.
iig in nl
Past goed bij mijquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Zo saai deze
En pretzelbroodjes ja, zoooo lekker
Altijd als ik in Zwitserland ben, laatste aankoop voor vertrek naar huis is een grote pretzel, liefst vers uit de oven met pompoenpitten
Videoconference met de liftmonteurquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:32 schreef kwiwi het volgende:
Stond net in de lift en hij ging niet meer open en niet naar beneden. Nou ik was toch heel even in paniek totdat de deur na een halve minuut gelukkig weer open gingHad geen zin om uren in een lift vast te zitten.
Ja. Nou geef mij maar een Belgische Pistoletquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoewel je in Duitsland ook vaak dit soort broodjes krijgt. En die zijn ook![]()
Krokant en luchtig.
[ afbeelding ]
Als je zo gaat redeneren is al het brood ‘deeg im een vormpje’quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:29 schreef mschol het volgende:
[..]
elk (afbak en/of krokant)broodje is imho overrated
het is gewoon brood in een vormpje
en dat valt of staat met hoe het deeg wordt gemaakt.
iig in nl
Voer is voerquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:34 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren is al het brood ‘deeg im een vormpje’
De weinige keren dat ik net over de grens boodschappen deed, zag het brood er eigenlijk precies hetzelfde uit als in Nederlandquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja. Nou geef mij maar een Belgische Pistolet
Heeft wel wat weg van dat plaatje.
Ik ging vroeger op zondagochtend altijd broodjes in België halen. En een eclair voor mezelfquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja. Nou geef mij maar een Belgische Pistolet
Heeft wel wat weg van dat plaatje.
Ik heb nu eckte Belg die hier in het dorp een bakkerij is begonnnenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ging vroeger op zondagochtend altijd broodjes in België halen. En een eclair voor mezelf
Bohhquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb nu eckte Belg die hier in het dorp een bakkerij is begonnnenboterkoeken, eclairs, pistolets..
Supermarkt? Vast wel.. bakker:.. nee. Toch wel anders hoor. Meer liefde voor t product enzo.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De weinige keren dat ik net over de grens boodschappen deed, zag het brood er eigenlijk precies hetzelfde uit als in Nederland
quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:34 schreef Molo het volgende:
Word wel echt beetje melodramatisch schijtziek van die mailings met reclame om corona lekker even uit te buiten ten goede van nietsbetekenende kutbedrijven![]()
Herkenbaar?
Yup. Maar die kan ik ook bij de Nederlandse bakker halenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
BohhHebben ze ook van die lekkere vruchten en rijstevlaaien?
Kán prima zijn, als er écht een goede bedoeling in zit.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]mijn bedrijf wil elke twee weken een coronamail gaan sturen. Ik denk dat klanten daar absoluut niet op zitten te wachten.
Was wel in de supermarkt jaquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Supermarkt? Vast wel.. bakker:.. nee. Toch wel anders hoor. Meer liefde voor t product enzo.
Ok er zijn ook goede nederlandse bakkers. Ben Gezegend mer een goede Belg en een goede Nederlander in t dorp hier (ze zitten nog tegenover elkaar ook :’) ).
Apart mapje voor in mailbox gemaaktquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:34 schreef Molo het volgende:
Word wel echt beetje melodramatisch schijtziek van die mailings met reclame om corona lekker even uit te buiten ten goede van nietsbetekenende kutbedrijven![]()
Herkenbaar?
Het ligt eraan wat voor bedrijf en wat voor informatie. Mijn klanten zitten bijvoorbeeld vooral te wachten op informatie over wat ze volgens de wet nu wel en niet mogen op het gebied van personeelsmanagement en salarissen, hoe de arbeidstijdverkorting werkt en wanneer ze er in aanmerking voor komen, hoe ze kosten kunnen besparen, en market practice (wat doen andere bedrijven in Zwitserland). Dus eigenlijk gewoon praktische informatie. Niet van dat high level gezwam of nieuws.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]mijn bedrijf wil elke twee weken een coronamail gaan sturen. Ik denk dat klanten daar absoluut niet op zitten te wachten.
Dat wilde een hoge pief bij ons een paar weken geleden. Wij hebben geweigerd om mee te werken. Dat begreep hij nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Kán prima zijn, als er écht een goede bedoeling in zit.
Je producten of diensten gewoon ordinair verhoeren en door de droge coronastrot duwen.... Nope
Buienradar stuk?quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:44 schreef bitterbal het volgende:
ai
https://www.buienradar.nl/nederland/neerslag/buienradar/24uurs
Zijn er maar weinig van. De meeste bakkers die zich afficheren als banketbakker, bakken sowieso geen brood, want dat is een heel ander vak. Dus kopen ze het gewoon in bij andere bakkers.quote:
bitterbal heeft buienradar stuk gemaakt godverdommequote:Op zaterdag 18 april 2020 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja ik wou al zeggen, hij opent niet..
Als dat hier in de regio zou zijn, is dat zelfmoordquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er maar weinig van. De meeste bakkers die zich afficheren als banketbakker, bakken sowieso geen brood, want dat is een heel ander vak. Dus kopen ze het gewoon in bij andere bakkers.
Vergeet je schuur apparaat nietquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:46 schreef bitterbal het volgende:
na de post van molo maar snel kussens naar binnen gehaald ;p
Niet waarquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bitterbal heeft buienradar stuk gemaakt godverdomme
wafel met chocoladesausquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Mijn opa was overigens een belgische banketbakker. Heb nog een taart- en wafelrecept van ‘m
Bij ons is het wat lastiger. Wij verkopen een product waar mensen wel elke maand voor betalen, maar wat ze in de meeste gevallen nooit gebruiken. Dan is het dus heel lastig om klanten relevante informatie te mailen. Dat bleek ook wel, want de collega’s die de mail moeten versturen, hebben geen flauw idee waar de mail over moet gaan. Dan is het dus gewoon mailen omdat je vindt dat je ook wat moet doenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat voor bedrijf en wat voor informatie. Mijn klanten zitten bijvoorbeeld vooral te wachten op informatie over wat ze volgens de wet nu wel en niet mogen op het gebied van personeelsmanagement en salarissen, hoe de arbeidstijdverkorting werkt en wanneer ze er in aanmerking voor komen, hoe ze kosten kunnen besparen, en market practice (wat doen andere bedrijven in Zwitserland). Dus eigenlijk gewoon praktische informatie. Niet van dat high level gezwam of nieuws.
ik heb er net even aan gedacht om de cola saus op mijn brood te doenquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben echt zelden chagrijnig, het zonnetje in huis ben ik
quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weiger om ook maar iets te chargijnig te laten maken vandaag
wafels met colasausquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb er net even aan gedacht om de cola saus op mijn brood te doen
Ja dan zou ik inderdaad niet mailen, gaat zo de prullenbak in dan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons is het wat lastiger. Wij verkopen een product waar mensen wel elke maand voor betalen, maar wat ze in de meeste gevallen nooit gebruiken. Dan is het dus heel lastig om klanten relevante informatie te mailen. Dat bleek ook wel, want de collega’s die de mail moeten versturen, hebben geen flauw idee waar de mail over moet gaan. Dan is het dus gewoon mailen omdat je vindt dat je ook wat moet doen
Bijzondere regio.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dat hier in de regio zou zijn, is dat zelfmoord
Kom maar naar binnen bijenkoninginquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik niet. Ik weiger om ook maar iets te chargijnig te laten maken vandaag
Hmmm, wil je misschien part-time een bakkerswinkeltje runnen in Foqueville?quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef kwiwi het volgende:
Mijn opa was overigens een belgische banketbakker. Heb nog een taart- en wafelrecept van ‘m
quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Subject: Covid-19quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij ons is het wat lastiger. Wij verkopen een product waar mensen wel elke maand voor betalen, maar wat ze in de meeste gevallen nooit gebruiken. Dan is het dus heel lastig om klanten relevante informatie te mailen. Dat bleek ook wel, want de collega’s die de mail moeten versturen, hebben geen flauw idee waar de mail over moet gaan. Dan is het dus gewoon mailen omdat je vindt dat je ook wat moet doen
Godverdommequote:Op zaterdag 18 april 2020 09:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom maar naar binnen bijenkoningin
dan alleen chocolade sausquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]die wafel is dan al op voordat de saus 45 min later klaar is.
Precies mijn puntquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja dan zou ik inderdaad niet mailen, gaat zo de prullenbak in dan.
die saus had ze alquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]die wafel is dan al op voordat de saus 45 min later klaar is.
IS HET NOU NOG STEEDS NIET OP??!!quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja hoor, het bouwen ligt nu toch even stil.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, wil je misschien part-time een bakkerswinkeltje runnen in Foqueville?
quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Subject: Covid-19
Importance: High
Body: Beste klant,
Kut joh, covid-19 alles. Nou ja, als je vragen hebt hoor ik het wel. Ik moest je mailen van mijn baas. Groetj0ns!
Gister Tiger King gekeken, denk dat het daardoor komt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik had even een momentje maar das weg![]()
![]()
once upon a time al gezien?
Kwiwigebak.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, wil je misschien part-time een bakkerswinkeltje runnen in Foqueville?
Hoe kan dat nou door tiger kingquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gister Tiger King gekeken, denk dat het daardoor komt.
Ja misschien vanavond maar kijken.
Hebben eerst een borrel bij vrienden buiten.
Mocht ik ooit in de buurt zijn, Will do!quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:40 schreef FranticDJ het volgende:
@:molo mocht je nog Belgische boterkoeken willen hoef je alleen maar naar mijn dorp te komen en niet meer naar die ene in.be die ik ooit eens vertelde
quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Subject: Covid-19
Importance: High
Body: Beste klant,
Kut joh, covid-19 alles. Nou ja, als je vragen hebt hoor ik het wel. Ik moest je mailen van mijn baas. Groetj0ns!
Kwiwafelsquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:54 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja hoor, het bouwen ligt nu toch even stil.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wilde een hoge pief bij ons een paar weken geleden. Wij hebben geweigerd om mee te werken. Dat begreep hij niet
Ik maak ook bwananenbrood.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kwiwafels![]()
Zo de productnaam hebben we al
getverquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee mijn vriendin is hele dagen ah mopperen huishoud gerelateerd.
Mijn vader wilde me vermoorden in mijn droom maar ik was er viermaal, is hem slechts eenmaal gelukt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik nog tien verhuisdozen tegenkwam die ik was vergeten uit te pakken. Kon de ijselijke gil nog net onderdrukken
Klinkt als een filmscriptquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn vader wilde me vermoorden in mijn droom maar ik was er viermaal, is hem slechts eenmaal gelukt.
Mijn huis is weer rein und sauberquote:Op zaterdag 18 april 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
getver![]()
zo blij dat k daar geen last van heb. een grote teringzooi hier
Wat is een leberkäsesemmel?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zin om bier te drinken op de Viktualienmarkt in München. Met een leberkäsesemmel
Kutcorona
Zin om gewoon hier op een terrasje te zittenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Zin om bier te drinken op de Viktualienmarkt in München. Met een leberkäsesemmel
Kutcorona
Zo één?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Kutcorona
Een knapperig wit broodje met een dikke plak warme leverkaas en een beetje mosterd. Op de Viktualienmarkt zitten wat kleinere slagertjes die echt goddelijke leberkäsesemmel hebben.quote:
Klinkt lekker ergens.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een knapperig wit broodje met een dikke plak warme leverkaas en een beetje mosterd. Op de Viktualienmarkt zitten wat kleinere slagertjes die echt goddelijke leberkäsesemmel hebben.
Moet ik daar toch eens proberen dan. Ons kantoor zit daar een paar minuten vandaan.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een knapperig wit broodje met een dikke plak warme leverkaas en een beetje mosterd. Op de Viktualienmarkt zitten wat kleinere slagertjes die echt goddelijke leberkäsesemmel hebben.
quote:
Dat zou het op zich wel eetbaar makenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]De grap is dat in München geen lever in de leberkäse zit. Eigenlijk is het dus meer een soort gebraden gehakt.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Moet ik daar toch eens proberen dan. Ons kantoor zit daar een paar minuten vandaan.
O, dit lust je wel.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat zou het op zich wel eetbaar makenWant lever
Paar keer per jaar. Liefst rond kerst, voor de kerstmarktenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Kom je daar vaak?
Toffe stad hoor. Mijn bezoek viel een beetje in het water omdat ik na een dag een telefoontje kreeg dat mijn vader in Hongarije was opgenomen in het ziekenhuis.
Mijn vader bakte het vroeger thuis. Met een uitje. Maar ik vond de geur al niet te doenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:15 schreef UitStraling het volgende:
Haat liefde-verhouding met lever, vriendin bakte dat eens in de zoveel tijd en dat rook me toch een partij heerlijk, altijd weer een stukje proberen maar bleef proeven als een stukje bittere gummibeer gevuld met afvalstoffen.
Tofquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Paar keer per jaar. Liefst rond kerst, voor de kerstmarkten
quote:
Berlijner? Dat zijn puddingbroodjes toch?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dit lust je wel.Ik hou wel van dingen als berlijer en leverkaas, zolang de lever niet overheerst.
Nog nooit op. Wij hadden vroeger een buurvrouw in Hongarije die haar ganzen voerde met een stok. Dat kon ik echt niet aanzien.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja ganzenlever vreet ik me dan wel weer ziek aan als ik het al pak.
Nee, berliner is ook een soort leverkaasquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Berlijner? Dat zijn puddingbroodjes toch?Nja, als de lever maar niet overheerst
Is dan ook niet zo moeilijk, want dat spul is grote hoeveelheden geeft al snel eenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Maar ja ganzenlever vreet ik me dan wel weer ziek aan als ik het al pak.
oh, ehm, mooiquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, berliner is ook een soort leverkaas
beetje mensen kijken met een goede koffie verkeerdquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zin om gewoon hier op een terrasje te zitten
Keer twee weken in de Perigord Noir gekampeerd, hoorde je de hele dag die beesten kokhalzen van het dwangvoerenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nog nooit op. Wij hadden vroeger een buurvrouw in Hongarije die haar ganzen voerde met een stok. Dat kon ik echt niet aanzien.
Nee nee nee jij moet werkenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
beetje mensen kijken met een goede koffie verkeerd
Of gewoon het leven.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
ben al vergeten hoe het werkzame leven is
Waarheid.quote:
Kun je niet gewoon op elke stoel een barbiepop of een Playmobilpoppetje zetten en dan vragen wat ze willen eten en drinken, beetje in vorm blijven zeg maar?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:23 schreef bitterbal het volgende:
ben al vergeten hoe het werkzame leven is
Zelfs dat niet. Van bed af, wasmachine in, droger in, bed weer op...quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Alleen het dekbedovertrek verandert soms.
En het weer vandaagquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nooit een ander printjequote:Op zaterdag 18 april 2020 10:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Van bed af, wasmachine in, droger in, bed weer op...
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op elke stoel een barbiepop of een Playmobilpoppetje zetten en dan vragen wat ze willen eten en drinken, beetje in vorm blijven zeg maar?
Soms wel. Heb drie verschillende maar het boeit me gewoon niet.quote:
die lego sets zijn zo gaafquote:
Mja misschien is dat wel een goed idee, en 8 uur per dag met een vol dienblad rond lopenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon op elke stoel een barbiepop of een Playmobilpoppetje zetten en dan vragen wat ze willen eten en drinken, beetje in vorm blijven zeg maar?
O ik heb er acht ofzoquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Soms wel. Heb drie verschillende maar het boeit me gewoon niet.
Goede morgenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:27 schreef CherryLips het volgende:
Je mag mij wel vragen wat ik wil drinken en dan schenk ik het zelf in.
Mijn leven was altijd al kansloos eigenlijk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik heb er acht ofzoWord er altijd wel blij van als er weer een andere leuke op ligt
En ik heb geen droger.
Niet eens. Ik trek het smorgens af (ghehehquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Komt er aanquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
koffieeeee met een marsepeinen donut
ah. zo doe ik het ook meestalquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet eens. Ik trek het smorgens af (gheheh) en savonds flex ik het er weer op. Hetzelfde dekbedovertrek.
Ik vind die dingen vooral functioneel, kijk er eigenlijk zelden naar. Het bed staat gewoon in een slaapkamer en de deur is over het algemeen dicht. Dus ik zou hooguit blij worden net voordat ik naar bed ga ofzo maar naar bed gaan is niet iets waar ik blij van word.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O ik heb er acht ofzoWord er altijd wel blij van als er weer een andere leuke op ligt
En ik heb geen droger.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lust wel koffie met zo'n gezichtje erin.
Nee inderdaadquote:
Dat is inderdaad ook een punt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. zo doe ik het ook meestalwant ik heb een gruwelijke hekel aan die dingen opvouwen etc.
ja maar je moet het dus wel zelf in huis hebbenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee inderdaadmag ik ook nog wat bestellen of hoe zit dat??
+1quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. zo doe ik het ook meestalwant ik heb een gruwelijke hekel aan die dingen opvouwen etc.
Zo nutteloos.quote:
van mij welquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:33 schreef Fogel het volgende:
Mag ik een broodje bal? En een dubbele espresso graag.
Niet dat ik het hier nu in huis heb, maar wel zin in.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar je moet het dus wel zelf in huis hebben
BB's gezicht?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lust wel koffie met zo'n gezichtje erin.
Wat probeerde je op te rollen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:34 schreef FranticDJ het volgende:
maar die oprolmethode.. die ga ik dus uitproberen he. want ik was donderdag echt een half uur bezig
Hagelslag kun je toch helemaal niet drinken joh.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
misschien is een kaart wel handig...
- cola
-koffie
-hagelslag
-cola saus
Dit is wat ik vandaag in huis heb
Een koffie met hagelslag graag.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
- cola
-koffie
-hagelslag
-cola saus
kun je in de koffie strooien?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hagelslag kun je toch helemaal niet drinken joh.
Ik heb serieus perssinaasappels voor de verse jusquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
- cola
-koffie
-hagelslag
-cola saus
Jawel. Gewoon het pak tegen je mond zetten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hagelslag kun je toch helemaal niet drinken joh.
Dit allemaal bij elkaar in een blender gooienquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
- cola
-koffie
-hagelslag
-cola saus
Eens kijken...quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
was aan het vechten met mn dekbed om die in de overtrek te krijgen.
kwam dit tegen:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon het pak tegen je mond zetten.
Dat doe ik alleen als het echt chocoladecrisis is, voorlopig heb ik nog genoeg chocoladeletters en paaseitjes liggenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jawel. Gewoon het pak tegen je mond zetten.
Dat was voor jou toch altijd al het gewone normaal?quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is dit ook net nieuwe normaal, dat koffie drinken vies gaat worden?
Oh ja paaseitjes. Speciaal in huis gehaald voor Pasenquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als het echt chocoladecrisis is, voorlopig heb ik nog genoeg chocoladeletters en paaseitjes liggen
Ik dronk kerstbier met pasen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja paaseitjes. Speciaal in huis gehaald voor PasenDat zeg ik, alle dagen lijken op elkaar
Als je nog chocoladeletters hebt, heb je geen idee wat een chocoladecrisis is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat doe ik alleen als het echt chocoladecrisis is, voorlopig heb ik nog genoeg chocoladeletters en paaseitjes liggen
Zo doe ik hetquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef Fogel het volgende:
Nou, ik denk dat ik het gewoon bij dekbed binnestebuiten, hoeken vastpakken en deken er doorheen trekken en even schudden ga houden
Ik ben de braafste en meest beschaafde man van het dorpquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat was voor jou toch altijd al het gewone normaal?
Replace dekbed dekbedovertrekquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef Fogel het volgende:
Nou, ik denk dat ik het gewoon bij dekbed binnestebuiten, hoeken vastpakken en deken er doorheen trekken en even schudden ga houden
Ja sorry, ben niet zo thuis in de huisvrouwenterminilogiequote:Op zaterdag 18 april 2020 10:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Replace dekbed dekbedovertrek
Replace deken dekbed
dat ja
Ik koop gewoon structureel veel meer chocolade dan dat ik eetquote:Op zaterdag 18 april 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als je nog chocoladeletters hebt, heb je geen idee wat een chocoladecrisis is.
mijn dekbed is 220 x 240quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:39 schreef Fogel het volgende:
quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja sorry, ben niet zo thuis in de huisvrouwenterminilogie
Langere armen kweken!quote:Op zaterdag 18 april 2020 10:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mijn dekbed is 220 x 240![]()
maar ik liep ook te kutten omdat ik er te laat achter kwam dat er nog 1 drukker dicht zat.
Dom gokvolk.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:13 schreef bitterbal het volgende:
53 mensen bij illegaal pokertoernooi in Zaandam, allemaal een bon
De politie heeft vannacht in Zaandam een illegaal pokertoernooi beëindigd. In een bedrijfspand waren, tegen de coronaregels in, 53 mensen aanwezig. Zij hebben allemaal een bekeuring van 390 euro gekregen. Zeven mensen moesten mee naar het bureau, omdat ze geen identiteitsbewijs bij zich hadden. Volgens de politie waren mensen uit heel Nederland op het pokertoernooi afgekomen.
Twee agenten raakten bij het incident lichtgewond. Volgens een woordvoerder gebeurde dat "in de hectiek". Zij zijn in het ziekenhuis behandeld en konden daarna in het werk. De politiewoordvoerder spreekt van onverantwoordelijk gedrag.
lekker cashen 20.670
En zo worden de steunmaatregelen van de overheid ook weer een beetje gefinancierdquote:
Ben je nu covid-positief?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer terug van de winkel. Ben ik nu weer okay @:CherryLips?
Negatievelingquote:
Dat weten we over een paar weken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben weer terug van de winkel. Ben ik nu weer okay @:CherryLips?
Waar ga je heen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:36 schreef Nick1975 het volgende:
Hall0n! Kamperen twee daagjes vanaf vanaaf. Vrouwke mee.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:35 schreef Dr_Flash het volgende:
zonnetje hierIk ga weer even aan het clubblad werken
ken het :pquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:39 schreef kwiwi het volgende:
Alweer bijna lunchtijd. Ik leef van eetmoment naar eetmoment in deze saaie dagen
succesquote:Op zaterdag 18 april 2020 11:40 schreef Budapestenaar het volgende:
Krantje gelezen, beetje Brahms geluisterd. Zo even naar de Hema.
Goed plan dit, maar dan moet ik eerst vlees halen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik ga een stoofpotje opzetten zo, even het huis vullen met stoofpotjesgeur.
Ja, dank je. Ik ga naar de Hema omdat het daar rustiger is bij AH. Vergeten om gisteren boodschappen te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |