Tijd voor Jaap.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
[..]
https://allestoringen.nl/storing/teams/
EXPONENTIEEL ANDERS HOOR
Snapte het ook niet helemaal.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat doe je toch alleen na een werkweek
Eens.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Vrijdag om 4 uur? En dat voor een ambtenaar
Gaat hem niet worden. Beter hadden ze donderdag 14:00 gedaan.
Oh. Je was weer eens vrij dus?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vandaag mijn laatste dag ouderschapsverlof. Maar wel aan het werk.
Ik ook, blijkbaar. Kon een bewijs aanvragen om eventuele kinderen naar de opvang te kankeren.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Laat Jojo ff met rust, ze voert momenteel een cruciale beroep uit
Pythongodenquote:Op woensdag 15 april 2020 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga straks weer helemaal LOS met Pandas.
pdGODquote:Op woensdag 15 april 2020 10:25 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ik ga straks weer helemaal LOS met Pandas.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:41 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ook van mij vriend. Wat een grappenmakers zijn we toch.
Dat is sneu.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:57 schreef PicoMMP het volgende:
Mijn hond Harrie heeft de hondenversie van corona
Nee, dat niet.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is sneu.
Heeft jouw hond overgewicht?![]()
Had ‘ie gezopen?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
Tot overmaat van ramp is hij ook over de drempel gestruikeld en heeft hij zijn nagel gebroken. Overal bloed.
Danst Stijn ook zo goed?quote:Op woensdag 15 april 2020 11:16 schreef Coco. het volgende:
Wat lees ik over een podcast van Stijn?
Hij wordt zo echt de nieuwe Pieter Zwart.
Zijn dit vooral kleine kinderen? Ik vraag dit voor een vriend.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ook, blijkbaar. Kon een bewijs aanvragen om eventuele kinderen naar de opvang te kankeren.
Godverdommequote:Op woensdag 15 april 2020 12:08 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Als Stijn dit wil delen met je dan zal 'ie dat vanzelf wel doen.
Groetjes, Scrummie5.4
Ik had een pieperig stemmetje verwacht maar dit is gewoon de zoon van Marcel van Roosmalen.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:09 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Hij klinkt trouwens wel als een echte Leienaar, kolere.
Wat een verheven gedoe. Hoe oud is dat ventje nou, 20?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is in deze tijden van social distancing belangrijk om contact te houden met vrienden van de show. Vandaag gaan we even bellen met Stijn, op Twitter beter bekend als @alaphilippe_ (met een underscore op het einde). Luisteraar van het eerste uur, neutrale kijker in hart en nieren, La Liga-kenner en niet te vergeten, sinds kort een kritische stem in de Twitch-chat van Yordi.â½ï¸De site over Duits voetbal waar Yordi het over heeft is Bananenflanke.nlâ½ï¸Het onderzoekswerk van Mirko van Pampus is hier te vinden.â½ï¸Neutrale Kijkers wordt gemaakt door Yordi Yamali (@thefev) en Peter Buurman (@buurtvader), in samenwerking met Dag en Nacht Media. Deze podcast is mede mogelijk gemaakt door onze hoofdsponsor Auto.nl. De muziek is 'Tachanka' van Leon Lishner & Friends, en een bewerkte versie van Studio Kloaq. De illustratie van Barry Pirovano. Meepraten kan via de hashtag #NeutraleKijkers, of via de mail: neutralekijkers@gmail.com.â½ï¸Abonneren kan op iTunes, daar kan je ook een recensie achterlaten. Neutrale Kijkers staat ook op Spotify, Stitcher en andere podcast-apps. Voor meer podcasts, kijk ook eens op www.dagennacht.nl.
Het is maar een podcast.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat een verheven gedoe. Hoe oud is dat ventje nou, 20?
Laat m lekker op FOK! een beetje over zijn dingetjes komen ouwehoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |