Kree, voordat je weer helemaal losgaat zal ik het even in Jip en Janneke taal uitleggen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:19 schreef kree het volgende:
Wel grappig trouwens het nieuws. Rechtbanken dicht etc etc. Ok ik heb helemaal niks nog gehoord of over uitstel.... zal wel onder de categorie top crimineel vallen ofzo...?
Nouja dat weet ik dus niet. Tis sowieso een eerste keer al voor mij dus geen flauw idee.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:22 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Als ze prioriteit voor je zaak geven, heb je het goed verkloot kreetje.
Waar word je voor vervolgd ook alweer?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:24 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dat weet ik dus niet. Tis sowieso een eerste keer al voor mij dus geen flauw idee.
Maargoed zeg niet dat ik geen straf verdient heb ofzo, Maar het is wel echt zwaar overdreven veel zo wat ik van de officier heb gehad.
Zeg het je je kunt iemand neer knuppelen bij wijze van en dan is de straf nog lager als de eis die er nu is.
Ooooooostquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Waar word je voor vervolgd ook alweer?
Opgepakt door de politie en teveel gedronken hebben. Buiten de auto trouwens en na een stukje rijden om te parkeren.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Ja hoe zat het ook alweerquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:26 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Vanmiddag wel Lopende zaken en Doodziekquote:
En dat allemaal voor een paar krasjes.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:34 schreef kree het volgende:
Hahaha wil het best wel vertellen nog een keer hoor
Neem aan dat jullie het verhaal kennen wel al. Maargoed maakt mij niet uit. Ik denk nog steeds dat ik wel schuldig ben en een straf mag krijgen. Als het nou een aantal honderd euro was,.
Maar we tellen in duizenden enzo wel en zeker als ik nog even de financiële consequentie meer reken
Maar euro of 10000 is het nu al en dan moet de straf en CBR nog komen wat ook 5000 is ofzo.
Ok het geld groeit me niet op me rug he. Dus kan best nog zijn dat ik het niet kan betalen en dan ga ik de cel in
Jaaaa.. Maar kan hier alleen via tele2 app kijken in mijn slaapkamer. Enige zender die niet op app staatquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:33 schreef praadje het volgende:
@:Ole, het is een nieuwe aflevering op TLC
Ja eigenlijk wel die trouwens gewoon betaald zijn door mij. Als ze de politie niet hadden gebeld dan was er nergens een probleem verder geweest.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
En dat allemaal voor een paar krasjes.
TV / Bed&Breakfast #5 in het hogere segmentquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:38 schreef Ole het volgende:
Dus ik denk dat ik maar kneuterig b&b ga kijken..
quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaaaa.. Maar kan hier alleen via tele2 app kijken in mijn slaapkamer. Enige zender die niet op app staatTv staat bij mijn huisgenoot. normaal werkt hij vrijdagavond..
Zondagavond en maandagochtend herhalingen normaal gezienquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:37 schreef Ole het volgende:
[..]
Jaaaa.. Maar kan hier alleen via tele2 app kijken in mijn slaapkamer. Enige zender die niet op app staatTv staat bij mijn huisgenoot. normaal werkt hij vrijdagavond..
Klopt en ok dan mag de mening hier op fok er nog wel zijn. Maar als je bekijkt wat er echt nu gebeurt is dan denk ik en niet alleen ik enzo dat het wel fucked up overdreven is wat er nu aan straf wordt geeist.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:37 schreef WcPot het volgende:
Ze behandelen je echt wel als een crimineel het zit je allemaal niet mee
Ja weet ik. Maar ja we zijn nu bijna hele tijd thuis. Normaal hebben we wisselende werktijden en her ik in de weekenden het rijk alleenquote:Op vrijdag 17 april 2020 20:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Zondagavond en maandagochtend herhalingen normaal gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |