abonnement Unibet Coolblue
pi_192746164
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 00:04 schreef NoCigar het volgende:

[..]

Ik heb ze niet geteld, maar had ook de indruk dat er meer waren.
Klopt mijn herinnering dat Lalo niet en Nacho wel in BB zitten?
Ja, dus we weten al hoe het afloopt.
Onder deze lijn niet schrijven
pi_192746894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 01:01 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Die 2 zijn vast neergelegd toen Lalo het huis weer in ging.
Toch hoorde ik geen schoten.
  woensdag 22 april 2020 @ 10:10:08 #53
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_192747764
Ik ben echt zo benieuwd of Kim nu echt haar 'breaking bad' moment heeft, of dat ze aan het testen is hoe erg het nu werkelijk met Jimmy gesteld is (n.a.v. het gesprek met Howard en alles wat er met Lalo gebeurd is). Ze kwam de hele aflevering erg oprecht over maar het was zo'n heel turn opeens, al is die wel weer een soort van in lijn met haar character arc dit seizoen. Jimmy stribbelde natuurlijk hard tegen en zij bleef pushen dus daardoor neig ik naar de eerste optie, maar we zullen het volgend seizoen (wellicht pas 2022 wegens COVID-19? :'( ) pas weten...

Overigens dacht ik eerst dat ze dat hele fantasie spel met Jimmy puur speelde om hem op te vrolijken omdat hij zo depressief / PTSD leek -- en het werkte ook nog eens voortreffelijk! Maar gaanderweg werd ze steeds serieuzer dus dat was toch niet de insteek.

Ik was er overigens eigenlijk wel van overtuigd dat Lalo omgelegd zou worden en zat al te bedenken dat het vrij goed aansluit bij het relaas van Saul in BB wanneer hij door Walt en Jesse wordt gekidnapt, maar hij is zo'n badass dat zelfs 7 mannen bewapend met semi-automatische wapens eigenlijk geen schim van kans tegen hem hadden, pff :D Al vrees ik nu wel voor Ignacio ;(
pi_192747851
Las ook wel een interessante reactie op de FB van Better Call Saul: wellicht speelt Kim wel een gruwelijk spelletje met Jimmy en gaat ze er straks met het geld vandoor dat voortkomt uit de rechtzaak rond Sandpiper.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 22 april 2020 @ 10:23:52 #55
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_192747937
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:16 schreef Jor_Dii het volgende:
Las ook wel een interessante reactie op de FB van Better Call Saul: wellicht speelt Kim wel een gruwelijk spelletje met Jimmy en gaat ze er straks met het geld vandoor dat voortkomt uit de rechtzaak rond Sandpiper.
Holy shit!

Dat zou wel echt een zieke plot twist zijn. Het past ook wel bij haar gedrag aan het einde van de finale en zou betekenen dat ze na Lalo, het gesprek met Howard en de confrontatie tijdens het etentje met Jimmy gewoon helemaal klaar was met hem. Al komt ze qua zorgen en emotie richting Jimmy wel steeds oprecht over vind ik. Dus van haar zou het een heel goed gespeelde long con zijn als ze dat doet...
  woensdag 22 april 2020 @ 10:29:55 #56
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192747990
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2020 17:27 schreef Generationalpha het volgende:
Don Eladio lijkt letterlijk 20 jaar ouder dan in Breaking Bad, dat is wel vrij pijnlijk.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij leek flink wat kilo’s kwijt of is enorm ziek. Mij viel het ook al op..
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_192748194
quote:
11s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:23 schreef Xurk het volgende:

[..]

Holy shit!

Dat zou wel echt een zieke plot twist zijn. Het past ook wel bij haar gedrag aan het einde van de finale en zou betekenen dat ze na Lalo, het gesprek met Howard en de confrontatie tijdens het etentje met Jimmy gewoon helemaal klaar was met hem. Al komt ze qua zorgen en emotie richting Jimmy wel steeds oprecht over vind ik. Dus van haar zou het een heel goed gespeelde long con zijn als ze dat doet...
Ze is er koeltjes genoeg voor om zo overtuigend over te komen op Jimmy, ze was 'm natuurlijk niet voor niks zo over aan het halen om het 'stomme idee' rond Howard écht door te voeren en vorige aflevering nam ze 'ineens' ontslag bij Schweikart..

Verder kan deze scène er natuurlijk op wijzen dat ze - net als Jimmy aan het einde van S4 - nu Jimmy in het ootje neemt en alles met een vooropgezet plan in haar voordeel probeert te kneden:



Als Jimmy (samen met Kim) echt als winnaar uit de bus komt bij die rechtzaak, zou dat de geloofwaardigheid richting de BB verhaallijn ook minder maken, hij heeft dan immers voldoende geld om te zeggen: Ik stop er mee.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_192748953
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:29 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Hij leek flink wat kilo’s kwijt of is enorm ziek. Mij viel het ook al op..
Zonde ja.
  woensdag 22 april 2020 @ 11:57:58 #59
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_192749087
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:46 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Ze is er koeltjes genoeg voor om zo overtuigend over te komen op Jimmy, ze was 'm natuurlijk niet voor niks zo over aan het halen om het 'stomme idee' rond Howard écht door te voeren en vorige aflevering nam ze 'ineens' ontslag bij Schweikart..

Verder kan deze scène er natuurlijk op wijzen dat ze - net als Jimmy aan het einde van S4 - nu Jimmy in het ootje neemt en alles met een vooropgezet plan in haar voordeel probeert te kneden:

[ afbeelding ]

Als Jimmy (samen met Kim) echt als winnaar uit de bus komt bij die rechtzaak, zou dat de geloofwaardigheid richting de BB verhaallijn ook minder maken, hij heeft dan immers voldoende geld om te zeggen: Ik stop er mee.
Dat is waar. Tenzij Kim er dus met al het geld vandoor gaat zoals hierboven werd gespeculeerd. Maar ik verwacht eerder dat er iets grandioos mis gaat, of met hun scheme of in relatie tot de kartel. En dat Kim daardoor uit beeld verdwijnt en we bij de Saul aankomen van BB.
pi_192749335
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 10:10 schreef Xurk het volgende:
Ik ben echt zo benieuwd of Kim nu echt haar 'breaking bad' moment heeft, of dat ze aan het testen is hoe erg het nu werkelijk met Jimmy gesteld is (n.a.v. het gesprek met Howard en alles wat er met Lalo gebeurd is). Ze kwam de hele aflevering erg oprecht over maar het was zo'n heel turn opeens, al is die wel weer een soort van in lijn met haar character arc dit seizoen. Jimmy stribbelde natuurlijk hard tegen en zij bleef pushen dus daardoor neig ik naar de eerste optie, maar we zullen het volgend seizoen (wellicht pas 2022 wegens COVID-19? :'( ) pas weten...

Overigens dacht ik eerst dat ze dat hele fantasie spel met Jimmy puur speelde om hem op te vrolijken omdat hij zo depressief / PTSD leek -- en het werkte ook nog eens voortreffelijk! Maar gaanderweg werd ze steeds serieuzer dus dat was toch niet de insteek.
Dit soort psychologische spelletjes zijn achteraf altijd wel recht te lullen maar toch past het niet in de keurige Kim die wij kennen.

Dat het leuk of verrassend is kan, maar deze turn is gewoon niet logisch. Howard doet in de serie (behalve heel zakelijk en saai zijn) vrijwel niets verkeerd en heeft al 2 geweldige wraakacties op zijn dak gekregen.

Welke redelijke vrouw wil er dan nog meer wraak? Het slaat nergens op.
  woensdag 22 april 2020 @ 13:05:10 #61
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_192750002
Kim is wel keurig, maar je hebt aan de scenes van vroeger kunnen zien dat ze een overlever is, net als Jimmy selfmade en begonnen in de postkamer en niks heeft met types zoals Howard. Ik denk dat ze dead serious is.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_192750050
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
Kim is wel keurig, maar je hebt aan de scenes van vroeger kunnen zien dat ze een overlever is, net als Jimmy selfmade en begonnen in de postkamer en niks heeft met types zoals Howard. Ik denk dat ze dead serious is.
Dan nog is het te extreem.
pi_192750635
Jammer weer lang wachten op een volgend seizoen, maar het was weer genieten.

Ik ben denk ik een van de weinigen die Breaking Bad niet compleet heeft gezien. Alleen de eerste aflevering van seizoen 1 en een aantal afleveringen van het laatste seizoen en de film. Vind BCS toch iets leuker qua sfeer en minder actievol/geweldadig.
pi_192750840
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:56 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Jammer weer lang wachten op een volgend seizoen, maar het was weer genieten.

Ik ben denk ik een van de weinigen die Breaking Bad niet compleet heeft gezien. Alleen de eerste aflevering van seizoen 1 en een aantal afleveringen van het laatste seizoen en de film. Vind BCS toch iets leuker qua sfeer en minder actievol/geweldadig.
Ga dat eens rap kijken dan zeg! Je mist zoveel!
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  woensdag 22 april 2020 @ 14:24:23 #65
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_192751019
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:56 schreef tijdreiziger1974 het volgende:
Jammer weer lang wachten op een volgend seizoen, maar het was weer genieten.

Ik ben denk ik een van de weinigen die Breaking Bad niet compleet heeft gezien. Alleen de eerste aflevering van seizoen 1 en een aantal afleveringen van het laatste seizoen en de film. Vind BCS toch iets leuker qua sfeer en minder actievol/geweldadig.
Als je van BB s01e01 naar s05e14 gaat heb je toch wel iets van: "Well, that escalated quickly?" :D
pi_192752955
quote:
1s.gif Op woensdag 22 april 2020 07:34 schreef marzman het volgende:

[..]

Ja, dus we weten al hoe het afloopt.
Nacho ook niet in BB dus:
Nacho did not appear in Breaking Bad, but is named in the second-season episode "Better Call Saul", the same episode that introduced Saul Goodman. In the episode, Walter White and Jesse Pinkman attempt to coerce Saul into representing Badger after Badger is arrested for selling drugs. Unaware of who his gun-wielding captors are, Saul tries to pin blame on "Ignacio", who was later confirmed by Breaking Bad and Better Call Saul producers to be Nacho Varga.[
anonieme razernist
pi_192753385
Kim zag in die kelder weer hoe al die arme mensen niet geholpen worden en er ondertussen howards zijn die miljoenen verdienen
ze is er een beetje klaar mee denk ik en heeft zoiets van als ik 1 iemand zoals howard kapot moet maken om een veel grotere groep te helpen die het zwaarder hebben, is het het waard
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
  woensdag 22 april 2020 @ 17:03:07 #68
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192753491
Leuk. Al die fantasie-theorieën hier.
Valt me nog mee dat jullie geen buitenaards wezen van Kim hebben gemaakt. :+
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192753686
Ik ben even wat dingen aan het terugkijken vandaag (heb er toch de tijd voor) en verbaas me zeker bij de oudere seizoenen van Breaking Bad wel over het slechte acteerwerk van sommige acteurs.

Wat is voor jullie de slechtste acteur/actrice van de serie?

Laura Fraser (Lydia) valt voor mij toch wel het meest door de mand. Ze komt onoprecht over in haar acteerwerk. Verder vind ik het acteerwerk van de Neo-nazi's ook matig.
pi_192753816
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_192754252
Dat jullie al die details van alle eerdere seizoenen en BB seizoenen onthouden :o

Ik ben al blij dat ik weet wat ik gisteren gegeten heb. En nog blijer als ik een serie kijk in een paar weken dat ik nog een idee hebt wat er in aflevering 1 gebeurde...

Maar als seizoen 6 eraan komt, ga ik eerst heel BCS volledig terugkijken en aansluitend BB nogmaals. Gewoon om lekker helemaal in de flow te zitten.

Maar over dit seizoen, wat heeft Ignacio een top rol neergezet. Echt van genoten!

quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 00:18 schreef Nebelwerfer het volgende:

Prima serie, maar het is wel tijd voor het einde. Zeker als je her en der naar de cast kijkt. Acteur van Don Eladio ziek ofzo?
Wat denk je van Mike, die is ook een stuk ouder dan in BB ondertussen. En Fring moeten ze ook genoeg moeite voor doen om hem een beetje jong te houden.

Ik ben overigens heel benieuwd of S6 ons Walter White gaat brengen. Hoe ze dit op elkaar aansluiten, ik verwacht dat BCS stopt op het moment dat Walter en Jessie zijn kantoor binnenkomen.

[ Bericht 3% gewijzigd door GereDathan op 23-04-2020 10:00:44 ]
  Public Relations / Redactie Film woensdag 22 april 2020 @ 19:34:17 #72
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_192755476
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 18:10 schreef GereDathan het volgende:
Dat jullie al die details van alle eerdere seizoenen en BB seizoenen onthouden :O

Ik ben al blij dat ik weet wat ik gisteren gegeten heb. En nog blijer als ik een serie kijk in een paar weken dat ik nog een idee hebt wat er in aflevering 1 gebeurde...

Maar als seizoen 6 eraan komt, ga ik eerst heel BCS volledig terugkijken en aansluitend BB nogmaals. Gewoon om lekker helemaal in de flow te zitten.

Maar over dit seizoen, wat heeft Ignacio een top rol neergezet. Echt van genoten!
[..]

Wat denk je van Mike, die is ook een stuk ouder dan in BB ondertussen. En Fring moeten ze ook genoeg moeite voor doen om hem een beetje jong te houden.

Ik ben overigens heel benieuwd of S6 ons Walter White gaat brengen. Hoe ze dit op elkaar aansluiten, ik verwacht dat BCS stopt op het moment dat Walter en Jessie zijn kantoor binnenkomen.
Kan haast niet anders. Ik verwacht hetzelfde einde, maar zouden we nog meer van Gene krijgen in het laatste seizoen?
pi_192755492
quote:
2s.gif Op woensdag 22 april 2020 13:05 schreef SEMTEX het volgende:
Kim is wel keurig, maar je hebt aan de scenes van vroeger kunnen zien dat ze een overlever is, net als Jimmy selfmade en begonnen in de postkamer en niks heeft met types zoals Howard. Ik denk dat ze dead serious is.
Ik denk ook dat ze serieus is maar ik geloof er helemaal niks van dat ze nu al als plan heeft om Jimmy dan van zijn deel te bestelen. Ik heb ook geen idee waarop je zo'n aanname zou baseren, dat je denkt dat alle vrouwen alleen op geld van mannen stelen uitzijn? Het zou zo totaal out of character zijn. Maarja heb ook op facebook gestaan natuurlijk waarschijnlijk staat daar ook dat 5G masten uitgeschakeld moeten worden :P
pi_192756117
quote:
0s.gif Op woensdag 22 april 2020 19:34 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Kan haast niet anders. Ik verwacht hetzelfde einde, maar zouden we nog meer van Gene krijgen in het laatste seizoen?
Gene zal de volgende spinoff wel zijn ;)
Ik verwacht dan ook in S6 niet heel veel extra Gene.
  donderdag 23 april 2020 @ 09:42:08 #75
414767 Pierre_Ranja
Je suis une artiste!
pi_192762973
Je zag Lalo wel nog eens kijken naar die glaasjes met drank. Denk zeker dat hij Nacho ook verdenkt. Hij legt ook vast de link tussen het feit dat hij als laatste naar de keuken ging.. dat met Kim vond ik ook raar. :o
Don't call me Shirley
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')