Dat gaat Z E K E R gebeurenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:24 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Dat is best vlot gegaan binnen een avondje. Het filmpje op Dumpert lijkt je geen windeieren te leggen. Nu het publiek proberen vast te houden en daarop verder bouwen!
Wat is nou het verschil tussen je kanalenquote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat gaat Z E K E R gebeurenMan wat is dit raar om te beseffen eigenlijk, 1000 mensen die speciaal voor mij en mijn muziek geabonneerd zijn
Ik ken niemand, zij kennen mij niet, en toch laat ik dusdanig een indruk achter dat mensen blijven kijken. Dat is ergens een enorme boost voor mijn zelfbeeld als muzikant, maar érgens is het ook wel iets wat ik niet goed kan plaatsen of zo
![]()
Ik vind het zéker nice dat ik het gehaald![]()
Kanaal A is muziek en Engelstalig. Kanaal B zijn vlogs en Nederlandstalig.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:47 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Wat is nou het verschil tussen je kanalen
Gefeliciteerd, nu verdien je toch wel een tyros?quote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat gaat Z E K E R gebeurenMan wat is dit raar om te beseffen eigenlijk, 1000 mensen die speciaal voor mij en mijn muziek geabonneerd zijn
Ik ken niemand, zij kennen mij niet, en toch laat ik dusdanig een indruk achter dat mensen blijven kijken. Dat is ergens een enorme boost voor mijn zelfbeeld als muzikant, maar érgens is het ook wel iets wat ik niet goed kan plaatsen of zo
![]()
Ik heb een SX-700, vind het prima zo.quote:Op donderdag 16 april 2020 23:49 schreef diadakan het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu verdien je toch wel een tyros?
Dit is toch wel heel talentvol of niet danquote:Op donderdag 16 april 2020 22:02 schreef Yozzz het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7892877_c2b6e077
Overloper!
Nou ja niet iedereenquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:28 schreef nom-de-guerre het volgende:
Huh, ik zie "maar" 998abonnees. Op de livecounter zijn het er nog minder, namelijk 965. Wat een deceptie. Of een flauwe grap waarna iedereen weer is gaan unsubscriben.
Dankquote:Op vrijdag 17 april 2020 00:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dit is toch wel heel talentvol of niet dan
Was een lekkere stream inderdaad!quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
DankIk heb mezelf vanavond ook wel een beetje overtroffen met een medley van wat liedjes
quote:Op donderdag 16 april 2020 23:38 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |