Kree, voordat je weer helemaal losgaat zal ik het even in Jip en Janneke taal uitleggen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:19 schreef kree het volgende:
Wel grappig trouwens het nieuws. Rechtbanken dicht etc etc. Ok ik heb helemaal niks nog gehoord of over uitstel.... zal wel onder de categorie top crimineel vallen ofzo...?
Nouja dat weet ik dus niet. Tis sowieso een eerste keer al voor mij dus geen flauw idee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als ze prioriteit voor je zaak geven, heb je het goed verkloot kreetje.
Waar word je voor vervolgd ook alweer?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat weet ik dus niet. Tis sowieso een eerste keer al voor mij dus geen flauw idee.
Maargoed zeg niet dat ik geen straf verdient heb ofzo, Maar het is wel echt zwaar overdreven veel zo wat ik van de officier heb gehad.
Zeg het je je kunt iemand neer knuppelen bij wijze van en dan is de straf nog lager als de eis die er nu is.
Ooooooostquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waar word je voor vervolgd ook alweer?
Opgepakt door de politie en teveel gedronken hebben. Buiten de auto trouwens en na een stukje rijden om te parkeren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja hoe zat het ook alweerquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vanmiddag wel Lopende zaken en Doodziekquote:
En dat allemaal voor een paar krasjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef kree het volgende:
Hahaha wil het best wel vertellen nog een keer hoor
Neem aan dat jullie het verhaal kennen wel al. Maargoed maakt mij niet uit. Ik denk nog steeds dat ik wel schuldig ben en een straf mag krijgen. Als het nou een aantal honderd euro was,.
Maar we tellen in duizenden enzo wel en zeker als ik nog even de financiële consequentie meer reken
Maar euro of 10000 is het nu al en dan moet de straf en CBR nog komen wat ook 5000 is ofzo.
Ok het geld groeit me niet op me rug he. Dus kan best nog zijn dat ik het niet kan betalen en dan ga ik de cel in
Jaaaa.. Maar kan hier alleen via tele2 app kijken in mijn slaapkamer. Enige zender die niet op app staatquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:33 schreef praadje het volgende:
@:Ole, het is een nieuwe aflevering op TLC
Ja eigenlijk wel die trouwens gewoon betaald zijn door mij. Als ze de politie niet hadden gebeld dan was er nergens een probleem verder geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een paar krasjes.
TV / Bed&Breakfast #5 in het hogere segmentquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:38 schreef Ole het volgende:
Dus ik denk dat ik maar kneuterig b&b ga kijken..
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaaaa.. Maar kan hier alleen via tele2 app kijken in mijn slaapkamer. Enige zender die niet op app staatTv staat bij mijn huisgenoot. normaal werkt hij vrijdagavond..
Zondagavond en maandagochtend herhalingen normaal gezienquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaaaa.. Maar kan hier alleen via tele2 app kijken in mijn slaapkamer. Enige zender die niet op app staatTv staat bij mijn huisgenoot. normaal werkt hij vrijdagavond..
Klopt en ok dan mag de mening hier op fok er nog wel zijn. Maar als je bekijkt wat er echt nu gebeurt is dan denk ik en niet alleen ik enzo dat het wel fucked up overdreven is wat er nu aan straf wordt geeist.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:37 schreef WcPot het volgende:
Ze behandelen je echt wel als een crimineel het zit je allemaal niet mee
Ja weet ik. Maar ja we zijn nu bijna hele tijd thuis. Normaal hebben we wisselende werktijden en her ik in de weekenden het rijk alleenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Zondagavond en maandagochtend herhalingen normaal gezien
Helaas pîndakaas danquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:47 schreef Ole het volgende:
[..]
Ja weet ik. Maar ja we zujn nu bijna hele tijd thuis. Normaal hebben we wisselende werktijden en her ik in de weekenden het rijk alleen
Ja iedereen zou wel willen dat hij zijn eigen straf mag bepalen maar gelukkig werkt het niet zo. Stop eerst maar eens met dat gezuip, dan zie je het misschien wat helderder want volgens mij ben je nu 24/7 onder invloed en dat gaat alleen maar tegen je werken. En ook je baas zal je dan op een gegeven moment de deur uitschoppen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:41 schreef kree het volgende:
[..]
Klopt en ok dan mag de mening hier op fok er nog wel zijn. Maar als je bekijkt wat er echt nu gebeurt is dan denk ik en niet alleen ik enzo dat het wel fucked up overdreven is wat er nu aan straf wordt geeist.
Ze richten mij ten gronde he nu. En het vervolg zal zijn uitkering aanvragen wat jullie dan weer betalen. Tsja. Of geef me gewoon 1000 euro boete enzo en daarmee alles klaar.
Heb mijn lesje allang al geleerd nu hierdoor. Maar zo zal het niet gaan dus.
Laat staan nog degene die roepen had wel 3x zoveel mogen zijn. Euhm wellicht precies de figuren die gaan huilen over snelheids bon van paar km te hard en euro of 200 moeten dokken.
Het gaat echt om duizenden nu voor mij
En nog meer werk kwijt etc. Mensen die zo reageren snappen echt de gevolgen niet. Ik kan fucking hel gewoon echt in de cel belanden. Voor wat een kras enzo........ fuck it
ach. Ik zit er toch niet zo in nu. B&B kun je wel lekker lis kijkenquote:
Ja is ook leukquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:51 schreef Ole het volgende:
[..]
ach. Ik zit er toch niet zo in nu. B&B kun je wel lekker lis kijken
Is dat zo denk je? Ik weet van niet maar gelukkig kunnen jullie dat allemaal op afstand bepalen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:51 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja iedereen zou wel willen dat hij zijn eigen straf mag bepalen maar gelukkig werkt het niet zo. Stop eerst maar eens met dat gezuip, dan zie je het misschien wat helderder want volgens mij ben je nu 24/7 onder invloed en dat gaat alleen maar tegen je werken. En ook je baas zal je dan op een gegeven moment de deur uitschoppen.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:54 schreef JayHovah het volgende:
Avond allen!
@:kree Hou nou eens je grote waffel over die oliedomme bezopen actie van je, we weten het ondertussen wel (zo’n beetje het hele forum, inclusief de buren van de users). Misschien hebben ze op het Viva of kort-pittige-huisvrouwen-forum nog niet gehoord...
Zo, en nu weer verder B&B kijken
Nou het is lachwekkend als het niet gewoon wel onwijs serieus is. En ik ben er depri over en probeer de moed erin te houden. Maar het is wel lastig als er even 15k bonnen je hoofd hangt en een werkstraf en wellicht celquote:Op vrijdag 17 april 2020 21:00 schreef monkyyy het volgende:
Ze zien je als een grote zak met geld waarop ze lekker op kunnen declareren. De vuillaken!
Ach hou toch op met dat 'jullie' dat moeten betalen. Er is geen Nederlander die dat voelt in zijn portemonnee of denkt bij het betalen van de belasting dat ze dat moeten betalen dankzij jou.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:58 schreef kree het volgende:
Eugh ach laat ook maar ik hou erover op. Weet wel dat hoe harder ze mij straffen hoe meer het jullie aan belasting gaat kosten.
En betaal het nu nog zelf en kan net,. Maar het moet niet veel meer zijn want dan draaien jullie op voor de uitkering en dat wil ik niet. Maargoed als ze me zo hard willen straffen tja kan niet weinig anders he
Als je zo door gaat, dan zuip je je binnen een paar jaar dood. Laat het zo ver ajb niet komen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:58 schreef kree het volgende:
Eugh ach laat ook maar ik hou erover op. Weet wel dat hoe harder ze mij straffen hoe meer het jullie aan belasting gaat kosten.
En betaal het nu nog zelf en kan net,. Maar het moet niet veel meer zijn want dan draaien jullie op voor de uitkering en dat wil ik niet. Maargoed als ze me zo hard willen straffen tja kan niet weinig anders he
Gisteren was er op RTL5 ook nog een man voor de rechter met 1200+ ug/s en de rechter had weinig medelijden.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:02 schreef kree het volgende:
[..]
Nou het is lachwekkend als het niet gewoon wel onwijs serieus is. En ik ben er depri over en probeer de moet erin te houden. Maar het is wel lastig als er even 15k bonnen je hoofd hangt en een werkstraf en wellicht cel
Voor wat, donder op zeg het gaat echt veels te ver,
En dit.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je zo door gaat, dan zuip je je binnen een paar jaar dood. Laat het zo ver ajb niet komen.
Je bent een prima kerel; het doet me echt pijn dat je zo afglijdt.
Nou ok wss niet nee. Maar uiteindelijk kan dat wel het vervolg zijn en ik wil dat niet. Maarja ik krijg zo heftige eis dat ik denk van kan ik dat allemaal wel betalen enzo. En het cbr en dus rijbewijs terug en wel kunnen werken.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ach hou toch op met dat 'jullie' dat moeten betalen. Er is geen Nederlander die dat voelt in zijn portemonnee of denkt bij het betalen van de belasting dat ze dat moeten betalen dankzij jou.
Als je normaal doet en stopt met zuipen dan kun je vast wel bij je moeder terecht voor een tijdje. Maar niet zoals je nu bent.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:10 schreef kree het volgende:
[..]
Nou ok wss niet nee. Maar uiteindelijk kan dat wel het vervolg zijn en ik wil dat niet. Maarja ik krijg zo heftige eis dat ik denk van kan ik dat allemaal wel betalen enzo. En het cbr en dus rijbewijs terug en wel kunnen werken.
Nou twijfelachtig verhaal en ik wil dat niet zelf. Maar wat moet ik anders dan? Dakloos zijn en. Bij het leger des heils slapen enzo. Dat zijn de reële gevolgen nl.
Herhaling had dat al gezien.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Gisteren was er op RTL5 ook nog een man voor de rechter met 1200+ ug/s en de rechter had weinig medelijden.
Oef wow dan weet je de geschiedenis met mijn ma niet en dat ik keihard op straat ben getieft gewoon. Nu beide schuld aan dat. En het is beetje allemaal vergeven wel. Maar denken dat ik daar zo terecht kan.... hmmmms neequote:Op vrijdag 17 april 2020 21:12 schreef praadje het volgende:
[..]
Als je normaal doet en stopt met zuipen dan kun je vast wel bij je moeder terecht voor een tijdje. Maar niet zoals je nu bent.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:54 schreef JayHovah het volgende:
@:kree Hou nou eens je grote waffel over die oliedomme bezopen actie van je, we weten het ondertussen wel (zo’n beetje het hele forum, inclusief de buren van de users). Misschien hebben ze op het Viva of kort-pittige-huisvrouwen-forum nog niet gehoord...
Amen!quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef praadje het volgende:
Vanaf nu negeer ik het gezeik. Ben er wel een beetje klaar mee ondertussen.
Is goed hoor ben er zelf ook klaar mee en wil het over leuke dingen hebben.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:16 schreef praadje het volgende:
Vanaf nu negeer ik het gezeik. Ben er wel een beetje klaar mee ondertussen.
Het CBR is superstreng omdat ze willen voorkomen dat mensen met een drankprobleem dronken achter het stuur kruipen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 21:12 schreef kree het volgende:
[..]
Herhaling had dat al gezien.
Er was er ook 1 met hetzelfde van 1200 ofzo ugl en die kreeg alles voorwaardelijk maar wel met een boete van 2000 euro
Maar dat is het probleem niet. Niet de rechtbank het cbr gaat voor mij het probleem zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |