abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:24:18 #176
403253 Meke
after all this time? always.
pi_192692069
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Er zijn genoeg dingen waarvan veel vrouwendingen waar veel mannen niets vanaf weten, dat ik wel weet. En ook best wel vaak dingen die je als man best wel hoort te weten.

Maar als vriendinnen van mij zouden gaan zuchten als ik niet weet wat de dichtheid van panty's is, dan zou ik toch wel zou ik zelf wel iets hebben van, joh zeik toch niet :+
Ja, dit is zelfs iets waarvan het me niets zou verbazen als vrouwen mensen die panties dragen het niet weten :D

Ik heb er nu eentje aan, maar geen idee hoeveel dernier die is? :+
supercalifragilisticexpialidocious
pi_192692070
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:21 schreef Redefine het volgende:

[..]

Er zijn genoeg dingen waarvan veel vrouwendingen waar veel mannen niets vanaf weten, dat ik wel weet. En ook best wel vaak dingen die je als man best wel hoort te weten.

Maar als vriendinnen van mij zouden gaan zuchten als ik niet weet wat de dichtheid van panty's is, dan zou ik toch wel zou ik zelf wel iets hebben van, joh zeik toch niet :+
Nah, ze hadden wel gelijk. Ze hadden het al 5 keer gezegd en omdat ze het eerst op zijn Frans en daarna op zijn Nederlands zeiden, begreep ik er niets meer van. Uiteindelijk kwamen we er wel uit!
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:24:52 #178
403253 Meke
pi_192692075
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Vraag mij iets over Terminator of andere actiefilms en ik zal je het antwoord waarschijnlijk schuldig moeten blijven.

Desperete Housewives is een ander verhaal.
Omg die staat hier klaar om te herbekijken, nu al zin in O+ Wie is je favoriete housewive?
pi_192692080
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:23 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Het is goed dat hij het lastig te googlen maakt door de refreinen weg te laten, maar dat werkte niet helemaal lekker. Ach ja, de volgende keer komt ie niet meer terug :P

Wat was de vraag precies? Was het nou: "Waar wordt Hertog Jan gebrouwen?" of "waar wordt dit bier van Hertog Jan gebrouwen?". Ik dacht het eerste, dan is Arcen ook goed.

Ik vind het knap dat ze drie keer per week zo'n quiz kunnen verzinnen. Ondanks dat het lastig is origineel te blijven, waren de vragen wel redelijk divers.
Familie speelde mee, wat ik van de appgroep begreep ging het om een speciaalbier :Y

En ze organiseren al jaren meerdere quizzen per week. Blijkbaar wordt je er handig in :P
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:25:08 #180
350717 Redefine
Service hè
pi_192692081
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:22 schreef Strani het volgende:

[..]

Vraag mij iets over Terminator of andere actiefilms en ik zal je het antwoord waarschijnlijk schuldig moeten blijven.

Desperete Housewives is een ander verhaal.
Over die actiefilms weet ik het dan weer wel. Over Desperate Houswives weet ik ook nog wel wat, ondanks dat het amper gekeken heb en geen hol aan vind. Sterker nog afgelopen donderdag wist ik dat een antwoord Sex in the City moest zijn, ondanks dat ik dat een ontzettende schijtserie vind.

Maar ja ik vind het persoonlijk ook nooit zo moeilijk ook iets te weten over iets wat je niet leuk vind of niet volgt :+
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:25:51 #181
403253 Meke
pi_192692090
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Familie speelde mee, wat ik van de appgroep begreep ging het om een speciaalbier :Y

En ze organiseren al jaren meerdere quizzen per week. Blijkbaar wordt je er handig in :P
Ja, ik denk dat je dan ook in gesprekken/bij iets op tv meteen denkt: Oeh! dat is leuk, en die meteen opschrijft
pi_192692102
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:24 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Nah, ze hadden wel gelijk. Ze hadden het al 5 keer gezegd en omdat ze het eerst op zijn Frans en daarna op zijn Nederlands zeiden, begreep ik er niets meer van. Uiteindelijk kwamen we er wel uit!
Via een spraakapp gedaan?

Dit is een reden dat ik voor quizzen en zo de voorkeur geef aan tekst. Je kan meteen de spelling zien en ook teruglezen als er door elkaar gepraat wordt. Helaas geeft de groep waar ik vandaag mee speelde de voorkeur aan Zoom. En omdat ze geen betaalde versie gebruikten moest die ook drie keer opnieuw worden opgestart
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:27:08 #183
181667 Strani
De enige echte Iberogast
pi_192692104
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:24 schreef Meke het volgende:

[..]

Omg die staat hier klaar om te herbekijken, nu al zin in O+ Wie is je favoriete housewive?
Haha, nou is het ook weer niet zo dat ik een fan ben maar ik heb het hier thuis met meer interesse meegekeken dan Terminator ;)

Maar vooruit, doe maar Susan dan ;)
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:27:32 #184
403253 Meke
pi_192692110
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:27 schreef Strani het volgende:

[..]

Haha, nou is het ook weer niet zo dat ik een fan ben maar ik heb het hier thuis met meer interesse meegekeken dan Terminator ;)

Haha :+

Ja, Susan is leuk *O*
En Lenette ook :Y
pi_192692118
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:25 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, ik denk dat je dan ook in gesprekken/bij iets op tv meteen denkt: Oeh! dat is leuk, en die meteen opschrijft
Dat, en als je van wat liedjes een redelijk goed beeld hebt hoe moeilijk die over het algemeen worden gevonden en wat je kan doen om er een twist aan te geven helpt dat ook :Y
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:28:26 #186
181667 Strani
De enige echte Iberogast
pi_192692123
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Over die actiefilms weet ik het dan weer wel. Over Desperate Houswives weet ik ook nog wel wat, ondanks dat het amper gekeken heb en geen hol aan vind. Sterker nog afgelopen donderdag wist ik dat een antwoord Sex in the City moest zijn, ondanks dat ik dat een ontzettende schijtserie vind.

Maar ja ik vind het persoonlijk ook nooit zo moeilijk ook iets te weten over iets wat je niet leuk vind of niet volgt :+
Sex and the City heb ik ook veel van meegekeken (gedwongen) maar dat vind ik ook echt een behoorlijk irritante serie ja.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:29:33 #187
350717 Redefine
Service hè
pi_192692138
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:23 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Het is goed dat hij het lastig te googlen maakt door de refreinen weg te laten, maar dat werkte niet helemaal lekker. Ach ja, de volgende keer komt ie niet meer terug :P

Wat was de vraag precies? Was het nou: "Waar wordt Hertog Jan gebrouwen?" of "waar wordt dit bier van Hertog Jan gebrouwen?". Ik dacht het eerste, dan is Arcen ook goed.

Ik vind het knap dat ze drie keer per week zo'n quiz kunnen verzinnen. Ondanks dat het lastig is origineel te blijven, waren de vragen wel redelijk divers.
Het is zeker knap dat ze dat zo vaak per week kunnen doen. Al doen ze dat normaal ook wel in de kroegen zelf. Wel vind ik dat ze zich minder aan zouden moeten trekken van de chat. Dat is uiteraard lastig, maar je ziet dat zonder baard het wel laat gaan, terwijl die ander echt pissig kan reageren.

Die vraag over Hertog Jan was gewoon wat te onduidelijk om er zo'n instinker van te maken.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:30:27 #188
350717 Redefine
Service hè
pi_192692149
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:24 schreef Meke het volgende:

[..]

Ja, dit is zelfs iets waarvan het me niets zou verbazen als vrouwen mensen die panties dragen het niet weten :D

Ik heb er nu eentje aan, maar geen idee hoeveel dernier die is? :+
Andersom zijn er ook wel typische mannending waarvan veel van ons mannen zoiets zou hebben van :?
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:31:39 #189
181667 Strani
De enige echte Iberogast
pi_192692167
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:27 schreef Meke het volgende:

[..]

Haha :+

Ja, Susan is leuk *O*
En Lenette ook :Y
Ja, alleen is die dan in het echt weer niet zo leuk :D
pi_192692182
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:27 schreef Strani het volgende:

[..]

Ongevraagde samenvatting:

In The Terminator komt de T-800 (Arnold Schwarzenegger) vanuit de toekomst om Sarah Connor om te leggen, want zij wordt later moeder van rebellenleider John Connor. Om te voorkomen dat Johns moeder dood gaat voor hij geboren is gaat soldaat Kyle Reese ook naar het verleden, bezwangert Sarah van John Connor en verslaat The Terminator.

In Terminator 2 sturen de rebellen een omgebouwde T-800 (weer Arnie, maar nu een goede) naar het nieuwere verleden om Sarah en de inmiddels geboren John te beschermen tegen de T-1000, die van vloeibaar metaal is gemaakt en van gedaante kan veranderen. Sarah schrikt zich het leplazarus als ze Arnie ziet, maar raakt ervan overtuigd dat hij goed is en samen verslaan ze de T-1000 en voorkomen dat de wereld vergaat.

Vanaf Terminator 3 is het niet echt de moeite meer waard. 3 gaat nog wel, daarna kan je ze al helemaal overslaan
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:32:28 #191
350717 Redefine
Service hè
pi_192692183
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:28 schreef Strani het volgende:

[..]

Sex and the City heb ik ook veel van meegekeken (gedwongen) maar dat vind ik ook echt een behoorlijk irritante serie ja.
Ja. Waarbij het voor mij ook wel kwam omdat Sarah Jessica Parker als ontzettend knappe vrouw gezien moest worden. Terwijl ik haar een molenpaard vind :r
pi_192692186
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Dit is een reden dat ik voor quizzen en zo de voorkeur geef aan tekst. Je kan meteen de spelling zien en ook teruglezen als er door elkaar gepraat wordt. Helaas geeft de groep waar ik vandaag mee speelde de voorkeur aan Zoom. En omdat ze geen betaalde versie gebruikten moest die ook drie keer opnieuw worden opgestart
Ja. We hadden ons geluid gemute totdat we iets te vertellen hadden, dus werd er niet echt door elkaar gepraat. Maar tekst lijkt me ook makkelijker. Sommigen praten niet zo makkelijk, terwijl ze met tekst wel sneller een antwoord geven. Je hebt vandaag toch weer meegedaan? :D Ging het goed?
pi_192692197
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Het is zeker knap dat ze dat zo vaak per week kunnen doen. Al doen ze dat normaal ook wel in de kroegen zelf. Wel vind ik dat ze zich minder aan zouden moeten trekken van de chat. Dat is uiteraard lastig, maar je ziet dat zonder baard het wel laat gaan, terwijl die ander echt pissig kan reageren.
Klopt :D Er zitten ook wel zeikerds in die chat, en mensen die lollig willen zijn en alle antwoorden daar neer plempen
Ik ben de kleur MAGENTA
pi_192692206
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:32 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Ja. We hadden ons geluid gemute totdat we iets te vertellen hadden, dus werd er niet echt door elkaar gepraat. Maar tekst lijkt me ook makkelijker. Sommigen praten niet zo makkelijk, terwijl ze met tekst wel sneller een antwoord geven. Je hebt vandaag toch weer meegedaan? :D Ging het goed?
Andere quiz :) Volgens onze eigen telling 52 punten van de mogelijke 60, dus dat is best aardig :)
Ik ben de kleur MAGENTA
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:34:18 #195
181667 Strani
De enige echte Iberogast
pi_192692208
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

In The Terminator komt de T-800 (Arnold Schwarzenegger) vanuit de toekomst om Sarah Connor om te leggen, want zij wordt later moeder van rebellenleider John Connor. Om te voorkomen dat Johns moeder dood gaat voor hij geboren is gaat soldaat Kyle Reese ook naar het verleden, bezwangert Sarah van John Connor en verslaat The Terminator.

In Terminator 2 sturen de rebellen een omgebouwde T-800 (weer Arnie, maar nu een goede) naar het nieuwere verleden om Sarah en de inmiddels geboren John te beschermen tegen de T-1000, die van vloeibaar metaal is gemaakt en van gedaante kan veranderen. Sarah schrikt zich het leplazarus als ze Arnie ziet, maar raakt ervan overtuigd dat hij goed is en samen verslaan ze de T-1000 en voorkomen dat de wereld vergaat.

Vanaf Terminator 3 is het niet echt de moeite meer waard. 3 gaat nog wel, daarna kan je ze al helemaal overslaan
Toch handig, nou kan ik tenminste schaamteloos een negatieve review schrijven.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:35:02 #196
181667 Strani
De enige echte Iberogast
pi_192692221
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ja. Waarbij het voor mij ook wel kwam omdat Sarah Jessica Parker als ontzettend knappe vrouw gezien moest worden. Terwijl ik haar een molenpaard vind :r
Nou dat is dus voor mij ook een enorm frustratiepunt! Het slaat allemaal nergens op. En ik vond het verder ook best een platvloerse serie, vrij oppervlakkig op een paar verhaallijnen na.
pi_192692224
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:29 schreef Redefine het volgende:

[..]

Die vraag over Hertog Jan was gewoon wat te onduidelijk om er zo'n instinker van te maken.
Ik zou het ook lastig vinden als een hele chat los lijkt te gaan op vragen die jij verzonnen hebt. Wat dat betreft is het knap dat ze dit zolang volhouden. Een echt publiek in een echte kroeg is een stuk gezelliger! Ook voor ons trouwens, in de kroeg zing ik wel gewoon mee en heb je ook eerder een 'ow ja' gevoel, als een ander het antwoord opschrijft en jij het daarna leest.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:35:17 #198
350717 Redefine
Service hè
pi_192692225
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Mja. Donderdag gebruikten we Skype en dat ging eigenlijk heel goed. Werd niet veel door elkaar gepraat. Je moet dan wel ervoor kiezen dat slechts één het geluid van de stream aan heeft staan. Want daar zit best nog een verschil tussen. In het begin hoorde ik eerst mijn stream relatief zacht (terwijl de rest wel hard was), om dan halverwege de vraag veel harder de vraag vertraagd te horen.

Dus toen heb ik de stream van mijn geluid wel uitgezet.
  zaterdag 18 april 2020 @ 23:36:13 #199
350717 Redefine
Service hè
pi_192692240
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Deel drie was nog wel voldoende vermakelijk als pure actiefilm. Maar een flink stuk minder dan de rest. De andere delen zijn al helemaal niet veel meer.
pi_192692246
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 23:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Andere quiz :) Volgens onze eigen telling 52 punten van de mogelijke 60, dus dat is best aardig :)
Dat is zeker netjes! Waar ging die quiz over?

Ik vind Sarah Jessica Parker ook niet heel knap :@
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')