Oja dat was dat verhaalquote:Op woensdag 15 april 2020 18:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Schaak zijn ex-vrouw, die heeft aardig wat geld gekregen na de scheiding.
Raar? Stroom er af geweest?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het internet werkt prima. Maar mijn tv onthoudt de Wifi-instellingen niet en reageert ineens nergens meer op.
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:05 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar bitterbals FB. Kan alleen maar historisch zijn.
Nee, ik probeerde de app van de NPO en het scherm ging op zwart. En nu lukt verbinding maken met wifi niet eens meerquote:
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Jullie zitten allemaal om bitterbals FB te vragen en jullie vergeten allemaal dat ze uitgebreid op de pagina van Bakker heeft lopen spammen
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:20 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen zin om te koken.
Gelukkig vermoedde ik dat gisteren al en hoef ik slechts wat dingen bij elkaar in een wok te flikkeren.
ja zo was die van m'n pa ookquote:
ik ontsnap de laatste jaren naar thailand met mijn verjaardag ;pquote:Op woensdag 15 april 2020 18:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja zo was die van m'n pa ook
en zo is die van mij ook zonder quarantaine
ok ok ok ik vier m'n verjaardag al bijna 20 jaar niet meer en daar kies ik bewust voor
tja mijn moeder is 7 dagen voor mij jarig. Veel familievrienden en familieleden die dan niet nog eens naar mijn verjaardag kwamen. En 3 dagen na mij was het populairste joch van de klas jarig.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ontsnap de laatste jaren naar thailand met mijn verjaardag ;p
awwwquote:Op woensdag 15 april 2020 18:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
tja mijn moeder is 7 dagen voor mij jarig. Veel familievrienden en familieleden die dan niet nog eens naar mijn verjaardag kwamen. En 3 dagen na mij was het populairste joch van de klas jarig.
tja ach.. en al mn vrienden nu wonen in t buitenland of varenquote:
Als je echt wil kom je d'r wel in. Trouwens, als je flightradar24.com checked, er wordt nog aardig wat gevlogen in de wereld. Die 4 KLM-toestellen die continue mondkapjes uit China zouden overvliegen, nog niet ééntje kunnen spotten. Al met al veel larie in de wereld.quote:
Ik vraag niks. Ik bereik dingen, of niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 18:10 schreef FranticDJ het volgende:
Jullie zitten allemaal om bitterbals FB te vragen en jullie vergeten allemaal dat ze uitgebreid op de pagina van Bakker heeft lopen spammen
Kit al gebeld makker?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:30 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Als je echt wil kom je d'r wel in. Trouwens, als je flightradar24.com checked, er wordt nog aardig wat gevlogen in de wereld. Die 4 KLM-toestellen die continue mondkapjes uit China zouden overvliegen, nog niet ééntje kunnen spotten. Al met al veel larie in de wereld.
Inspector Flesquote:Op woensdag 15 april 2020 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vraag niks. Ik bereik dingen, of niet.
Kwestie van gevonden willen worden. Je koimt nu al eager overquote:Op woensdag 15 april 2020 18:36 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Inspector Fles
Ach als je een beetje moeite doet ben ik ook zo te vinden..
ook alquote:Op woensdag 15 april 2020 18:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben echt he-le-maal klaar met deze dag.
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik ontsnap de laatste jaren naar thailand met mijn verjaardag ;p
quote:Op woensdag 15 april 2020 18:42 schreef kwiwi het volgende:
M'n wespenspray is binnen..kan niet wachten op morgenochtend, die dikke komt altijd rond een uur of 11 aanvliegen
weer uitvogelen waarquote:Op woensdag 15 april 2020 18:44 schreef FranticDJ het volgende:
anderhalvemeterman geeft weer een perscon zometeen..
wat als je mis spuit?quote:Op woensdag 15 april 2020 18:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ik wil geen nest meer op m'n balkon...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |