abonnement Unibet Coolblue
pi_192709604
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 00:40 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Ja hij is echt extreem lees er op reddit ook klachten over.
Landorus is inderdaad een bitch. Ik heb er ondertussen al 9 :'). Ben maar gewoon Golden Razz Berries aan het gooien, want anders ga ik te snel door m'n ultra balls. :P
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 09:48:39 #27
42184 crew  DaMart
pi_192710166
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:08 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Ik ben vrijdag rank 8 geworden met 2000 score, dus denk dat jij dat ook bent :P.
Nee, ik ben toch echt level 7. AL was in een keer van 6 naar 8 ook wel leuk geweest natuurlijk :D.

Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 april 2020 @ 09:50:09 #28
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_192710189
quote:
0s.gif Op zondag 19 april 2020 22:11 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Gisteren 72 ultra ballen voor nodig gehad :')
1 raid gedaan, toen gevangen
1x uit de Go League gewonnen, toen ook gevangen :?

Ik wil wel even gezegd hebben dat ik gisteren echt een KUT event vond... zo... ik heb gesproken
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 09:53:44 #29
42184 crew  DaMart
pi_192710255
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:50 schreef Cryothic het volgende:

[..]

1 raid gedaan, toen gevangen
1x uit de Go League gewonnen, toen ook gevangen :?

Ik wil wel even gezegd hebben dat ik gisteren echt een KUT event vond... zo... ik heb gesproken
Ja, het duurde eigenlijk te lang. Ze hadden het beter kunnen opsplitsen in meerdere dagen 1 a 2 uur en een hogere shinykans (daarvoor zette ik de incense aan en dan is 1 shiny uit iets van 300 pokemon wel wat weinig).
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 april 2020 @ 09:54:38 #30
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192710268
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:50 schreef Cryothic het volgende:

[..]

1 raid gedaan, toen gevangen
1x uit de Go League gewonnen, toen ook gevangen :?

Ik wil wel even gezegd hebben dat ik gisteren echt een KUT event vond... zo... ik heb gesproken
Ik heb 'm lekker op de plus gespeeld tijdens het wandelen :Y dat was ook meer dan genoeg moeite :P.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator maandag 20 april 2020 @ 09:56:06 #31
42184 crew  DaMart
pi_192710294
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2020 09:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb 'm lekker op de plus gespeeld tijdens het wandelen :Y dat was ook meer dan genoeg moeite :P.
Bij mij werkte de Plus niet echt, omdat Niantic hem heeft gesloopt met de laatste update. Maar zo las ik ook op Reddit dat het erop lijkt dat sinds begin deze maand Spinda niet meer shiny kan zijn.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  maandag 20 april 2020 @ 09:57:43 #32
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192710323
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:56 schreef DaMart het volgende:

[..]

Bij mij werkte de Plus niet echt, omdat Niantic hem heeft gesloopt met de laatste update. Maar zo las ik ook op Reddit dat het erop lijkt dat sinds begin deze maand Spinda niet meer shiny kan zijn.
Ik heb PoGo 2x geinstalleerd staan. 1 gewone Android versie en 1 Galaxy versie, die is nog niet geüpdate, dus gelukkig kan ik daarmee nog Plussen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 20 april 2020 @ 09:59:13 #33
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_192710355
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:53 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ja, het duurde eigenlijk te lang. Ze hadden het beter kunnen opsplitsen in meerdere dagen 1 a 2 uur en een hogere shinykans (daarvoor zette ik de incense aan en dan is 1 shiny uit iets van 300 pokemon wel wat weinig).
Ik vond het idee leuk, elk uur een ander type. Kon je zelf een beetje kiezen wat je wilde vangen.

quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2020 09:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb 'm lekker op de plus gespeeld tijdens het wandelen :Y dat was ook meer dan genoeg moeite :P.
Android hier... m'n gotcha doet het niet meer na de laatste update.

Maar van alle types waar ik een incense voor aangezet heb, 0 shinies.
Ondertussen wel weer 3 shiny Sentrets.

Het voelde echt als een Sentret Community Day, met bonus pokemon. -O-
pi_192710564
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2020 09:54 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb 'm lekker op de plus gespeeld tijdens het wandelen :Y dat was ook meer dan genoeg moeite :P.
Plus natuurlijk vervolgens het weggooien van alle meuk. :+
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 20 april 2020 @ 10:15:27 #35
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192710619
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:12 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Plus natuurlijk vervolgens het weggooien van alle meuk. :+
Och, !4* en mass transfer :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 20 april 2020 @ 10:16:24 #36
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_192710642
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2020 10:15 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Och, !4* en mass transfer :).
tussen de 3* kunnen ook nog wel eens leuke zitten toch?
96 en 98%tjes
  maandag 20 april 2020 @ 10:17:03 #37
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192710657
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:16 schreef Cryothic het volgende:

[..]

tussen de 3* kunnen ook nog wel eens leuke zitten toch?
96 en 98%tjes
Mjah, van de commons boeit me dat niet zo. Die rij ik wel op 100tjes op de scanner. Maar bijvoorbeeld Gothita gooi ik helemaal niet weg om te traden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  maandag 20 april 2020 @ 10:18:22 #38
24981 Cryothic
nerd... meer niet.
pi_192710682
quote:
17s.gif Op maandag 20 april 2020 10:17 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mjah, van de commons boeit me dat niet zo. Die rij ik wel op 100tjes op de scanner. Maar bijvoorbeeld Gothita gooi ik helemaal niet weg om te traden.
Ik heb een 100% gothita, maar zou niet weten waarom ik die lagere wil traden. Of bedoel je voor de candy?
  maandag 20 april 2020 @ 10:20:35 #39
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_192710722
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:18 schreef Cryothic het volgende:

[..]

Ik heb een 100% gothita, maar zou niet weten waarom ik die lagere wil traden. Of bedoel je voor de candy?
Kans op lucky en leuke IV + candy omdat ie zo weinig voorkomt :)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_192710835
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, ik ben toch echt level 7. AL was in een keer van 6 naar 8 ook wel leuk geweest natuurlijk :D. Edit: wacht, ik check net, level 8 is pas bij 2500 :D

[ afbeelding ]
Gek, wellicht kan je niet in 1x van 6 naar 8. Ga je bij de volgende battle meteen naar level 8 :)

Maar heb je goed gedaan...ik kom voorlopig in de master league totaal niet langs ongeveer 1850....(was 1950 in Ultra League)...Mijn team is te slecht kennelijk (of de andere teams te overpowered). Ik ben ook pas level 39 en heb maar paar gemaxte pokemon; en alleen Mewtwo heeft van de legendaries bij mij een 2e move....Dat heb je echt wel nodig in de master league...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_192710988
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 09:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Nee, ik ben toch echt level 7. AL was in een keer van 6 naar 8 ook wel leuk geweest natuurlijk :D.

[ afbeelding ]
Vreemd. Misschien heeft het bij mij te make met m'n gespeelde wedstrijden:

pi_192711030
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 10:29 schreef Norrage het volgende:

[..]

Gek, wellicht kan je niet in 1x van 6 naar 8. Ga je bij de volgende battle meteen naar level 8 :)

Maar heb je goed gedaan...ik kom voorlopig in de master league totaal niet langs ongeveer 1850....(was 1950 in Ultra League)...Mijn team is te slecht kennelijk (of de andere teams te overpowered). Ik ben ook pas level 39 en heb maar paar gemaxte pokemon; en alleen Mewtwo heeft van de legendaries bij mij een 2e move....Dat heb je echt wel nodig in de master league...
Hoeft in principe niet. Alleen mijn Togekiss heeft 2 chargemoves, de andere twee niet.
Maxen voor zover mogelijk is wel vereist ja. Sommige legendaries stijgen qua CP dan wel duidelijk boven de rest uit. Ik ben nu druk met Dialga, maar die kost nu 10 candy per 25cp boost. Omdat ik geen normale raids doe haal ik alleen rare candy uit de Go League, of research opdrachten.

Er zijn wedstrijden die ik heb verloren omdat het een showdown werd van een 4000cp Dialga tegen 3800cp. Dan is het toch zuur als je hierdoor verliest.
pi_192711275
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:37 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Vreemd. Misschien heeft het bij mij te make met m'n gespeelde wedstrijden:

[ afbeelding ]
Ben je al langgeleden levle 8 geworden? Ik lees dat de grens ooit op 1800 stond...maar ze dat hebben opgehoogd? maar dat was nog ten tijde van de presseason geloof ik....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_192711303
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 10:40 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Hoeft in principe niet. Alleen mijn Togekiss heeft 2 chargemoves, de andere twee niet.
Maxen voor zover mogelijk is wel vereist ja. Sommige legendaries stijgen qua CP dan wel duidelijk boven de rest uit. Ik ben nu druk met Dialga, maar die kost nu 10 candy per 25cp boost. Omdat ik geen normale raids doe haal ik alleen rare candy uit de Go League, of research opdrachten.

Er zijn wedstrijden die ik heb verloren omdat het een showdown werd van een 4000cp Dialga tegen 3800cp. Dan is het toch zuur als je hierdoor verliest.
Mijn non-legendaries hebben wel allemaal 2 moves. Maar voor legendaries lijkt me toch wel handig...Als mijn Kyogre Thunder zou hebben naast surf....je covert gewoon veel meer andere pokemon met een dubbele move...is zo'n voordeel in veel gevallen. Maar het is zo fucking duur voor Legendaries :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_192711667
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 10:52 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ben je al langgeleden levle 8 geworden? Ik lees dat de grens ooit op 1800 stond...maar ze dat hebben opgehoogd? maar dat was nog ten tijde van de presseason geloof ik....
Nee, afgelopen vrijdag pas. Ik dacht juist dat ze het limiet hadden verlaagd omdat veel mensen klagen dat ze nooit uit rank 7 kunnen komen. Neem aan dat je 2500 nodig hebt voor rank 9 en 3000 voor rank 10.

Wel heel apart hoe dat bij jou zit. Maargoed lekker doorgaan in rank 7, daar zitten, normaal gesproken de 'makkelijkere' matches :P.

Zit steeds meer te twijfelen om Melmetal in mijn team op te nemen. Die Superpower move is echt beest (als je tegenstander geen shields meer heeft). Volgens mij is dat ding key om rank 10 te behalen door met Rock Slide mensen te tricken shields te activeren en ze daarna KO te slaan met Superpower.

Weet alleen nog niet welke ik er dan uit wil halen :(.
pi_192711685
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 10:53 schreef Norrage het volgende:

[..]

Mijn non-legendaries hebben wel allemaal 2 moves. Maar voor legendaries lijkt me toch wel handig...Als mijn Kyogre Thunder zou hebben naast surf....je covert gewoon veel meer andere pokemon met een dubbele move...is zo'n voordeel in veel gevallen. Maar het is zo fucking duur voor Legendaries :D
Ja 100 candy is niet voor iedereen weggelegd. De meeste die iets van candy hebben voor legendaries knallen dat direct in een power-up. (logisch)

Alleen hardcore raiden voor (rare) candy helpt je net om dat verschil te maken. Ik zou overigens liever Blizzard op Kyogre zetten, denk ik :P.
pi_192711794
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:10 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Nee, afgelopen vrijdag pas. Ik dacht juist dat ze het limiet hadden verlaagd omdat veel mensen klagen dat ze nooit uit rank 7 kunnen komen. Neem aan dat je 2500 nodig hebt voor rank 9 en 3000 voor rank 10.

Wel heel apart hoe dat bij jou zit. Maargoed lekker doorgaan in rank 7, daar zitten, normaal gesproken de 'makkelijkere' matches :P.

Zit steeds meer te twijfelen om Melmetal in mijn team op te nemen. Die Superpower move is echt beest (als je tegenstander geen shields meer heeft). Volgens mij is dat ding key om rank 10 te behalen door met Rock Slide mensen te tricken shields te activeren en ze daarna KO te slaan met Superpower.

Weet alleen nog niet welke ik er dan uit wil halen :(.
Ik heb nu mijn Machamp gemaxed met rock slide erbij. Ik zit nu wel op een goede streak met mijn Togekiss, Mewtwo Machamp team. 8 uit 10 gewonnen geloof ik. Wellicht stijg ik nu wat verder. Togekiss op lead is best fijn want die trekt al snel een steel eruit, en dan kan ik mijn Machamp inswitchen. Kyogre en Metagross zijn wel een licht probleem (als metagross Psychic heeft, maar dat is zelden...)...

In Ultra was mijn Ampharos, Venusaur en Lapras team meesterlijk. Of met Clefable of Togekiss ipv Ampharos. Daar had ik gewoon veel meer succes mee (ook veel leuker Great League en Ultra League). Al vind ik wel leuk in Master om mijn Mewtwo te gebruiken. Als de tegenstander zijn shields kwijt heeft, kan ik met Mewtwo zo ongeveer 3 pokemon achter elkaar vernietigen, onafhnakelijk van welke type ze hebben :D Dat is in ieder geval leuk spelen. Maar Mewtwo zijn fast attack (en defense) is zo slecht, dat je als je tegenstander wel shields heeft, wel erg snel neer gaat :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_192711928
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 11:17 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik heb nu mijn Machamp gemaxed met rock slide erbij. Ik zit nu wel op een goede streak met mijn Togekiss, Mewtwo Machamp team. 8 uit 10 gewonnen geloof ik. Wellicht stijg ik nu wat verder. Togekiss op lead is best fijn want die trekt al snel een steel eruit, en dan kan ik mijn Machamp inswitchen. Kyogre en Metagross zijn wel een licht probleem (als metagross Psychic heeft, maar dat is zelden...)...

In Ultra was mijn Ampharos, Venusaur en Lapras team meesterlijk. Of met Clefable of Togekiss ipv Ampharos. Daar had ik gewoon veel meer succes mee (ook veel leuker Great League en Ultra League). Al vind ik wel leuk in Master om mijn Mewtwo te gebruiken. Als de tegenstander zijn shields kwijt heeft, kan ik met Mewtwo zo ongeveer 3 pokemon achter elkaar vernietigen, onafhnakelijk van welke type ze hebben :D Dat is in ieder geval leuk spelen. Maar Mewtwo zijn fast attack (en defense) is zo slecht, dat je als je tegenstander wel shields heeft, wel erg snel neer gaat :P
Hmm Machamp tegen Metagross is nog niet zo'n slecht idee idd. 99% van de keren dat ik Metagross tegen komt gebruikt ie Meteor Mash. Hoe is Machamp tegen steel attacks?

Ik vond de Ultra League juist gaar. Teveel voordeel uit die CD moves, maargoed ik ben ook bezig met een nieuw team te formeren voor het volgende seizoen. Great League ging overigens wel, tot ik non-stop Azumarills en Altaria's tegen kwam :').

Togekiss heeft ook mijn lead idd. Tegen ground/dragon/ghost/psychic is het direct kassa en anders switcht de tegenstander wel naar een steel type. Dan pak ik mijn Bite/Crunch Tyranitar weer. Ik heb daar helaas wel minimaal 1 shield nodig om de Meteor Mash te blokken.
pi_192711990
quote:
0s.gif Op maandag 20 april 2020 11:27 schreef Vermecelli het volgende:

[..]

Hmm Machamp tegen Metagross is nog niet zo'n slecht idee idd. 99% van de keren dat ik Metagross tegen komt gebruikt ie Meteor Mash. Hoe is Machamp tegen steel attacks?

Ik vond de Ultra League juist gaar. Teveel voordeel uit die CD moves, maargoed ik ben ook bezig met een nieuw team te formeren voor het volgende seizoen. Great League ging overigens wel, tot ik non-stop Azumarills en Altaria's tegen kwam :').
Ja, in UL werd je wel helemaal gek van de Blast Burns en Hydro Cannons. Swampert is daar echt volstrekt overpowered (en eigenlijk in alle 3 de leagues). Je kan gewoon niet zonder een Venusaur of goede gras daar. Great League was wel echt het leukste ja. Niet zo veel legendaries, je kan veel originele pokemon gebruiken die best meta zijn. Maar ik was toen nog net begonnen, dus speelde misschien nog niet zo hoog. Kwam zelden Altaria's tegen en als ik die tegenkwam gingen ze makkelijk neer met ice moves.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_192712096
quote:
7s.gif Op maandag 20 april 2020 11:30 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ja, in UL werd je wel helemaal gek van de Blast Burns en Hydro Cannons. Swampert is daar echt volstrekt overpowered (en eigenlijk in alle 3 de leagues). Je kan gewoon niet zonder een Venusaur of goede gras daar. Great League was wel echt het leukste ja. Niet zo veel legendaries, je kan veel originele pokemon gebruiken die best meta zijn. Maar ik was toen nog net begonnen, dus speelde misschien nog niet zo hoog. Kwam zelden Altaria's tegen en als ik die tegenkwam gingen ze makkelijk neer met ice moves.
Ik heb toevallig een 100iv Bulbasaur gevangen dit weekend dus misschien pak ik die toch even mee voor de nieuwe league. Met de poison charge move kun je Azumarills of andere fairies goed counteren en grass tegen Swampert.

Ik was eerst tegen Grass types maar ik zie nu meer kansen :P.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')