Het staat in de planning wel. Maarja vrijgezel he en boeit me echt niet zoveel.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dan zal je woning nu wel mooi schoon zijn
Nou, zo krijg je geen vriendinnetje hoor. Als ik bij een vent binnenkom en het is een vieze bende stap ik geeneens de drempel over. Ga gewoon aan de bak man. Geeft je ook een hoop rust in je hoofd.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Het staat in de planning wel. Maarja vrijgezel he en boeit me echt niet zoveel.
Ik zweer het je moet echt gewoon een vriendinnetje hebben enzo om dat te doen
Hahaha ik had gezorgd voor die paar keer trouwens dat ik een vriendinnetje had dat het wel opgeruimd was hoorquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:40 schreef praadje het volgende:
[..]
Nou, zo krijg je geen vriendinnetje hoor. Als ik bij een vent binnenkom en het is een vieze bende stap ik geeneens de drempel over. Ga gewoon aan de bak man. Geeft je ook een hoop rust in je hoofd.
Mjah er was sowieso eerder even geen tijd voor ook voor mij. Nu wel. Maarja ach wat maakt t uit he? Tis niet dat ik hier constant bezoek over de vloer heb. Dus ja daarom zakt de motivatie welquote:Op vrijdag 17 april 2020 19:48 schreef praadje het volgende:
Ik vind het zo smerig als een volwassen man/ vrouw zijn/haar huis niet bij houdt
Owh ik ben ook altijd onwijs tevreden over mezelf als ik het dan wel doe.quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:52 schreef praadje het volgende:
Ja maar je doet het toch voor jezelf. Zelfs als ik weken geen bezoek krijg is het schoon en opgeruimd. Dat geeft ook meer rust in je hoofd.
quote:Op vrijdag 17 april 2020 19:55 schreef kree het volgende:
[..]
Owh ik ben ook altijd onwijs tevreden over mezelf als ik het dan wel doe.
Maarja ach je kunt denken waarom eigenlijk als ik er toch alleen woon...
En het is geen overdreven rotzooi hoor voor je dat denkt. Maar wel heel veel spullen in een eigenlijk te kleine particulier huren huis
Misschien 's de boel opruimen.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:04 schreef kree het volgende:
Verveel me echt dood enzo nu. Maarja dat krijg je als je van 60 uur p/w naar ineens 0 terug gaat
Mwah tis een probleempje wel, nl teveel spullen hebben en ze hier niet kwijt kunnen want het is al klein.quote:
Ja beide gedaan hoor. Heb nog restje nasi over nu voor vandaag.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:08 schreef praadje het volgende:
En heb je van de week nu al eens gekookt? Want je zou Chili con Carne maken en Nasi.
Netjes, goed gedaan.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja beide gedaan hoor. Heb nog restje nasi over nu voor vandaag.
En hoe is het met je duif koekoek en mieren?quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:10 schreef kree het volgende:
[..]
Ja beide gedaan hoor. Heb nog restje nasi over nu voor vandaag.
Lol fucked up. Hahaha de hele dag gewoon.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:11 schreef WcPot het volgende:
[..]
En hoe is het met je duif koekoek en mieren?
Als ze prioriteit voor je zaak geven, heb je het goed verkloot kreetje.quote:Op vrijdag 17 april 2020 20:19 schreef kree het volgende:
Wel grappig trouwens het nieuws. Rechtbanken dicht etc etc. Ok ik heb helemaal niks nog gehoord of over uitstel.... zal wel onder de categorie top crimineel vallen ofzo...?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |