ja ik denk dat ze het vragen namens de lezer. Kan niet anders dat ze zelf wel beter wetenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Soms vraag ik me af wat het IQ van die journalisten is.
dacht even dat die motor erbij hoordequote:Op woensdag 15 april 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog eentje. Iets moeilijker. MISSCHIEN wel Frannie zn style.
Ik ook. En ik was er ooit zelf eentjequote:Op woensdag 15 april 2020 19:18 schreef kwiwi het volgende:
Soms vraag ik me af wat het IQ van die journalisten is.
quote:Op woensdag 15 april 2020 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Nog eentje. Iets moeilijker. MISSCHIEN wel Frannie zn style.
Echt.. De Jonge vertelt net een heel verhaal over die mondkapjes, waarom we het niet aan de bevolking adviseren. Hart van Nederland: Maarre, nog even over die mondkapjes, gaat u die dan nu aan de bevolking adviseren?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook. En ik was er ooit zelf eentje
Wel raar dat België er genoeg heeft en wij nietquote:Op woensdag 15 april 2020 19:22 schreef bitterbal het volgende:
maar goed wij gaan ook een keer het advies krijgen voor de mondkapjes als ze er zijn
kan zomaar z ijn dat zolang die er niet zijn we niet gaan versoepelen
Luisteren is moeilijk voor sommige mensenquote:Op woensdag 15 april 2020 19:22 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Echt.. De Jonge vertelt net een heel verhaal over die mondkapjes, waarom we het niet aan de bevolking adviseren. Hart van Nederland: Maarre, nog even over die mondkapjes, gaat u die dan nu aan de bevolking adviseren?
mja beetje wle :pquote:Op woensdag 15 april 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel raar dat België er genoeg heeft en wij niet
Hebben ze er wel genoeg? Mijn hele familie woont daar en heb nog van niemand gehoord dat ze mondkapjes hebben of gebruiken. Mijn tante helpt ze zelfs maken voor het ziekenhuis omdat die er te weinig hebben.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel raar dat België er genoeg heeft en wij niet
dat is allemaal tactisch. Dan kunnen indringers makkelijk gespot worden. kan ie z'n goalkeeper er op zetten.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:25 schreef LTVDK het volgende:
Koen woont ondertussen wel heel erg eenzaampjes zo bij de brug in Foqueville
Bij ons zijn sinds 16 maart alle winkels dicht behalve supermarkt en apotheek (nog in ieder geval tot 26 April). Verder mag je met max 5 mensen samenkomen en moet iedereen die thuis kan werken dat doen.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Zwitserland heeft ook een lockdown light, Kwi?
Hmmm, dat is wel raar. In Oostenrijk droeg wel iedereen mondmaskers, althans wat ik op tv zag.quote:Op woensdag 15 april 2020 19:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hebben ze er wel genoeg? Mijn hele familie woont daar en heb nog van niemand gehoord dat ze mondkapjes hebben of gebruiken. Mijn tante helpt ze zelfs maken voor het ziekenhuis omdat die er te weinig hebben.
op straat ook met 5?quote:Op woensdag 15 april 2020 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons zijn sinds 16 maart alle winkels dicht behalve supermarkt en apotheek (nog in ieder geval tot 26 April). Verder mag je met max 5 mensen samenkomen en moet iedereen die thuis kan werken dat doen.
Halfquote:Op woensdag 15 april 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm, dat is wel raar. In Oostenrijk droeg wel iedereen mondmaskers, althans wat ik op tv zag.
Ben je deels Vlaams?
Iets minder light dan hier dusquote:Op woensdag 15 april 2020 19:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bij ons zijn sinds 16 maart alle winkels dicht behalve supermarkt en apotheek (nog in ieder geval tot 26 April). Verder mag je met max 5 mensen samenkomen en moet iedereen die thuis kan werken dat doen.
Nee. Wel ongeveer die tijdquote:
O jee, en ik zei gisteren iets onaardigs over Belgiëquote:Op woensdag 15 april 2020 19:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
HalfJa in Oostenrijk is mondkapjes of sjaal verplicht in het OV en de winkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |