abonnement Unibet Coolblue
pi_192624368
Hallo mede-fokkers,

Ik vind het nu al gênant om dit topic te openen gezien mijn andere topics en mijn grote muil, want waarschijnlijk (sorry) wordt er gelijk gedacht van oh dit doet ze wel, maar nee.
Heb lang getwijfeld of ik het zou posten of niet maar ik zit er toch mee in mijn maag.
Ik besef mij degelijk dat advies of dingen vragen op een forum weinig nut heeft, maar ik wil er toch graag meer over weten. Op een nette manier dan zeg maar.

Laatst had ik met mijn vriendinnen het dus erover of zij ooit een trio hebben gedaan. Een paar zeiden dus van ja. Ook wat ze er van vonden enzo. Sommigen vonden het wel chill, anderen zeiden het was een eenmalig iets. Ik zelf heb dat nog nooit gedaan, zoals zoveel andere dingen die ik niet heb gedaan haha en het staat ook niet echt perse op mijn wensenlijstje. Heb er ook niks tegen, dat is het niet. Alleen ik heb er nog nooit echt over nagedacht.

Heb echter al langere tijd een fwb die ik gewoon wel vertrouw zegmaar en op een gegeven moment liet hij wel doorschemeren dat hij dat wel zag zitten. Prima, iedereen zijn voorkeuren natuurlijk. Alleen ik had er, zoals ik zei, nog nooit over nagedacht. De mentale zaak erachter staat mij erg tegen, dus hoe je je daarna over jezelf voelt. Dat houd mij gewoon tegen hierin. Sorry als dit als aanstellen klinkt.
Ik heb dus direct nee gezegd, omdat ik mij als persoon er niet fijn bij voelde (op dat moment). Hij respecteert dat dus geen enkel probleem en alles nog leuk en aardig.

Het is niet zozeer dat ik nu ineens denk van: oh ja, laten we het wel doen. Maar ik zit er wel mee in mijn hoofd? :?
Ik neig eigenlijk eerder naar een 'nee' omdat ik vooral bang ben dat ik me achteraf slecht over mezelf ga voelen en dat ik me er totaal niet fijn bij voel. En omdat ik, misschien klinkt dit voor sommigen kinderachtig, maargoed zo ervaren ben ik dus niet, het ook wel 'heel erg' van mezelf zou vinden.
Maar ergens ben ik ook wel benieuwd hoe dat gaat, wanneer het wel/niet een goed idee is om eraan te beginnen, of mensen dit al een keer gedaan hebben en hoe het was (hoef geen details te weten maar meer hoe het psychisch voelde), en of het achteraf iets aan je relatie of dergelijke heeft veranderd, dan wel positief of negatief.
pi_192624450
- Normaal posten! -

[ Bericht 80% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2020 10:14:52 ]
pi_192624455
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:05 schreef Cat_Daddy het volgende:
TS is een vrouw, en nee anaal heb ik nog nooit gedaan eerlijk gezegd ook niet van plan. Dank voor je nuttige bijdrage!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2020 10:14:57 ]
  woensdag 15 april 2020 @ 01:14:52 #4
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_192624510
Gewoon doen waar je zelf achter staat en waar je je goed bij voelt
  Moderator woensdag 15 april 2020 @ 01:28:15 #5
441859 crew  Lenny77
pi_192624586
Met 2 mannen of met een andere vrouw erbij?
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_192624601
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:14 schreef jigggy het volgende:
Gewoon doen waar je zelf achter staat en waar je je goed bij voelt
Vooral dit. En laat die waardeoordelen een beetje los, ze komen veelal voort uit schaamte en dat is nergens voor nodig. Zo lang je kieskeurig bent in het wie, hoe, waar, kun je zelf de controle uitoefenen en het zo gek, leuk, vies, etc. maken zoals je zelf wil.
Niemand wordt ervaren geboren, maar je wil het in elk geval ooit eens geprobeerd hebben toch?!
pi_192624611
Ik adviseer je, indien je het wil proberen, dat eerder te doen bij een fwb dan bij een toekomstige partner. De drempel is nu waarschijnlijk lager en niet iedereen is zeker genoeg van zichzelf om zo'n verstandhouding aan te kunnen. Zeker aangezien je toch vaker aangeeft mannen te daten die al een beetje een gebruiksaanwijzing hebben.
pi_192624621
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:28 schreef Lenny77 het volgende:
Met 2 mannen of met een andere vrouw erbij?
Nog niet over gehad eigenlijk.
pi_192624627
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:34 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik adviseer je, indien je het wil proberen, dat eerder te doen bij een fwb dan bij een toekomstige partner. De drempel is nu waarschijnlijk lager en niet iedereen is zeker genoeg van zichzelf om zo'n verstandhouding aan te kunnen. Zeker aangezien je toch vaker aangeeft mannen te daten die al een beetje een gebruiksaanwijzing hebben.
Ja oke, dat begrijp ik wel. Mijn gedachten zijn in principe ook gewoon totaal onlogisch. Maar het blijft maar door mijn hoofd spoken van: is dit wel normaal, moet ik dit wel willen, wil ik dit uberhaupt wel, is er iets mis met mij, ben ik gestoord?
  woensdag 15 april 2020 @ 01:39:44 #10
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192624634
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:36 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Nog niet over gehad eigenlijk.
Lijkt mij wel een dingetje

Sowieso wel
pi_192624648
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:37 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Ja oke, dat begrijp ik wel. Mijn gedachten zijn in principe ook gewoon totaal onlogisch. Maar het blijft maar door mijn hoofd spoken van: is dit wel normaal, moet ik dit wel willen, wil ik dit uberhaupt wel, is er iets mis met mij, ben ik gestoord?
Op het moment dat je dat laat afhangen van de mening van een ander, zul je altijd gestoord zijn. Kijk eens naar wat jij zelf wil. Één ding kan ik je vast op je hart drukken, er zijn hordes mensen die je hierin al zijn voorgegaan en er zullen nog hordes mensen na jou komen ook. Iedereen bepaalt voor zich/haarzelf wat wel en wat niet zou moeten kunnen.
Maak geen overhaaste beslissingen, praat er over met iemand waarvan je het gevoel hebt dat diegene wil en kan meedenken met je, maar beslis het voor jezelf.
Ervaringen kunnen tegenvallen en meevallen of zelfs de stoutste verwachtingen overtreffen, maar geef nooit je eigen controle uit handen.
pi_192624662
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:39 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Lijkt mij wel een dingetje

Sowieso wel
Als ik zou moeten kiezen, neig ik zelf meer naar vrouw-vrouw-man, maar fwb vond het ook niet erg als het man-man-vrouw zou zijn.

Waarom is dat een ding? Ja oke, ik snap dat mmv heel anders zou zijn dan mvv in bepaalde opzichten (vooral fysiek). Maar als er bij beide wederzijds respect is, is het toch niet drastisch anders?
pi_192624678
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Als ik zou moeten kiezen, neig ik zelf meer naar vrouw-vrouw-man, maar fwb vond het ook niet erg als het man-man-vrouw zou zijn.

Waarom is dat een ding? Ja oke, ik snap dat mmv heel anders zou zijn dan mvv in bepaalde opzichten (vooral fysiek). Maar als er bij beide wederzijds respect is, is het toch niet drastisch anders?
Voordeel van experimenteren is dat je allemaal nieuwe ervaringen op kan doen, nadeel is dat als je dat zonder goede communicatie doet er enorm veel valkuilen kunnen ontstaan, omdat je elkaar misschien niet goed hebt begrepen.
pi_192624686
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:45 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Als ik zou moeten kiezen, neig ik zelf meer naar vrouw-vrouw-man, maar fwb vond het ook niet erg als het man-man-vrouw zou zijn.

Waarom is dat een ding? Ja oke, ik snap dat mmv heel anders zou zijn dan mvv in bepaalde opzichten (vooral fysiek). Maar als er bij beide wederzijds respect is, is het toch niet drastisch anders?
Je kijkt niet breed genoeg naar de talloze verschillende mogelijkheden die er zijn in beide situaties.

Maar, blijkbaar weet je helemaal niet wat je wil dus dan zou ik het lekker laten. Je doet het niet voor jezelf en om hem te pleasen zonder het voor jezelf duidelijk te hebben (het levert zelfs een tal van vragen bij je op) gaat een beetje ver niet?
pi_192624690
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:49 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Voordeel van experimenteren is dat je allemaal nieuwe ervaringen op kan doen, nadeel is dat als je dat zonder goede communicatie doet er enorm veel valkuilen kunnen ontstaan, omdat je elkaar misschien niet goed hebt begrepen.
Stel nou dat ik het doe (kans is 1% tot nu toe) en ik voel me achteraf zo slecht, dan kan ik het nooit meer wegnemen. Dat is meer wat me tegenhoud, ook al klinkt dat best kinderachtig.
Ook ben ik ergens bang ervoor of zo, dat ik denk ja zit ik daar naakt met 2 andere mensen :') triest figuur ben ik ook. Allemaal van die onlogische shit.
pi_192624692
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:51 schreef 00wildchild het volgende:

[..]

Je kijkt niet breed genoeg naar de talloze verschillende mogelijkheden die er zijn in beide situaties.

Maar, blijkbaar weet je helemaal niet wat je wil dus dan zou ik het lekker laten. Je doet het niet voor jezelf.
Hier ben ik het mee eens.
Als ik het zou doen, zou ik het voor hem doen, en ik wil dat denk ik niet.
Dus dan doe ik het maar niet. :)
pi_192624697
Atta girl. Zulke dingen moet je enkel doen omdat je zelf wild wordt van het idee. Het zijn jouw ervaringen en herinneringen waarmee je na zoiets moet leven. Je hangt er een (negatief) waardeoordeel ook aan vast voor jezelf, dus niet verstandig om te doen.
pi_192624698
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:52 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Stel nou dat ik het doe (kans is 1% tot nu toe) en ik voel me achteraf zo slecht, dan kan ik het nooit meer wegnemen. Dat is meer wat me tegenhoud, ook al klinkt dat best kinderachtig.
Ook ben ik ergens bang ervoor of zo, dat ik denk ja zit ik daar naakt met 2 andere mensen :') triest figuur ben ik ook. Allemaal van die onlogische shit.
Pas op voor termen als kinderachtig, triest en onlogisch. Je bent volwassen en je partner is dat ook. Het is hardstikke normaal om op zoek te zijn naar iets en als je hier open en eerlijk over kunt praten is dat al een groot goed. Dat gezegd hebbende, ervaar jij bepaalde gevoelens die jou hierin tegenhouden, dan zou ik vooral daar eerst eens aan werken. Waarom vind jij die gedachtegangen zo kinderachtig, triest en onlogisch? Ik vind ze best normaal namelijk.
pi_192624699
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:55 schreef 00wildchild het volgende:
Atta girl. Zulke dingen moet je enkel doen omdat je zelf wild wordt van het idee. Het zijn jouw ervaringen en herinneringen waarmee je na zoiets moet leven. Je hangt er een (negatief) waardeoordeel ook aan vast voor jezelf, dus niet verstandig om te doen.
Precies.
pi_192624746
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:06 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

TS is een vrouw, en nee anaal heb ik nog nooit gedaan eerlijk gezegd ook niet van plan. Dank voor je nuttige bijdrage!
ow een vrouw heeft geen kont dus ?
pi_192626013
Het is voor iedereen anders, maar als het lekker is (en dat is al snel het geval), dan hoef je je er ook niet slecht over te voelen :D
pi_192626023
Het is prima om eens iets voor een ander te doen. maar niet als je daarmee je eigen grens verlegd.

Jij hebt geen behoefte aan een trio, prima toch.. misschien komt dat ooit wel of niet ook prima.

Sls je fwb een trio wil moet hij dat ergens anders zoeken.
  woensdag 15 april 2020 @ 08:12:48 #23
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192626075
Er zijn mensen die zich over jarenlang seksueel misbruik kunnen heen zetten. Dus ik snap niet waarom je je over een vrijwillige ervaring heen kan zetten.

Maargoed mensen zijn allemaal anders.

Je moet vooral niet iets doen wat je niet wil. De vraag is alleen... waarom denk je er steeds over na km het wel te doen.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 15 april 2020 @ 08:26:41 #24
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192626197
quote:
10s.gif Op woensdag 15 april 2020 01:39 schreef Stray_cat het volgende:

[..]

Lijkt mij wel een dingetje

Sowieso wel
Lijkt mij idd wel handig om te weten
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192626827
Ik zou het gewoon doen als je die fantasie hebt en als het niet bevalt kun je altijd nog besluiten om het niet meer te doen.

Daarbij hoef je je eigen grens niet eens te verleggen maar je eigen grenzen verkennen kan al heel spannend zijn. In mijn geval kwam ik erachter dat het juist wel beviel en ik steeds een stap verder wilde gaan (mijn eigen grens lag verder weg dan ik zelf dacht)

quote:
Ja oke, dat begrijp ik wel. Mijn gedachten zijn in principe ook gewoon totaal onlogisch. Maar het blijft maar door mijn hoofd spoken van: is dit wel normaal, moet ik dit wel willen, wil ik dit uberhaupt wel, is er iets mis met mij, ben ik gestoord?
Nee je bent niet gestoord en er iets niets mis met je, dat is een cultureel aangepraat iets, net als het wat over het algemeen als normaal beschouwd wordt. Hier moet je proberen overheen te stappen.

Of je dit daadwerkelijk ook wil is inderdaad het gene wat je jezelf af moet vragen maar puur voor jezelf en gevoel wat je erbij hebt, niet vanwege de maatschappelijk opgelegde normen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')