Naja collega heeft nu via een appje afscheid genomen van de collega's en ze heeft veel pijn en het is door corona allemaal zo'n gedoe ook een euthanisieverklaring nu regelen lukt geloof ik niet en ik wilde zo graag de tuin af hebben en na ja gewoon meh. Zat vandaag ook te huilen in de tuin, ik voel me verslagenquote:
Ja begrijp ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja collega heeft nu via een appje afscheid genomen van de collega's en ze heeft veel pijn en het is door corona allemaal zo'n gedoe ook een euthanisieverklaring nu regelen lukt geloof ik niet en ik wilde zo graag de tuin af hebben en na ja gewoon meh. Zat vandaag ook te huilen in de tuin, ik voel me verslagen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja collega heeft nu via een appje afscheid genomen van de collega's en ze heeft veel pijn en het is door corona allemaal zo'n gedoe ook een euthanisieverklaring nu regelen lukt geloof ik niet en ik wilde zo graag de tuin af hebben en na ja gewoon meh. Zat vandaag ook te huilen in de tuin, ik voel me verslagen
Boskoop, bij een handelaar die z'n spullen niet kwijt kon in het buitenland en Div planten nu voor Eur 1 verkooptquote:
Bah, knuffel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ene met dat bruggetje over het water om erbij te komen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boskoop, bij een handelaar die z'n spullen niet kwijt kon in het buitenland en Div planten nu voor Eur 1 verkoopt
Pfff gedoequote:Op vrijdag 17 april 2020 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Het is geloof ik nu zelfs gedoe om de crematie goed te regelen en dat de helft van haar as naar haar ouders in Polen gaat.
Zou het versturen niet ook later kunnen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Het is geloof ik nu zelfs gedoe om de crematie goed te regelen en dat de helft van haar as naar haar ouders in Polen gaat.
Denk het wel maar geloof dat ze het gewoon allemaal geregeld wil hebben en ze heeft bijna geen energie meer en begreep dat praten nu ook al lastig voor haar wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het versturen niet ook later kunnen?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het wel maar geloof dat ze het gewoon allemaal geregeld wil hebben en ze heeft bijna geen energie meer en begreep dat praten nu ook al lastig voor haar wordt.
Poeh niet op gelet, lag aan de N207quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ene met dat bruggetje over het water om erbij te komen?
Corona brengt ons een hoop onverwacht extra gedoe en leed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Vind het gewoon zo erg dat ze in haar laatste dagen? Weken? niet gewoon nog soort van een beetje rust kan hebben en dingen soepl gaan enzo.
Knuffelquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks iedereen, sorry voor mijn geklaag. Ga maar even lekker mijn bed in met een boek
Op een of andere manier gaat er een lampje bij me branden dat er in Boskoop een geweldige kweker zit.quote:
Ook zonder corona gaat het vaak niet soepel op het einde helaasquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Corona brengt ons een hoop onverwacht extra gedoe en leed.
Huh nee man, 's-Hertogenbosch momenteel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kom jij echt uit Den Haag?
Zeg nou geen sorry joh!quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks iedereen, sorry voor mijn geklaag. Ga maar even lekker mijn bed in met een boek
De dood is vaak geen schoonheid nee, las ik nou laatst dat een oom van je overleden is aan covid-19?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook zonder corona gaat het vaak niet soepel op het einde helaas
Ohquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh nee man, 's-Hertogenbosch momenteel.
Iemand troosten is een van de lastigste dingen, normaal zou je een arm om iemand heen slaan maar tja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zeg nou geen sorry joh!
Kan je hier toch gewoon zeggen. vind het kut dat ik niets kan zeggen wat de situatie beter zal maken.
mja.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand troosten is een van de lastigste dingen, normaal zou je een arm om iemand heen slaan maar tja.
Ja natuurlijk, zeker in deze rare tijden maar gewoon ook altijd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja.![]()
maar moet jehier toch gewoon kwijt kunnen. hoop dat het dan ook wat oplucht
Ja. En toen mijn moeder een tijd geleden erg ziek was ging alles ook compleet fout vlak voor het overlijden, tot aan het in slaap brengen aan toe.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De dood is vaak geen schoonheid nee, las ik nou laatst dat een oom van je overleden is aan covid-19?
ach wat sneuquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja. En toen mijn moeder een tijd geleden erg ziek was ging alles ook compleet fout vlak voor het overlijden, tot aan het in slaap brengen aan toe.
