En jullie om zijn vraatzucht aan te moedigen. Weet niet wat erger isquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jij komt hier ook alleen maar om negatief te doen
Dan ga je toch lekker weg.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jullie om zijn vraatzucht aan te moedigen. Weet niet wat erger is
Dat dusquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens, als je het niet leuk vindt, post dan niet. Het is je absoluut goed recht om dit of heel leuk of heel stom te vinden, maar negeer deze hele reeks gewoon als laatstgenoemde het geval is. Leven en laten leven.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Jongens, als je het niet leuk vindt, post dan niet. Het is je absoluut goed recht om dit of heel leuk of heel stom te vinden, maar negeer deze hele reeks gewoon als laatstgenoemde het geval is. Leven en laten leven.
Jij bent zo te zien nog nooit op de braddie trein geweest?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Je kan toch prima 1x per week een pizza eten als je verder gezond eet?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:26 schreef diadakan het volgende:
Braddie ik snap dat je niet op wortels en sla gaat zitten knagen. Maar pizza's bestellen... Is dat nou verstandig, een beetje letten op je voeding kan geen kwaad.
Ben het wel gewend dat er gezeikt wordt over mijn eetgedrag of mijn gewicht of hoe ik vlog of hoe ik mij kleed of what not. Mensen hebben blijkbaar zelf zó'n in triest leven dat ze maar gaan afgeven op een ander terwijl die ander letterlijk niemand kwaad doet met z'n filmpjesquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:29 schreef F.Sinatra het volgende:
Stop gewoon met zeuren over Bradge z'n eten of gewicht of wat dan ook. Hoe ziet je eigen leven eruit als je hier alleen maar vervelend loopt te doen over een ander?
Je zat laatst zelfs nog iemand die buiten was gewoon tering snol te noemen maar oke.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ben het wel gewend dat er gezeikt wordt over mijn eetgedrag of mijn gewicht of hoe ik vlog of hoe ik mij kleed of what not. Mensen hebben blijkbaar zelf zó'n in triest leven dat ze maar gaan afgeven op een ander terwijl die ander letterlijk niemand kwaad doet met z'n filmpjes![]()
Laat het los, hou het dicht bij jezelf.
Ik blijf gewoon filmpjes uploaden, dat er commentaar komt logisch, maar de zoveelste preek over mijn gewicht of iets anders is echt het ene oor in en het andere oor uit, bespaar jezelf de moeite.
Zeker, maar ik betwijfel of dat bij braddie het geval is.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je kan toch prima 1x per week een pizza eten als je verder gezond eet?
Ook als je 80kg moet afvallen?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:30 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Je kan toch prima 1x per week een pizza eten als je verder gezond eet?
"Gewoon"quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:37 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Je zat laatst zelfs nog iemand die buiten was gewoon tering snol te noemen maar oke.
quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:01 schreef Faux. het volgende:
Nou mensen hier mogen toch ook wel op wat meer reageren dan alleen op je muziek. Het is een discussieforum, je kan mensen niet de mond snoeren alleen maar omdat je bepaalde reacties niet fijn vindt.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:45 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik ga Faux nog maar een keer quoten, en dan hoop ik dat het gezeik over de zaken die er niet toe doen bij iemand die YouTube filmpjes maakt voor z'n plezier klaar zijn. Het gaat niet om iemand zijn status, het gaat om de filmpjes, die vindt je leuk, of je vindt ze niet leuk:
[..]
En als dat niet zou zo zijn, wat voor probleem heb je daar dan mee?quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:40 schreef diadakan het volgende:
[..]
Zeker, maar ik betwijfel of dat bij braddie het geval is.
Dat moet hij niet, maar dan nog kan je prima 1x per week iets minder gezond eten.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:41 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Ook als je 80kg moet afvallen?
Boeiendquote:Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef diadakan het volgende:
Ik heb commentaar gerelateerd aan de inhoud van jouw filmpje... Een pizza recensie en dan mag ik niet zeggen dat ik het "gek" vind dat je pizza eet? Maak er dan geen filmpje van...
En om het nog erger te maken heb ik een miniscuul gedeelte van die pizza betaald.
Je kan het ook omdraaien, je kan er ook niet op reageren.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:51 schreef diadakan het volgende:
Ik heb commentaar gerelateerd aan de inhoud van jouw filmpje... Een pizza recensie en dan mag ik niet zeggen dat ik het "gek" vind dat je pizza eet? Maak er dan geen filmpje van...
En om het nog erger te maken heb ik een miniscuul gedeelte van die pizza betaald.
Discussiëren mag. Maar vraag jezelf af wat je er mee op schiet. Atheïsten komen ook niet op zondagochtend de dienst verstoren omdat ze het er niet mee eens zijn. Geheelonthouders komen ook niet de biertjes uit de handen van studenten slaan. Als TS graag filmpjes maakt en er zijn mensen die die filmpjes graag zien, laat ze lekker joh.quote:Op zaterdag 18 april 2020 15:50 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou mensen hier mogen toch ook wel op wat meer reageren dan alleen op je muziek. Het is een discussieforum, je kan mensen niet de mond snoeren alleen maar omdat je bepaalde reacties niet fijn vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |