quote:Klinkt erg mooi, dit was wat ik ook ongeveer wel in gedachten had.....nu eerst nog maar een woning krijgen....
Op donderdag 16 januari 2003 13:16 schreef 303 het volgende:
1 muur in het rood, liefst de kleinste muur. De rest lichtgrijs of donkergrijs (afhankelijk van je smaak en doel van de kamer, slaapkamer kan donkergrijs, werkkamer lichtgrijs bijv.)
quote:Iets meer naar een zandkleur zou ik doen.
Op donderdag 16 januari 2003 13:22 schreef sabyne het volgende:
1 Muur rood en de andere paars vind ik wel gaaf!!! Maar aangezien het een kleine kamer is meschien beter 1muur rood en de andere gebroken wit/creme.
Hele muren zou ik niet doen.. veel te druk.
Als je dat wel doet hou dan iig. die andere muren gewoon lekker wit.
quote:Rood is een koude kleur!Ik dacht altijd dat het een warme kleur was, maar ik heb advies gevraagd en het is juist een koude kleur. Ik heb ook een rode, en wil binnenkort ,mijn huiskamer gaan verven.
Op donderdag 16 januari 2003 13:01 schreef Aventura het volgende:
Even jullie mening peilen: ik wil de muren van mijn (kleine) huiskamer verven. Ik heb al heel lang rood in mijn gedachten, en heb dus 2 grote emmers steenrood gekocht. Een warme, donkerrode kleur. Maar, ik wil niet mijn hele huis ermee doen, ik wil 2 tegenoverstaande muren ermee doen. Welke kleur zouden jullie als tegenkleur nemen?
Ik wil ook een warme kleur, een kleur die je huis warm en geselli maakt!
quote:Wat een leuke kast, zoiets wil ik ook! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag!
Op donderdag 16 januari 2003 15:23 schreef BDisOKE het volgende:
doe anders zoiets maar dan met twee rood tintenHele muren zou ik niet doen.. veel te druk.
Als je dat wel doet hou dan iig. die andere muren gewoon lekker wit.
quote:dat mag
Op donderdag 16 januari 2003 15:52 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Wat een leuke kast, zoiets wil ik ook! Waar heb je die gekocht als ik vragen mag!
quote:
Gokje;IKEA?
450 gulden ofzo geloof ik....
Anyway, i have made up my mind...Het blijft rood, mar dan 1 muur, rest wordt een lichte grijze glans kleur (idd moeilijk uit te leggen zo), het resultaat kom ik tzt wel hier showen! (langleve mijn digitale cam).
Bedankt voor de adviezen
De foto zoals hierboven, met die blauwe banen vind ik ook erg mooi!
quote:Thnx alleeen wel een pokke werk!!!
Op donderdag 16 januari 2003 19:34 schreef Yvonnetje het volgende:
De foto zoals hierboven, met die blauwe banen vind ik ook erg mooi!
Post wel ff foto's als het af is he!?
quote:wit!
Op donderdag 16 januari 2003 13:01 schreef Aventura het volgende:
Even jullie mening peilen: ik wil de muren van mijn (kleine) huiskamer verven. Ik heb al heel lang rood in mijn gedachten, en heb dus 2 grote emmers steenrood gekocht. Een warme, donkerrode kleur. Maar, ik wil niet mijn hele huis ermee doen, ik wil 2 tegenoverstaande muren ermee doen. Welke kleur zouden jullie als tegenkleur nemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |