ik had vandaag een idee terwijl ik mijn duivenhokken aan het schoonmaken was, is het misschien een idee om een postduivenhouders forum op te richten hier op fok?
er zijn er heel veel in nederland, het zou misschien wel heel erg veel bezoekers aantrekken en het is ook vernieuwend. er is niet zoveel voor duivenmelkers op internet te vinden. in ieder geval nog geen forum voor zover ik weet.
laat me svp weten hoe jullie over dit idee denken.
quote:Het buitenlands fruit hoort daar ook niet tussen.
Op donderdag 16 januari 2003 13:03 schreef David Letterman het volgende:
kan toch gewoon in F&F???of zie ik dat verkeerd?
quote:wat is F&F?
Op donderdag 16 januari 2003 13:03 schreef David Letterman het volgende:
kan toch gewoon in F&F???of zie ik dat verkeerd?
inderdaad broeden is ook een hele kunst op zich om goeie jongen te krijgen. (antwoord op andere poster)
quote:wel de Zuid-Amerikaanse gespikkelde giftige dwerghamster....
Op donderdag 16 januari 2003 13:05 schreef Kling het volgende:[..]
Het buitenlands fruit hoort daar ook niet tussen.
ff zonder dollen, ik denk dat er weinig animo is voor een apart forum...
quote:als ik daar met anderen over postduiven mag praten vind ik dat ook heel leuk, ik denk alleen dat veel duivenmelkers even over de brug heen moeten om op een forum over hun hobby te praten.
Op donderdag 16 januari 2003 13:06 schreef David Letterman het volgende:
Flora en Fauna...
een speciaal duivenmelkers forum zou hiervoor ideaal zijn, want als postduivenhouders eenmaal beginnen te praten kunnen ze hier erg lang over doorgaan. er is nou eenmaal zoveel over te praten! medicatie, broeden, vluchten (korte vluchten en de vont), hokkenbouw, ringen en eigendomsbewijzen, soorten voer/voeding, er komt echt veel meer bij kijken dan je op eerste gezicht zou denken.
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:35]
quote:hou jij van punnikken dan? mijn moeder was daar vroeger altijd gek op, heeft ze nog eens een sjaal voor me gepunnikt (of was het nou haken?) in de kleuren van mijn favoriete voetbalclub TYBB. (The yellow black boys)
Op donderdag 16 januari 2003 13:14 schreef Ripley het volgende:
Is er al een update over het punnikforum?.
quote:ja maar we hebben het nu niet over punnikken, kunnen we svp weer verder gaan over een eventueel postduivenhouders forum?
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Oorlog84 het volgende:
Je kan er ook een centraal topic van maken in een of ander subforum.
dank u.
quote:weet ik niet, maar dat kan je toch wel ff in de groep daar gooien...
Op donderdag 16 januari 2003 13:14 schreef Ripley het volgende:
Is er al een update over het punnikforum?.
quote:Maar win eerst maar eens een grote prijs met de duivensport!
Op donderdag 16 januari 2003 13:02 schreef krelis het volgende:
hoi,ik had vandaag een idee terwijl ik mijn duivenhokken aan het schoonmaken was, is het misschien een idee om een postduivenhouders forum op te richten hier op fok?
er zijn er heel veel in nederland, het zou misschien wel heel erg veel bezoekers aantrekken en het is ook vernieuwend. er is niet zoveel voor duivenmelkers op internet te vinden. in ieder geval nog geen forum voor zover ik weet.
laat me svp weten hoe jullie over dit idee denken.
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef Oorlog84 het volgende:
Je kan er ook een centraal topic van maken
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:41]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:43]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:45]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:48]
[Dit bericht is gewijzigd door Bluezz op 16-01-2003 23:49]
quote:ik heb al twee keer een auto gewonnen en ben 5 keer eerste van mijn afdeling geweest.
Op donderdag 16 januari 2003 13:19 schreef Oorlog84 het volgende:
Maar win eerst maar eens een grote prijs met de duivensport!Misschien dat het dan meer mensen gaat aanspreken.
kunnen de grapjes en het geslowchat svp tot een minimum beperkt worden?
dank u.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |