En de stoel zover naar achteren zetten dat het lijkt of je achterin zit.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met het hoofd boven de versnellingspook want dat is cool.![]()
quote:
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:04 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met het hoofd boven de versnellingspook want dat is cool.![]()
Zeg allez se, ik ben wel een keurige madam heyquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
En de stoel zover naar achteren zetten dat het lijkt of je achterin zit.
Met een schoon kleedje aanquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:11 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg allez se, ik ben wel een keurige madam hey
Bomma's met een Volkswagen associeer ik altijd met deze commercial:quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:11 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zeg allez se, ik ben wel een keurige madam hey
quote:
Haha, ik ben wel een 'sportieve rijder'.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bomma's met een Volkswagen associeer ik altijd met deze commercial:
Mijn Volvo'tje doet het ook nog prima met 275.000 km op de klokquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:20 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Hoop dat mijn auto'tje nog een jaartje of twee meegaat. Dan ga ik kijken voor een andere maar dat wordt zeker en vast weer een VW Polo. Wat een heerlijke tien jaren heb ik al gehad met hem zonder noemenswaardige kosten tot nu toe. 2004 is hij geboren en rijdt nog perfect. 160.000 op de teller.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
Mijn Volvo'tje doet het ook nog prima met 275.000 km op de klok
Ja uit voorzorg he want zo ziek was ik niet. Maar heb me vorige week vrijdag weer beter gemeld. Maakt geen fuck uit nu met 0 uur contract. Maar voor komende week is er iig iets ingebpannnedquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:30 schreef praadje het volgende:
[..]![]()
Die heeft heeel heeel lang weekend
Toch @:Kree ?
Kijk daar is ons Kreetje alquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja uit voorzorg he want zo ziek was ik niet. Maar heb me vorige week vrijdag weer beter gemeld. Maakt geen fuck uit nu met 0 uur contract. Maar voor komende week is er iig iets ingebpannned
Dan zal je woning nu wel mooi schoon zijnquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:33 schreef kree het volgende:
[..]
Ja uit voorzorg he want zo ziek was ik niet. Maar heb me vorige week vrijdag weer beter gemeld. Maakt geen fuck uit nu met 0 uur contract. Maar voor komende week is er iig iets ingebpannned
Geen werk voor mij is ook gewoon 0 inkomen enzo.
Hahaha euh niet echt. Gehehequote:Op vrijdag 17 april 2020 19:34 schreef praadje het volgende:
[..]
Kijk daar is ons Kreetje alLekker opgeruimd en schoongemaakt vandaag Kreetje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |