abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7927829
gisteren maar ff naar de dokter gegaan op de uni, want ik heb al een week of twee last van mijn ribben....toen ik gisteren moest hoesten trok er een flinke pijnschuit door mijn ribbenkast, dus het leek me verstandig dat ff te controleren...

wat blijkt:

4 zwaar gekneusde ribben, 3 licht gekneusd....

nou kan je daar heel weinig aan doen, het moet gewoon slijten, maar zijn er misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en een heel erg goed werkend huis-tuin-keuken middeltje hebben of toen hebben ontdekt?

PS.
ik gebruik al tijgerbalsem voor de tussenribspieren...

“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_7927880
Rust, dat is het enige dat helpt.
Het is goed pijnlijk en kan nog wel een tijdje duren. Ik heb echt maanden last gehad van mijn ribben toen ik van de trap ben gemieterd.
Veel sterkte!
pi_7927900
Hoe heppie dat voor mekaar gekregen?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_7927921
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:35 schreef Karin het volgende:
Rust, dat is het enige dat helpt.
Het is goed pijnlijk en kan nog wel een tijdje duren. Ik heb echt maanden last gehad van mijn ribben toen ik van de trap ben gemieterd.
Veel sterkte!
THX...

irritant is dat je nu pas merkt dat bij alles wat je doet je ribben ook leuk mee bewegen...

gelukkig ben ik niet zo verkouden meer, want hoesten is echt een ramp

Pulp Fiction
pi_7927978
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
heb me ribben een paar maanden geleden gestoten, was wat blauw, maar ging gewoon over, niks aan het handje...nu ben ik de afgelopen drie weken heel erg verkouden geweest, tegen een longontsteking aan, en door het vele hoesten en de benauwdheid, is die plek op mijn ribbenkast weer gaan opspelen, kreeg heel veel kramp in mijn tussenribspieren, en die hebben het allemaal wat uit het lood getrokken...en met het alsmaar hoesten heeft het geen tijd om te genezen....dus nu zit ik met de gebakken peren...
Pulp Fiction
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:44:08 #6
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_7928030
ik heb sinds kort een hekel aan tijgerbalsam.
Ik heb een rare beweging met mijn arm gemaakt tijdens het skateboarden een tijdje terug en heb nu pijn aan mijn schouder. Ik dus van die tijgerbalsam (niet de echte, maar vergelijkbaar spul) erop gesmeerd en toen naar bed gegaan. Ik ging vroeg naar bed voor de verandering omdat ik nogal moe was.
Maar van de stank van dat spul kon ik dus mooi niet in slaap komen; om 3 uur lag ik dus nog wakker. En ik had de wekker alweer staan om 6 uur .
Om dan gelijk nog even door te gaan met klagen... die morgen stap ik dus in mijn auto naar mijn werk en... kapot! mijn koppakking was kapot (auto overleden).
Ik zal maar niet zeggen dat het die dag de 13e was...
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_7928088
Ik heb mijn ribben ook toegetakeld ( gehad ).

Zelf had ik er maanden écht last van... nu is het nog steeds niet helemaal over.. Het blijft bij mij gevoelig..

ik ben al bijna een jaar verder.......

Rust !! dat is de enige tip die ik je kan geven...

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7928145
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:47 schreef Mirage het volgende:
Ik heb mijn ribben ook toegetakeld ( gehad ).

Zelf had ik er maanden écht last van... nu is het nog steeds niet helemaal over.. Het blijft bij mij gevoelig..

ik ben al bijna een jaar verder.......

Rust !! dat is de enige tip die ik je kan geven...

maar rust....bedoel je dan dat je in bed gaat liggen, of dat je zo weinig mogelijk doet om het niet te belasten?
Pulp Fiction
  donderdag 16 januari 2003 @ 12:56:16 #9
18261 masterzipper
Nissan Skyline R34 GT-R
pi_7928216
Wiet helpt overal tegen

Gewoon wat verdovende middelen nemen om de pijn te drukken, zoasl paracetamol, etc.

[url=http://www.middlehurst.co.uk]Nissan Skyline[/url] GT-R BNR-34 V-Spec II - (0 - 100km/h: 5,2 sec.) - (max.power: 280HP @ 6800rpm) - (max.torque: 400Nm @ 4400rpm)
pi_7928278
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:51 schreef David Letterman het volgende:

[..]

maar rust....bedoel je dan dat je in bed gaat liggen, of dat je zo weinig mogelijk doet om het niet te belasten?

Iedere houding die nķet pijn doet is goed..

niet zwaar tillen... ( wat ik dus eigenwijs wel probeerd/deed... ondanks dat ik verging van de pijn..)

Zo weinig mogelijk belasten dus.

( in bed liggen wordt je ook niet vrolijk van en is denk ik moeilijk te combineren met studie , alhoewel het wel goed is in deze... liggen op de bank is ook een optie )

Succes !!

Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_7928315
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 13:00 schreef Mirage het volgende:

[..]

Iedere houding die nķet pijn doet is goed..

niet zwaar tillen... ( wat ik dus eigenwijs wel probeerd/deed... ondanks dat ik verging van de pijn..)

Zo weinig mogelijk belasten dus.

( in bed liggen wordt je ook niet vrolijk van en is denk ik moeilijk te combineren met studie , alhoewel het wel goed is in deze... liggen op de bank is ook een optie )

Succes !!

THX

moet idd ook gewoon studeren....daarom vroeg ik me ff af hoe jij dat had gedaan...

en de bank is idd ook een optie, DVDtjes kijken...

Pulp Fiction
  donderdag 16 januari 2003 @ 14:50:13 #12
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7930549
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:36 schreef Strolie75 het volgende:
heb ik gedaan
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
pi_7930630
jeetje, sterkte

je kan ze beter breken zeggen ze, dit doet zo'n pijn! Ik ken het

♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_7933778
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 14:50 schreef maple-leaf het volgende:

[..]

heb ik gedaan

mocht je willen...

of niet...kan me niet echt inspannen...daar gaat je sex...

[Dit bericht is gewijzigd door David Letterman op 16-01-2003 17:15]

Pulp Fiction
pi_7934166
It's like being shot....it hurts...
Pulp Fiction
pi_7934234
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 12:33 schreef David Letterman het volgende:
gisteren maar ff naar de dokter gegaan op de uni, want ik heb al een week of twee last van mijn ribben....toen ik gisteren moest hoesten trok er een flinke pijnschuit door mijn ribbenkast, dus het leek me verstandig dat ff te controleren...

wat blijkt:

4 zwaar gekneusde ribben, 3 licht gekneusd....

nou kan je daar heel weinig aan doen, het moet gewoon slijten, maar zijn er misschien mensen die hetzelfde hebben meegemaakt en een heel erg goed werkend huis-tuin-keuken middeltje hebben of toen hebben ontdekt?

PS.
ik gebruik al tijgerbalsem voor de tussenribspieren...

Ik heb ooit 2 ribben gekneusd, en 1 gebroken.
Ik heb er ongeveer 5 jaar last van gehad, en nu heb ik volgens mij een extra zwevende rib erbij

dus maak je borst maar nat.

Jubileum moderator donderdag 16 januari 2003 @ 19:51:13 #17
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_7936819
Oi das pijnlijk!

Ik heb het ook gehad, jaren geleden en kon toen niet eens mijn haren kammen want ik kreeg mijn rechterarm niet meer omhoog.

Rust maar ook beweging op zijn tijd (anders gaan je spieren vastzitten), warm houden en vooral de tijd nemen. Het duurt onwijs lang maar het gaat over.

Sterkte!

En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  donderdag 16 januari 2003 @ 19:54:06 #18
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_7936882
Als je je ribben zwaar kneust kun je helemaal NIETS zonder zware pijnstillers (maagresistente 8 uurs pillen). Zeker de eerste weken als je vlies ook nog beurs is, is zelfs ademen een lijdensweg....

ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  donderdag 16 januari 2003 @ 20:40:56 #19
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_7937950
quote:
Op donderdag 16 januari 2003 17:10 schreef David Letterman het volgende:

[..]

mocht je willen...

of niet...kan me niet echt inspannen...daar gaat je sex...

wees niet gevreesd, ik doe al het werk wel
*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  vrijdag 17 januari 2003 @ 00:22:11 #20
20862 Spandexus
Merkbaar rekbaar
pi_7943334
Ooit eens opgelopen met personeelsport. Met zelfverdediging nota bene. Ik met stootkussen en mijn collega trappen. Ik overmoedig....Is dat alles?
Nee......

4 gebroken ribben daarna.

It's a jeepthing....you wouldn't understand
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')