Is je moeder ook recentelijk overleden dan?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja. En toen mijn moeder een tijd geleden erg ziek was ging alles ook compleet fout vlak voor het overlijden, tot aan het in slaap brengen aan toe.
He dat is ook gewoon ontzettend naar allemaalquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee al voor corona (gelukkig maar, we konden in ieder geval gewoon bij haar zijn).quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is je moeder ook recentelijk overleden dan?
Kloptquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij zei Whiskers dat vd week, kan me vergissen.
Gatver, gecondoleerd nog.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee al voor corona (gelukkig maar, we konden in ieder geval gewoon bij haar zijn).
omdat in dit geval goedkoop = duurkoopquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom is dat osmo zoveel duurder dan andere merken?
oke :pquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
omdat in dit geval goedkoop = duurkoop
Ga je lekker een uurtje liggen toch.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:03 schreef kwiwi het volgende:
Ben ik eindelijk eens moe, is het al om 18u
ohquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
nee.
zo'n SUV geval geen flauw idee wat 't is.
Lelijk hok iig op 't plaatje dat ze lieten zien
Dan word ik om 3u weer wakker. Dit is al te vaak fout gegaanquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga je lekker een uurtje liggen toch.
Wekker over anderhalf uur zetten?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:07 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan word ik om 3u weer wakker. Dit is al te vaak fout gegaanMaar even opblijven nog.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wekker over anderhalf uur zetten?
Zet ik koffie als je wakker bent.
*zet stroom op eigen hek*quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:11 schreef kwiwi het volgende:
[..]dankje, jij mag weer een nachtje zonder stroom op het hek
Volgens mij is boodschappen doen met jou al een avontuur, of schoenen strikken of dat de zon opgaat en de gordijnen staan op een kiertje, ja hč?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
ik was vorig jaar bij een vastgoed veiling.
niemand in de zaal. alles online. begreep er niks van.
Was 1 object, had zo uit probleemwijken kunnen komen. Klein arbeiders huisje met allemaal trash voor de deur. Die ging voor het meeste geld weg. ze bleven maar bieden
hoezo?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Volgens mij is boodschappen doen met jou al een avontuur, of schoenen strikken of dat de zon opgaat en de gordijnen staan op een kiertje, ja hč?
Niet?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hoezo?
Een vastgoedveiling is niet zoals de boodschappen doen he
Ja weet ik veel, ik doe eigenlijk nooit aan online veilingen, koop sowieso amper iets online, ik ben een echte sfeerkoper.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou niet voor mijWas de eerste keer
Gecondoleerdquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:49 schreef kwiwi het volgende:
[..]
nou hier kan je alsnog niet bezichtigen dus veel verschil tussen online of naar de veiling gaan was er ook nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik veel, ik doe eigenlijk nooit aan online veilingen, koop sowieso amper iets online, ik ben een echte sfeerkoper.
Belde mijn moeder net, die had een Skype begrafenis van een bekende gehad om 16:30, dat lijkt me ook wel erg vreemd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou hier kan je alsnog niet bezichtigen dus veel verschil tussen online of naar de veiling gaan was er ook niet
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belde mijn moeder net, die had een Skype begrafenis van een bekende gehad om 16:30, dat lijkt me ook wel erg vreemd.
Ze hadden 100 "meekijk" accounts beschikbaar gesteld zei ze.
Is mijn vriend weer hierquote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
https://thedulkshop.bigcartel.com/product/endless-caravan
dit is gaaf
Dat lijkt me echt super raar..quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Belde mijn moeder net, die had een Skype begrafenis van een bekende gehad om 16:30, dat lijkt me ook wel erg vreemd.
@RockNijntjequote:Op vrijdag 17 april 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
dit is gaaf
Frantic en Bal weten hier alles van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:20 schreef Karzai het volgende:
ik kan ook wel ledlampjes onder de keukenkastjes doen
Wel mooi, maar om op te skaten, zou het niet aan de muur hangenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:20 schreef FranticDJ het volgende:
dit is gaaf
goed ideequote:Op vrijdag 17 april 2020 18:20 schreef Karzai het volgende:
ik kan ook wel ledlampjes onder de keukenkastjes doen
¤ 255quote:
in de index van de shop zie je 't gewoonquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
¤ 255je ziet het pas als je hem in je winkelmandje legt
zou dat keihard aan de muur hangenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
Wel mooi, maar om op te skaten, zou het niet aan de muur hangen
Maar ik skate ook nooit
ja absurdquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was maar een bekende/kennis maar moet je je voorstellen dat het echt een dierbare is.
Vind je dit serieus mooi ja?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
[..]
Ik heb van diezelfde kunstenaar die koala ;P
[ afbeelding ]
Ja precies.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was maar een bekende/kennis maar moet je je voorstellen dat het echt een dierbare is.
Dat was voorheen ook al een tijdlang mogelijk, 3 jaar terug overleed vrouw van een collega, zij was Spaans dus hoop familie die toch niet naar NL kon komenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel begrafenissen al meegemaakt maar nog maar eentje die dichtbij me stond, een zwager van me, maakte echt veel indruk en dat gevoel dat de wereld stil staat is echt een heel naargeestig gevoel, loop je bijvoorbeeld in de winkel en dan doet iedereen normaal zijn boodschappen alsof er niets aan de hand is, begreep er niets van.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja precies.
Bij ons werd toen gevraagd of we de begrafenis op video wilden vastleggen. Alsof je daar later nog eens gezellig naar gaat zitten terug kijken
Nooit bij stilgestaan eigenlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat was voorheen ook al een tijdlang mogelijk, 3 jaar terug overleed vrouw van een collega, zij was Spaans dus hoop familie die toch niet naar NL kon komen
Ja inderdaad, dat vond ik toen ook even heel onwerkelijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb best wel veel begrafenissen al meegemaakt maar nog maar eentje die dichtbij me stond, een zwager van me, maakte echt veel indruk en dat gevoel dat de wereld stil staat is echt een heel naargeestig gevoel, loop je bijvoorbeeld in de winkel en dan doet iedereen normaal zijn boodschappen alsof er niets aan de hand is, begreep er niets van.
Dat de wereld gewoon door draait terwijl hij voor jou gestopt is.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat vond ik toen ook even heel onwerkelijk.
En ook dat mensen op je werk in de eerste paar dagen nog vragen hoe het met je gaat, maar daarna moet je er ook gewoon maar overheen zijn. Terwijl het in werkelijkheid maanden heeft geduurd voor ik het een plekje kon geven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat de wereld gewoon door draait terwijl hij voor jou gestopt is.
Ja dat had ik zelfs andersom, toen mijn zus na een half jaar nog diep in de rouwfase zat dacht ik ineens zou je niet eens de weg naar boven zoeken maar dat is iets wat ze alleen in haar eentje zelf moest doen en zijn tijd nodig had.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook dat mensen op je werk in de eerste paar dagen nog vragen hoe het met je gaat, maar daarna moet je er ook gewoon maar overheen zijn. Terwijl het in werkelijkheid maanden heeft geduurd voor ik het een plekje kon geven.
Hele lange tijd van zorg en zorgen gehad?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dta alleen gehad toen mijn vader ziek was. nadat hij was overleden viel alles echt van mijn schouders
Bij mij ookquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:34 schreef bitterbal het volgende:
ik heb dta alleen gehad toen mijn vader ziek was. nadat hij was overleden viel alles echt van mijn schouders
ja zo erg dat ik zelf niet meer functioneerde en zelfs echt dacht dat als dat gevoel zo zou blijven ik niet meer verder wlde leven/ bizar. dacht dat het nooit meer goed zou komen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hele lange tijd van zorg en zorgen gehad?
Moeder van mijn vriendin is overleden 3 weken geleden, sindsdien is ze wat ontvlambaar der en ik laat haar maar en steun haar. Hoe lang gaat dit duren denk je?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:32 schreef kwiwi het volgende:
[..]
En ook dat mensen op je werk in de eerste paar dagen nog vragen hoe het met je gaat, maar daarna moet je er ook gewoon maar overheen zijn. Terwijl het in werkelijkheid maanden heeft geduurd voor ik het een plekje kon geven.
Voelde je niet schuldig om de opluchting?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zo erg dat ik zelf niet meer functioneerde en zelfs echt dacht dat als dat gevoel zo zou blijven ik niet meer verder wlde leven/ bizar. dacht dat het nooit meer goed zou komen.
en al dat was ineens weg.
Ligt denk ik helemaal aan de persoon, de relatie met de overledene en de situatie. Maar er gewoon voor iemand zijn en niet zeggen 'nou nu heeft het wel lang genoeg geduurd' o.i.d. helpt welquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Moeder van mijn vriendin is overleden 3 weken geleden, sindsdien is ze wat ontvlambaar der en ik laat haar maar en steun haar. Hoe lang gaat dit duren denk je?
#manzonderemotie
was zo opgelucht dat hij dat niet meer hoefde mee te maken. maar werd door sommige ook niet goed begrepenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voelde je niet schuldig om de opluchting?
Of juist niet, oplucht dat hij er zelf vanaf was?
Precies, dat is een opluchting van twee kanten eigenlijk. Voor de persoon en jezelf.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was zo opgelucht dat hij dat niet meer hoefde mee te maken. maar werd door sommige ook niet goed begrepen![]()
Maar vond het zo erg voor hem dat hij in die situatie zat. en zeker echt aan het einde was hij het ook niet meer. Was niet te doen zo. Dus was oprecht blj voor hem. Gun je niemand.
Ik heb dit precies zo, heb enorme moeite met zieke mensen die de glans kwijt zijn en eigenlijk niet meer te helpen en vind dan de dood een soort opluchting.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
was zo opgelucht dat hij dat niet meer hoefde mee te maken. maar werd door sommige ook niet goed begrepen![]()
Maar vond het zo erg voor hem dat hij in die situatie zat. en zeker echt aan het einde was hij het ook niet meer. Was niet te doen zo. Dus was oprecht blj voor hem. Gun je niemand.
Denk dat ik dat wel begrijp ja, als arts ook heel wat lijdenswegen gezien en daar dacht ik van een emotionele afstand ook van, nou jij bent er vanaf van die ellende, rust.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja iemand dan in die staat in leven willen houden is ook redelijk egoitisch natuurlijk. als er dan een optie was om het op te lossen ga je daar natuurlijk voor maar ja die is er dan niet.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat ik dat wel begrijp ja, als arts ook heel wat lijdenswegen gezien en daar dacht ik van een emotionele afstand ook van, nou jij bent er vanaf van die ellende, rust.
Dat had ik met een een oud vrouwtje dat ik behandelde, bijna chiquer dan Queen Elizabeth en in haar laatste week lag ze zichzelf vervuild bloot te gooien met familie erbij en toen dacht ik bah dit ben jij nooit geweest en ik had je graag een andere waardigere dood gegund.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb dit precies zo, heb enorme moeite met zieke mensen die de glans kwijt zijn en eigenlijk niet meer te helpen en vind dan de dood een soort opluchting.
ja klopt. bij mijn oma ook puur opluchtingquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:43 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb dit precies zo, heb enorme moeite met zieke mensen die de glans kwijt zijn en eigenlijk niet meer te helpen en vind dan de dood een soort opluchting.
Feestje in de cocktail bar vanavondquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Zullen we daarom maar het leven vieren zolang we nog gezonde adem hebben?
Biertje?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Die kip hoeft niet lang, het is de saus die moet indikken dat zo lang duurt.quote:
Nu kan het even. Komend weekend ben ik er nietquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:48 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jij durft, buiten je avond/weekendklok om posten
oo je bent nog niet begonnen? ja dan duurt het nog langquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://chickslovefood.com/recept/cola-kip/
ga dit doen
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gaan we compleet los![]()
Ik trakteer voor iedereen
ahquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kip hoeft niet lang, het is de saus die moet indikken dat zo lang duurt.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zet die vlammenwerper van Once Upon a Time in Hollywoord erop dan.
ik heb dus nu patat met appelmoesquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
maar die cola kip zou ik zo doen.. zonder die rijst dan toch.
heb eigenlijk wel zin in een kindermenuutje weer
Denk dat de kip ook wel redelijk gaar moet zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kip hoeft niet lang, het is de saus die moet indikken dat zo lang duurt.
Bal steekt wel een peukje opquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:48 schreef UitStraling het volgende:
Voor niemand meer respect dan opa van pa s kant. Die woonde vroeger bij ons in dus kende ik.zeer goed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat had ik met een een oud vrouwtje dat ik behandelde, bijna chiquer dan Queen Elizabeth en in haar laatste week lag ze zichzelf vervuild bloot te gooien met familie erbij en toen dacht ik bah dit ben jij nooit geweest en ik had je graag een andere waardigere dood gegund.
houthakkersburgers?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef Dr_Flash het volgende:
ik heb twee houthakkersburgers op de plaat liggen![]()
EN verder niks
Ze maakt het met kipfilet, dat is zo klaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk dat de kip ook wel redelijk gaar moet zijn.
Elke keer als mijn collega een sigaret gaat roken zeg ik: het was fijn je gekend te hebben. Hij wordt er helemaal gek vanquote:
Dat is voor mij eerder seks.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat je plezier en rust schenkt.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke keer als mijn collega een sigaret gaat roken zeg ik: het was fijn je gekend te hebben. Hij wordt er helemaal gek van
kipdij mag ik hopenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze maakt het met kipfilet, dat is zo klaar natuurlijk.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker
ik mengde de appelmoes altijd met mayo
Dit klinkt wel een beetje als mijn voorland.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Voor niemand meer respect dan opa van pa s kant. Die woonde vroeger bij ons in dus kende ik.zeer goed.
Hij werkte nog volop in zijn 70ge jaren. Kreeg longkanker. Ging alleen elke dag weg naar al.zijn fam.en vrienden, weken lang.
Ben weleens mee geweest. Kwam die aan goed opgewekt, een uur lullen en sterke verhalen en net voor die wegging: ohja heb kanker en ga dood. Ajuus.
Nooit een ziekenhuis gezien. Na deze bezoeken ging hij op bed liggen en belde de dokter om wat morfine en ging dood met al zijn kinderen en kleinkinderen.
Sterke man was dat.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als mijn voorland.
Watquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Elke keer als mijn collega een sigaret gaat roken zeg ik: het was fijn je gekend te hebben. Hij wordt er helemaal gek van
In Foqueville komt op zulke daden gewoon een enkeltje bij de alligators hoor.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:51 schreef FranticDJ het volgende:
in mijn hoofd las ik dit als voorhuidquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit klinkt wel een beetje als mijn voorland.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
in mijn hoofd las ik dit als voorhuid
Ben ik blij dat Haags zijn tondeuse binnen heeft.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hawaii, en ik zeg niet wat we gaan doen maar neem je zwembroek mee!
quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:55 schreef Karzai het volgende:
ook besteld half uurtje drie kwartier, hot spicy vegas ribs![]()
hoop dat ze goed zijn
pak ik m'n boot en vang ik ze..quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
In Foqueville komt op zulke daden gewoon een enkeltje bij de alligators hoor.
Morgen pasquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ben ik blij dat Haags zijn tondeuse binnen heeft.
Als bitterbal die avond aan het vuur staat wordt het aangebrande alligator speciaal.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pak ik m'n boot en vang ik ze..
hebben we in de gedrogeerde gerbil alligator op 't menu.
met cola als sausquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als bitterbal die avond aan het vuur staat wordt het aangebrande alligator speciaal.
Daar gaan we later op de avond gewoon nog even heenquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel toe aan een wilde avond in The Sky Bar
alles klinkt vies uit zijn mondquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klinkt zo vies uit jouw mond.
Ja even een gouden avondje meemaken waar we het jaren later nog over hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar gaan we later op de avond gewoon nog even heen
Ik denk dat ik terug naar Boedapest was gegaan als mijn moeder niet was overleden. Maar nu wil ik in de buurt van mijn vader zijn.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:55 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden speciaal terug gekomen naar Den Bosch om mijn ouders te ondersteunen tijdens hun laatste levensfase, ik vond dat ik dat moest doen, ze leven nog steeds maar ik wilde me niet verschuilen voor hun laatste jaren en hun levenseinde.
nee morgen ochtendquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de proefrit vindt om 23.15 plaats?
heb je je stream nog gekeke trouwens?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
de proefrit vindt om 23.15 plaats?
Dat is wel heel liefquote:Op vrijdag 17 april 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik terug naar Boedapest was gegaan als mijn moeder niet was overleden. Maar nu wil ik in de buurt van mijn vader zijn.
Wil je na zijn verscheiden wel terug?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat ik terug naar Boedapest was gegaan als mijn moeder niet was overleden. Maar nu wil ik in de buurt van mijn vader zijn.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Vind het gewoon zo erg dat ze in haar laatste dagen? Weken? niet gewoon nog soort van een beetje rust kan hebben en dingen soepl gaan enzo.
En dan moet er eigenlijk ook nog een spiegelei overheenquote:
nee was met andere dingen bezigquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb je je stream nog gekeke trouwens?
Uiteindelijk moet je loskomen van je fam en je eigen imperium hebben toch?quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Super tof van je!quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er altijd voor me geweest als ik ze nodig had. Tijd om wat terug te doen
Oh dat is best een goed idee eigenlijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan moet er eigenlijk ook nog een spiegelei overheen
Exact waarom ik nu hier ben op deze plek en fase in mijn leven.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn er altijd voor me geweest als ik ze nodig had. Tijd om wat terug te doen
Ik hoop dat dat nog lang duurt. Maar voorlopig ben ik al blij als ik er weer een week heen kanquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wil je na zijn verscheiden wel terug?
Xdquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
na z'n Budadonis date wordt het Bluda..
Ik heb gewoon mijn eigen leven. Maar dan kun je toch alsnog rekening houden met anderen in de keuzes die je maakt?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uiteindelijk moet je loskomen van je fam en je eigen imperium hebben toch?
Eens.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen leven. Maar dan kun je toch alsnog rekening houden met anderen in de keuzes die je maakt?
Zullen we een supercool verzorgingstehuis laten bouwen voor onze oudjes in Foqueville? hebben we ze dichtbij ons.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat nog lang duurt. Maar voorlopig ben ik al blij als ik er weer een week heen kan
GENOTquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft Ab_Sauerhaus ook vaak last van.
Wie?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef FranticDJ het volgende:
Eigenlijk heeft die Suzan van Freek best wel een gezicht alsof die ooit een knuppel gevangen heeft.
Die kin steekt zo ver naar voren
Gelijk combineren met een camperplaats voor de vitale oudjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een supercool verzorgingstehuis laten bouwen voor onze oudjes in Foqueville? hebben we ze dichtbij ons.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we een supercool verzorgingstehuis laten bouwen voor onze oudjes in Foqueville? hebben we ze dichtbij ons.
Oh god.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
IKEA waarschijnlijk weer open vanaf 28 april
IKEA is van plan om zijn winkels in Nederland op 28 april weer te openen. Wel neemt het woonwarenhuis maatregelen: er mag maar een beperkt aantal bezoekers naar binnen en klanten mogen maximaal met z'n tweeën komen winkelen. Bij de kassa's en klantenservice wordt plexiglas geplaatst.
IKEA sloot op 17 maart vrijwillig zijn deuren, net als sommige andere winkels, waaronder de Bijenkorf, Zara en Nespresso. Het bedrijf benadrukt dat de geplande heropening op 28 maart onder voorbehoud is. Het woonwarenhuis blijft alert op de maatregelen en adviezen van het RIVM en het kabinet.
Overigens blijven de restaurants van IKEA en de kinderspeelplaatsen nog dicht.
Bah.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
IKEA is van plan om zijn winkels in Nederland op 28 april weer te openen. Wel neemt het woonwarenhuis maatregelen: er mag maar een beperkt aantal bezoekers naar binnen en klanten mogen maximaal met z'n tweeën komen winkelen. Bij de kassa's en klantenservice wordt plexiglas geplaatst.
IKEA sloot op 17 maart vrijwillig zijn deuren, net als sommige andere winkels, waaronder de Bijenkorf, Zara en Nespresso. Het bedrijf benadrukt dat de geplande heropening op 28 maart onder voorbehoud is. Het woonwarenhuis blijft alert op de maatregelen en adviezen van het RIVM en het kabinet.
Komt de helft van de mensen niet naar de IKEA vanwege het vreten en de ballenbak??quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
als je maar genoeg aandringtquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mijn vader is 69. Die krijg je nog niet in een verzorgingstehuis .
oh zijn ze nog dicht? kreeg een appje vandaag van mijn zus of ik haar daar even naar toe wilde brengenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
18 MINUTEN GELEDEN
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelijk combineren met een camperplaats voor de vitale oudjes.
Alle bejaarden komen voor het goedkope ontbijtquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:06 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Komt de helft van de mensen niet naar de IKEA vanwege het vreten en de ballenbak??
je kan er nu afhalenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh zijn ze nog dicht? kreeg een appje vandaag van mijn zus of ik haar daar even naar toe wilde brengen
Gaat toch niet ..quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
oh zijn ze nog dicht? kreeg een appje vandaag van mijn zus of ik haar daar even naar toe wilde brengen
De mijne bijna 72. Hij heeft wel een soort van aanleunwoning, maar hij wil echt nog niet naar een te huis en dat is gelukkig ook niet nodig atmquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef Beudapestenaar het volgende:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Ballenbak, kreeg vandaag een raar appje, zullen we samen ballenbakballen gaan kopen en dan erin springen?
Dat zou mijn vader niet meer kunnen. Versleten rug. Hij kwam wel meehelpen met het in elkaar zetten van meubelen laatst, maar dat was meer zitten, koffie drinken en aanwijzingen gevenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:09 schreef Karzai het volgende:
mijn pa is ook 72, die timmert nog even een keukentje in elkaar voor me
Kan je beter hurenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:08 schreef UitStraling het volgende:
Ballenbak, kreeg vandaag een raar appje, zullen we samen ballenbakballen gaan kopen en dan erin springen?
Maak je wel fotootje van je keuken?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:11 schreef Karzai het volgende:
Supersnelle golf heefie en borrelt lekker met de buurvrouwtjes
Ik bel mijn vader echt niet meer om dingen mee te helpen, dement en hij probeert alles met een middeleeuwse oorlogsbijl in elkaar te zetten.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou mijn vader niet meer kunnen. Versleten rug. Hij kwam wel meehelpen met het in elkaar zetten van meubelen laatst, maar dat was meer zitten, koffie drinken en aanwijzingen geven
Ja mijn ouders wonen ook op 500 meter.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb gewoon mijn eigen leven. Maar dan kun je toch alsnog rekening houden met anderen in de keuzes die je maakt?
Had al wat gevonden, 60 euro voor 250 ballen maar ik weet niet hoeveel ik er nodig heb voor het echte ballenbakeffect.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan je beter hurendoen we op ons bedrijfsfeest altijd. 6 kuub voor in een vergaderruimte van 3x3 m of zo.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bel mijn vader echt niet mer om dingen mee te helpen, dement en hij probeert alles met een middeleeuwse oorlogsbijl in elkaar te zetten.
Ja zoietsquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
“Zo jongen, jij komt de winter wel door met die stapel brandhout.”
“Maar pa, dat was mijn nieuwe dressoir.”
quote:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:04 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heeft Ab_Sauerhaus ook vaak last van.
Misschien is ze nerveus voor haar date?quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Haha heb je er ook beeld bij?
Ghehequote:Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien is ze nerveus voor haar date?
Aaawquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
hij ligt hier serieus al een half uur zo op m'n arm
Nice.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
schuren olieën plakken fappen misschien nog wat zooi ophalen bij mn ouders..
Iets meer. 6 kuub is ongeveer 15000 ballenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had al wat gevonden, 60 euro voor 250 ballen maar ik weet niet hoeveel ik er nodig heb voor het echte ballenbakeffect.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iets meer. 6 kuub is ongeveer 15000 ballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |