Ouwe hipster die je er bentquote:Op dinsdag 14 april 2020 20:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik zei het alleen al vóór Lubach.
Mee eensquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
`ik heb niks te verbergen dus ga deze gewoon gebruiken. hoop dat het verplicht gaat worden
Wie zegt dat?quote:Op dinsdag 14 april 2020 20:18 schreef Circle.Of.Filth het volgende:
[..]
De Joden hadden tussen 1939 en 1945 ook niets te verbergen.
Google bouwt AI dat door middel van tracking data weet of jij corona krijgt, voordat je besmet bent.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:34 schreef virl3 het volgende:
Nee... Er word amper getest, dus hoe weet die app dat ik in de buurt van iemand met corona ben geweest? Die app kan 't al geeneens weten want geen data
Gaat dan ook direct een bericht naar je zorgverzekeraar, zodat de premie flink verhoogd wordt.quote:Op dinsdag 14 april 2020 22:52 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Google bouwt AI dat door middel van tracking data weet of jij corona krijgt, voordat je besmet bent.
Kunnen ze niet verplichten.quote:Op dinsdag 14 april 2020 17:52 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik wel en ik hoop dat ze het verplichten.
Ja ik ook, dat ding komt niet op mijn telefoonquote:Op dinsdag 14 april 2020 21:42 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik heb mijn bluetooth altijd uit dus nee
Hoe zie je dat voor je?quote:Op dinsdag 14 april 2020 21:12 schreef Jahr00n het volgende:
`ik heb niks te verbergen dus ga deze gewoon gebruiken. hoop dat het verplicht gaat worden
Brandmerken.quote:Op woensdag 15 april 2020 00:57 schreef aTypisch het volgende:
Ja graag. Ik denk dat we ook snel naar een manier moeten om mensen die landverraad plegen door de app niet te installeren te herkennen.
Iemand ideeën?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |