abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 18 april 2020 @ 14:42:45 #251
319979 Fok-it
All is well
pi_192684178
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Bluedisplay het volgende:

[..]

Jij komt hier ook alleen maar om negatief te doen
En jullie om zijn vraatzucht aan te moedigen. Weet niet wat erger is :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192684262
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:

[..]

En jullie om zijn vraatzucht aan te moedigen. Weet niet wat erger is :)
Dan ga je toch lekker weg.
blablablabla
pi_192684288
Prima review Bradge, laat ze maar lullen :)
blablablabla
pi_192684336
Doe ik ook :D
.
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:01:23 #255
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192684418
Jongens, als je het niet leuk vindt, post dan niet. Het is je absoluut goed recht om dit of heel leuk of heel stom te vinden, maar negeer deze hele reeks gewoon als laatstgenoemde het geval is. Leven en laten leven.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_192684524
quote:
18s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens, als je het niet leuk vindt, post dan niet. Het is je absoluut goed recht om dit of heel leuk of heel stom te vinden, maar negeer deze hele reeks gewoon als laatstgenoemde het geval is. Leven en laten leven.
Dat dus ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_192684542
Helemaal mee eens
quote:
.
pi_192684578
quote:
Jij bent zo te zien nog nooit op de braddie trein geweest?
pi_192684775
Braddie ik snap dat je niet op wortels en sla gaat zitten knagen. Maar pizza's bestellen... Is dat nou verstandig, een beetje letten op je voeding kan geen kwaad.
pi_192684808
Stop gewoon met zeuren over Bradge z'n eten of gewicht of wat dan ook. Hoe ziet je eigen leven eruit als je hier alleen maar vervelend loopt te doen over een ander?
pi_192684822
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:26 schreef diadakan het volgende:
Braddie ik snap dat je niet op wortels en sla gaat zitten knagen. Maar pizza's bestellen... Is dat nou verstandig, een beetje letten op je voeding kan geen kwaad.
Je kan toch prima 1x per week een pizza eten als je verder gezond eet?
pi_192684842
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:29 schreef F.Sinatra het volgende:
Stop gewoon met zeuren over Bradge z'n eten of gewicht of wat dan ook. Hoe ziet je eigen leven eruit als je hier alleen maar vervelend loopt te doen over een ander?
Ben het wel gewend dat er gezeikt wordt over mijn eetgedrag of mijn gewicht of hoe ik vlog of hoe ik mij kleed of what not. Mensen hebben blijkbaar zelf zó'n in triest leven dat ze maar gaan afgeven op een ander terwijl die ander letterlijk niemand kwaad doet met z'n filmpjes :')

Laat het los, hou het dicht bij jezelf.
Ik blijf gewoon filmpjes uploaden, dat er commentaar komt logisch, maar de zoveelste preek over mijn gewicht of iets anders is echt het ene oor in en het andere oor uit, bespaar jezelf de moeite.
.
pi_192684887
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ben het wel gewend dat er gezeikt wordt over mijn eetgedrag of mijn gewicht of hoe ik vlog of hoe ik mij kleed of what not. Mensen hebben blijkbaar zelf zó'n in triest leven dat ze maar gaan afgeven op een ander terwijl die ander letterlijk niemand kwaad doet met z'n filmpjes :')

Laat het los, hou het dicht bij jezelf.
Ik blijf gewoon filmpjes uploaden, dat er commentaar komt logisch, maar de zoveelste preek over mijn gewicht of iets anders is echt het ene oor in en het andere oor uit, bespaar jezelf de moeite.
Je zat laatst zelfs nog iemand die buiten was gewoon tering snol te noemen maar oke.
pi_192684894
Braddie de samenleving betaalt jouw pizza en mag als klap op de vuurpijl straks waarschijnlijk ook opdraaien voor jouw zorgkosten. Vind je dat zelf niet ondankbaar?

Jij draagt niks bij, ik neem aan dat je dat ook graag anders had gezien, maar je Kapot vreten komt nogal ondankbaar over...
pi_192684927
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:30 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Zeker, maar ik betwijfel of dat bij braddie het geval is.
pi_192684944
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:30 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ook als je 80kg moet afvallen?
pi_192684960
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:37 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Je zat laatst zelfs nog iemand die buiten was gewoon tering snol te noemen maar oke.
"Gewoon"
Ik ga nog één keer uitleggen wat er gebeurde ja?

Was aan't streamen op BradgeTV. Er waren onbetaalde bestellingen aan m'n deur gekomen en een bedreiging onder een video. Dus raakte lichtelijk geïrriteerd.
Vervolgens staat er iemand een seconde of 10 door m'n raam te staren, ik draai mij om en ze loopt gauw weg.
Doe mijn deur open en vraag geïrriteerd "Is er iets?" en vervolgens wordt er met "Mag toch gewoon kijken, is een vrij land" naar mij geroepen en word er naar mij geschreeuwd. Dan krijg je van mij een schreeuw terug. Ze schreeuwde naar mij "doe normaal man" ik schreeuw terug "Doe zelf normaal man" toen ik mij had omgedraaid riep ik "tering snol" nou poe poe poe, heftig weer.

Maak je druk om andere dingen, gr.
.
pi_192684981
Ik ga Faux nog maar een keer quoten, en dan hoop ik dat het gezeik over de zaken die er niet toe doen bij iemand die YouTube filmpjes maakt voor z'n plezier klaar zijn. Het gaat niet om iemand zijn status, het gaat om de filmpjes, die vindt je leuk, of je vindt ze niet leuk:

quote:
.
pi_192685057
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ga Faux nog maar een keer quoten, en dan hoop ik dat het gezeik over de zaken die er niet toe doen bij iemand die YouTube filmpjes maakt voor z'n plezier klaar zijn. Het gaat niet om iemand zijn status, het gaat om de filmpjes, die vindt je leuk, of je vindt ze niet leuk:
[..]

Nou mensen hier mogen toch ook wel op wat meer reageren dan alleen op je muziek. Het is een discussieforum, je kan mensen niet de mond snoeren alleen maar omdat je bepaalde reacties niet fijn vindt.
pi_192685065
Ik heb commentaar gerelateerd aan de inhoud van jouw filmpje... Een pizza recensie en dan mag ik niet zeggen dat ik het "gek" vind dat je pizza eet? Maak er dan geen filmpje van...

En om het nog erger te maken heb ik een miniscuul gedeelte van die pizza betaald.
pi_192685122
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:40 schreef diadakan het volgende:

[..]

Zeker, maar ik betwijfel of dat bij braddie het geval is.
En als dat niet zou zo zijn, wat voor probleem heb je daar dan mee?
Je probeert iemand persoonlijk aan te vallen op een potentieel zwak punt die verder
prima vermakelijke filmpjes en streams maakt.
Waarom doe je dat, wat zit je dwars?

Ik zie het verband niet zo met dit topic wat over zijn filmpjes gaat

quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:41 schreef ZwangerPetro het volgende:

[..]

Ook als je 80kg moet afvallen?
Dat moet hij niet, maar dan nog kan je prima 1x per week iets minder gezond eten.
En het is een pizza hé, geen 2 kapsalons.
pi_192685131
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef diadakan het volgende:
Ik heb commentaar gerelateerd aan de inhoud van jouw filmpje... Een pizza recensie en dan mag ik niet zeggen dat ik het "gek" vind dat je pizza eet? Maak er dan geen filmpje van...

En om het nog erger te maken heb ik een miniscuul gedeelte van die pizza betaald.
Boeiend
Op zondag 31 mei 2020 20:55 schreef Scuidward het volgende: Als je niet te dissen bent dan ben je niet bestaand.
pi_192685141
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef diadakan het volgende:

Je kan het ook omdraaien, je kan er ook niet op reageren.
Of reageer je op elke foodvlog op YT?
  zaterdag 18 april 2020 @ 15:58:21 #275
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_192685155
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 april 2020 15:50 schreef phoenyx het volgende:

[..]

Nou mensen hier mogen toch ook wel op wat meer reageren dan alleen op je muziek. Het is een discussieforum, je kan mensen niet de mond snoeren alleen maar omdat je bepaalde reacties niet fijn vindt.
Discussiëren mag. Maar vraag jezelf af wat je er mee op schiet. Atheïsten komen ook niet op zondagochtend de dienst verstoren omdat ze het er niet mee eens zijn. Geheelonthouders komen ook niet de biertjes uit de handen van studenten slaan. Als TS graag filmpjes maakt en er zijn mensen die die filmpjes graag zien, laat ze lekker joh.

Maar nogmaals, discussiëren mag, mits het niet beledigend wordt.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')