Kijk deze user eens mad zijn 😂quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
Dat jullie deze man hier zo vereren zeg.. Heeft een keyboard van 1000 piek kunnen kopen van onze belastingcenten. Heeft verder z’n eigen woning en auto’tje en draagt letterlijk niks bij aan onze maatschappij. Laat hem lekker in de vergetelheid raken en stop making stupid people famous gasten
Uit mezelf besteld, en dan? Ga lekker ergens anders janken maat.quote:Op zaterdag 18 april 2020 13:58 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Oke welke FOK!ker probeert jou vet te mesten? Of heb je uit jezelf die pizza besteld?
Dan moet je ook niet janken over je overgewicht. Dit veroorzaak je namelijk helemaal zelf.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Uit mezelf besteld, en dan? Ga lekker ergens anders janken maat.
Doet hij toch niet meer?quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:18 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet janken over je overgewicht. Dit veroorzaak je namelijk helemaal zelf.
Ik herinner me nog een pizza filmpje dat je ging janken dat mensen jou een hartaanval wilden bezorgen, omdat ze pizza's voor je gingen bestellen. Uiteindelijk had je ook echt hartkloppingen gehad. Goed om te zien dat je ervan geleerd hebt.
Ja. 1e kanaal heeft nog wel prioriteit natuurlijk, maar af en toe weer een filmpje op het 2e kanaal kan welquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:13 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Toch ook maar weer verder met het tweede kanaal?
Ja, verbaasde mij ookquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:28 schreef F.Sinatra het volgende:
Die medley Bradge
En zo uit je mouw, tof!
Lekker hoor. Helaas niet live kunnen joinenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja, verbaasde mij ookGewoon 75 + minuten aan een stuk door
Ik ben met iets meer dan een half uurtje weer live.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:29 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Lekker hoor. Helaas niet live kunnen joinen
Ga het proberen!quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:30 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik ben met iets meer dan een half uurtje weer live.
Mooie welvaertquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
Dat jullie deze man hier zo vereren zeg.. Heeft een keyboard van 1000 piek kunnen kopen van onze belastingcenten. Heeft verder z’n eigen woning en auto’tje en draagt letterlijk niks bij aan onze maatschappij. Laat hem lekker in de vergetelheid raken en stop making stupid people famous gasten
Jellyquote:Op zaterdag 18 april 2020 13:25 schreef Welvaert het volgende:
Hij moest naar het ziekenhuis en de arts had hem dringend verzocht om af te vallen. Maar van wat ik zie is hij nu nog dikker dan een paar jaar terug.quote:
http://klad.nl/ Ga hier je hersenspinsels opschrijven, gebruik daar niet dit topic voor, dank u.quote:Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij moest naar het ziekenhuis en de arts had hem dringend verzocht om af te vallen. Maar van wat ik zie is hij nu nog dikker dan een paar jaar terug.
En hij is veel te dik om te sporten. Ik denk dat lopen al een uitdaging is. Voeding is de enige manier voor hem om af te vallen. Maar zijn dieet bestaat vooral uit gefrituurd voedsel en koolhydratenMaar zou me niks verbazen als hij denkt dat deegwaren en aardappelen goed zijn voor mensen met een inactieve levensstijl.
Joh doe geen moeite. Hij geeft af op kritiek hier maar hij is degene die al jaren in zijn oude patronen leeft. Volgend jaar wellicht richting de 180 kilo genot. Misschien streamt hij zijn eerste infarctje wel voor onsquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:35 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Hij moest naar het ziekenhuis en de arts had hem dringend verzocht om af te vallen. Maar van wat ik zie is hij nu nog dikker dan een paar jaar terug.
En hij is veel te dik om te sporten. Ik denk dat lopen al een uitdaging is. Voeding is de enige manier voor hem om af te vallen. Maar zijn dieet bestaat vooral uit gefrituurd voedsel en koolhydratenMaar zou me niks verbazen als hij denkt dat deegwaren en aardappelen goed zijn voor mensen met een inactieve levensstijl.
Prima ontbijt. Zo nog wat vissticks in de panquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:10 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Uit mezelf besteld, en dan? Ga lekker ergens anders janken maat.
Jij komt hier ook alleen maar om negatief te doenquote:Op zaterdag 18 april 2020 14:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Joh doe geen moeite. Hij geeft af op kritiek hier maar hij is degene die al jaren in zijn oude patronen leeft. Volgend jaar wellicht richting de 180 kilo genot. Misschien streamt hij zijn eerste infarctje wel voor ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |