Nou dan had je gister wel een aantal mensen mogen bannen als beledigen een criteria is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:58 schreef Faux. het volgende:
[..]
Discussiėren mag. Maar vraag jezelf af wat je er mee op schiet. Atheļsten komen ook niet op zondagochtend de dienst verstoren omdat ze het er niet mee eens zijn. Geheelonthouders komen ook niet de biertjes uit de handen van studenten slaan. Als TS graag filmpjes maakt en er zijn mensen die die filmpjes graag zien, laat ze lekker joh.
Maar nogmaals, discussiėren mag, mits het niet beledigend wordt.
Mods bannen niet, en veel van ons werk is onzichtbaar. Er wordt regelmatig genote, ge-DM’d, etc. Dus er wordt gewoon gehandhaafd.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:01 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou dan had je gister wel een aantal mensen mogen bannen als beledigen een criteria is.
Zelf vind ik het nogal wat anders om in de praktijk met opzet iets te verzieken in plaats van online gewoon flinke vraagtekens te stellen maar oke. Je punt is duidelijk, discussiėren mag, jammer Braddie, je hebt controle over je youtubekanaal maar gelukkig niet op fok!
Nou hij heeft zijn moeder nog om de boodschappen te betalen, je kan niet zo stellen dat de uitkeringen omlaag moeten, veel mensen hebben het heel karig daarmee.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:02 schreef diadakan het volgende:
[..]
Het liefst zou ik dat wel doen bij dit soort door de overheid betaalde junkfoodblog.
Dat braddie geen werk heeft: prima
Dat braddie een uitkering krijgt: prima
Dat braddie filmpjes maakt terwijl hij keyboard speelt: prima en hartstikke knap
Dat braddie filmpjes maakt van het wegschransen van een pizza: naar mijn mening verwerpelijk.
Maar prima, maar met dit soort gedrag lokt bij mij uit dat de uitkeringen wel wat minder mogen. Of nu heel relevant zeker met zijn postuur dat hij achteraan staat bij de rij voor een IC bed mocht hij dat nodig hebben (wat ik hem absoluut niet gun).
En ik snap dat het niet leuk is om mijn mening te horen.. Maar ik vind dat dat een beetje uitgelokt wordt met pizza filmpjes.
Ik ben zelf eigenlijk wel wat benieuwd of ik als enige van jou een dm kreeg of dat je ook die andere mensen een boodschap meegaf gisterquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:03 schreef Faux. het volgende:
[..]
Mods bannen niet, en veel van ons werk is onzichtbaar. Er wordt regelmatig genote, ge-DM’d, etc. Dus er wordt gewoon gehandhaafd.
Ik wil z'n moeder er niet bij betrekken.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:04 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou hij heeft zijn moeder nog om de boodschappen te betalen, je kan niet zo stellen dat de uitkeringen omlaag moeten, veel mensen hebben het heel karig daarmee.
Ik kreeg ook geregeld een DM van Faux. Prima mod hoor.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:05 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik ben zelf eigenlijk wel wat benieuwd of ik als enige van jou een dm kreeg of dat je ook die andere mensen een boodschap meegaf gister
quote:
Vervelend voor je.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:09 schreef phoenyx het volgende:
Het gaat er niet om dat ik het topic las en niet wou wegklikken. Het gaat erom dat Braddie mij gebanned heeft op youtube
Is mij ook wel eens overkomen. Zit er nog voor in therapiequote:Op zaterdag 18 april 2020 16:09 schreef phoenyx het volgende:
Het gaat er niet om dat ik het topic las en niet wou wegklikken. Het gaat erom dat Braddie mij gebanned heeft op youtube
Ja dat weten we, en je gaat niet unbanned worden zie ik aan Braddie zijn posts.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:09 schreef phoenyx het volgende:
Ik zit de hele tijd netjes te doen, misschien ziet hij dat ook wel in en denkt hij over een paar dagen van hmm dat was inderdaad niet echt nodig. Wat is het nut van jullie om elke keer maar te blijven zeggen tegen hem van je hebt gebanned dan moet je bij die ban blijven staan en het nooit heroverwegen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:12 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Ja dat weten we, en je gaat niet unbanned worden zie ik aan Braddie zijn posts.
Wat is het nut om er dan over blijven door te zagen?
Ok. Genoteerd. En nu weer lief doen.quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:14 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ik zit de hele tijd netjes te doen, misschien ziet hij dat ook wel in en denkt hij over een paar dagen van hmm dat was inderdaad niet echt nodig. Wat is het nut van jullie om elke keer maar te blijven zeggen tegen hem van je hebt gebanned dan moet je bij die ban blijven staan en het nooit heroverwegen.
Zal even moeten kijken, maar denk het haast wel weer!quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:17 schreef junkiexp het volgende:
Vanavond weer livesteeam @:ItsTheBradgeHere?
Zometeen mag ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 16:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zal ik even moeten kijken, maar ik denk het haast wel weer!
Lekker man, hoeveel subs zit je nu exact?quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zal ik even moeten kijken, maar ik denk het haast wel weer!
1005quote:Op zaterdag 18 april 2020 16:18 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Lekker man, hoeveel subs zie je nu exact?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |