Met welk programma als ik vragen mag? Wil zelf ook eens wat proberen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 18:23 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Als je het editing kan noemenIk knip er pauzes en versprekingen uit en doe af en toe wat kunstmatig in/uitzoomen that's it.
Adobe Premierequote:Op vrijdag 17 april 2020 18:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Met welk programma als ik vragen mag? Wil zelf ook eens wat proberen.
Je verwacht het niet hequote:
Oh oke praten en muziekmakenquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:27 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Offline. Ben er met iets meer dan een uurtje weer
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Uurtje ongeveer ben ik er weer
Oehh lekker vissticks op een broodje. Smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank. Ben nog wat visstickjes aan't bakken. Had écht te weinig gegeten
Eet smakelijkquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:51 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dank. Ben nog wat visstickjes aan't bakken. Had écht te weinig gegeten
Neequote:Op vrijdag 17 april 2020 20:20 schreef phoenyx het volgende:
Smakelijk eten, maak je daar ook een vlogje van?
Moet je de volgende keer zelf wat vriendelijker zijn, sufkutquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ow, dat is niet echt gebruikersvriendelijk.
Lol je hebt niet eens een idee wat ik heb gedaan. Letterlijk niks namelijk, hij vond het alleen irritant dat ik muziekaanvragen deed die hij niet wou doen, dus ban.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:40 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer zelf wat vriendelijker zijn, sufkut
Nou, nee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:43 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Lol je hebt niet eens een idee wat ik heb gedaan. Letterlijk niks namelijk, hij vond het alleen irritant dat ik muziekaanvragen deed die hij niet wou doen, dus ban.
Je zit nu gewoon te liegen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou, nee.
Je liep constant te trollen, wilde persé jouw zin doordrijven met 1 liedje waarvan ik al aangaf dat ik die niet zou kunnen spelen omdat het een hardcore remix was van een nummer. Daarnaast kwam je steeds met verzoekjes van dat kaliber en hadden je comments een trollende ondertoon, niet alleen naar mij toe, maar ook naar andere mensen in de chat. Ik had je al een waarschuwing gegeven in de vorm van een time-out, vervolgens ging je door en toen kreeg je een ban.
Niet net doen alsof ik gek ben. Dank
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |