Naja collega heeft nu via een appje afscheid genomen van de collega's en ze heeft veel pijn en het is door corona allemaal zo'n gedoe ook een euthanisieverklaring nu regelen lukt geloof ik niet en ik wilde zo graag de tuin af hebben en na ja gewoon meh. Zat vandaag ook te huilen in de tuin, ik voel me verslagenquote:
Ja begrijp ikquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja collega heeft nu via een appje afscheid genomen van de collega's en ze heeft veel pijn en het is door corona allemaal zo'n gedoe ook een euthanisieverklaring nu regelen lukt geloof ik niet en ik wilde zo graag de tuin af hebben en na ja gewoon meh. Zat vandaag ook te huilen in de tuin, ik voel me verslagen
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja collega heeft nu via een appje afscheid genomen van de collega's en ze heeft veel pijn en het is door corona allemaal zo'n gedoe ook een euthanisieverklaring nu regelen lukt geloof ik niet en ik wilde zo graag de tuin af hebben en na ja gewoon meh. Zat vandaag ook te huilen in de tuin, ik voel me verslagen
Boskoop, bij een handelaar die z'n spullen niet kwijt kon in het buitenland en Div planten nu voor Eur 1 verkooptquote:
Bah, knuffel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die ene met dat bruggetje over het water om erbij te komen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Boskoop, bij een handelaar die z'n spullen niet kwijt kon in het buitenland en Div planten nu voor Eur 1 verkoopt
Pfff gedoequote:Op vrijdag 17 april 2020 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Het is geloof ik nu zelfs gedoe om de crematie goed te regelen en dat de helft van haar as naar haar ouders in Polen gaat.
Zou het versturen niet ook later kunnen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:34 schreef liesje1979 het volgende:
Het is geloof ik nu zelfs gedoe om de crematie goed te regelen en dat de helft van haar as naar haar ouders in Polen gaat.
Denk het wel maar geloof dat ze het gewoon allemaal geregeld wil hebben en ze heeft bijna geen energie meer en begreep dat praten nu ook al lastig voor haar wordt.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zou het versturen niet ook later kunnen?
quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Denk het wel maar geloof dat ze het gewoon allemaal geregeld wil hebben en ze heeft bijna geen energie meer en begreep dat praten nu ook al lastig voor haar wordt.
Poeh niet op gelet, lag aan de N207quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ene met dat bruggetje over het water om erbij te komen?
Corona brengt ons een hoop onverwacht extra gedoe en leed.quote:Op vrijdag 17 april 2020 17:36 schreef liesje1979 het volgende:
Vind het gewoon zo erg dat ze in haar laatste dagen? Weken? niet gewoon nog soort van een beetje rust kan hebben en dingen soepl gaan enzo.
Knuffelquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:40 schreef liesje1979 het volgende:
Thanks iedereen, sorry voor mijn geklaag. Ga maar even lekker mijn bed in met een boek
Op een of andere manier gaat er een lampje bij me branden dat er in Boskoop een geweldige kweker zit.quote:
Ook zonder corona gaat het vaak niet soepel op het einde helaasquote:Op vrijdag 17 april 2020 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Corona brengt ons een hoop onverwacht extra gedoe en leed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |