Ik denk dat het grote verschil is dat er in Zweden geen grote lokale uitbraak is geweest net zoals wij in Brabant of Italie in Lombardijen hebben gehad. Ik heb de Zweedese situatie niet geheel gevolgd dus is maar een vermoeden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:38 schreef nirvana het volgende:
Zweden heeft nooit scholen gesloten, niet de horeca gesloten, geen sportverenigingen gesloten en het is daar ook niet uit de hand gelopen. Ik snap niet dat daar niet meer naar gekeken wordt.
Jaap wilde de scholen niet dicht, dat wilden de ouders die nu weer hard schreeuwen dat de kinderen 24/7 thuis toch niet zo makkelijk isquote:
Je moet naar de relatieve aantallen kijken, niet de absolute.quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:47 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Zweden heeft minder doden als Zwitserland met medium lockdown, en minder doden als Belgie met zware lockdown. Je kan alles zo vergelijking dat het wel/niet goed uitkomt.
Punt blijft, het effect van bepaalde maatregelen is onbekend.
kan niet want zij hebben ook een verbod op >50 mensenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:51 schreef JFlip het volgende:
[..]
Ik denk dat het grote verschil is dat er in Zweden geen grote lokale uitbraak is geweest net zoals wij in Brabant of Italie in Lombardijen hebben gehad. Ik heb de Zweedese situatie niet geheel gevolgd dus is maar een vermoeden.
Verder geven resultaten in het verleden natuurlijk geen garantie voor de toekomst. Als er van de zomer in Zweden een groot festival gehouden wordt en er lopen een aantal geinfecteerden rond, is daar ook zeker kans op een grote uitbraak.
Maar zeer zeker ergo goed om te gaan kijken wat hier nu de oorzaak van is. Denk ook wel dat dat gebeurr
die kinderen zijn superspreaders, weinig last van de ziekte en wel het virus verspreidenquote:Op vrijdag 17 april 2020 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jaap wilde de scholen niet dicht, dat wilden de ouders die nu weer hard schreeuwen dat de kinderen 24/7 thuis toch niet zo makkelijk is
is dat al bewezen?quote:Op vrijdag 17 april 2020 09:54 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die kinderen zijn superspreaders, weinig last van de ziekte en wel het virus verspreiden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |