abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192630051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:25 schreef Elan het volgende:
Je moet wel kijken of je in het Nederlands of Engels verder wil.

Je kunt als het goed is bij je eigenschappen/instellingen zien waar je kijkers vandaan komen demografisch gezien.
Het ene kanaal is Engels en is muziek gericht. Het andere kanaal is Nederlands en is vooral gericht op "mij" die een mening geeft, gaat koken of iets anders doen wat niet in de noemer muziek valt.

Er staan 2 muziekfilmpjes op BradgeTV omdat er naar gevraagd werd in de chat, maar dat is uitzondering.
.
  woensdag 15 april 2020 @ 13:28:58 #177
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_192630054
Denk dat autoreviews - niet in je eigen straat - een goede gulden middenweg is. Of vlogs waarbij je door dorpscentra loopt en bezienswaardigheden aanstipt. Beetje zoals eerdere vlogs en desnoods net zoals toendertijd midden in de nacht. :7
pi_192630067
quote:
7s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:28 schreef MissionPhailed het volgende:
Denk dat autoreviews - niet in je eigen straat - een goede gulden middenweg is. Of vlogs waarbij je door dorpscentra loopt en bezienswaardigheden aanstipt. Beetje zoals eerdere vlogs en desnoods net zoals toendertijd midden in de nacht. :7
Ik ga sowieso niets meer doen in mijn eigen straat, Bij kookvlogs of andere vlogs ga ik ook proberen zo veel mogelijk de ramen te vermijden of doe ik de gordijnen dicht.
.
  woensdag 15 april 2020 @ 13:36:10 #179
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192630158
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:29 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Bij vlogs ga ik ook proberen zo veel mogelijk de ramen te vermijden of doe ik de gordijnen dicht.
En het live-publiek dan?
pi_192630175
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:36 schreef Sheffield het volgende:

[..]

En het live-publiek dan?
:')
.
  woensdag 15 april 2020 @ 13:39:28 #181
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_192630217
Maar als je niet om kan gaan met trollen en haat, is een YouTube-carrière dan überhaupt wel wat voor je? Iemand die zich vrijwillig toont op internet en zich openstelt, zal niet louter positieve reacties pakken, dat is een feit.
AZ
ALKMAAR
pi_192630254
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:39 schreef Durmada het volgende:
Maar als je niet om kan gaan met trollen en haat, is een YouTube-carrière dan überhaupt wel wat voor je? Iemand die zich vrijwillig toont op internet en zich openstelt, zal niet louter positieve reacties pakken, dat is een feit.
Dat is een goede vraag. Ik vind de aandacht die het genereert als het positief is prima en haal daar oprecht positieve energie uit en zélfs als het negatief is dan probeer ik daar nog iets positiefs van te maken, mensen klikken toch, vinden het tóch interessant genoeg.. Dat ze daarna zeiken zegt meer over hen dan over mij.

Maar mijn probleem is niet zo zeer de trolls, want als er iemand in mijn chat komt met een vraag over mijn overgewicht ja eh ik ben nou eenmaal veel te dik, boeiend. Maar meer als iemand echt heel persoonlijk wordt onder een video of in de stream, dan blijft dat af en toe wel plakken.
.
  woensdag 15 april 2020 @ 13:46:21 #183
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192630320
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 12:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Zo'n Enzo Knol is ook echt geen intelligente jongen die alles doordenkt hoor.

Maar je moet wel bepaalde basisprincipes in acht nemen als je iets wilt opbouwen. Waarbij regel 1 is dat je respect moet hebben voor je kanaal en kijkers. En vooral voor YouTube met zijn soms infantiele regels.
True hoor, kijk naar Jenna Marbles ofzo, die heeft jaren en jaren en jaren consistent 2 keer per week geupload en leeft nu een relatief luizenleventje van haar youtubemoney. Maar zit wel tien jaar uploaden achter.
pi_192630339
quote:
9s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:46 schreef herverwijderd het volgende:

[..]

True hoor, kijk naar Jenna Marbles ofzo, die heeft jaren en jaren en jaren consistent 2 keer per week geupload en leeft nu een relatief luizenleventje van haar youtubemoney. Maar zit wel tien jaar uploaden achter.
Had ze geen snellere modem kunnen kopen?
pi_192630375
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Dat is een goede vraag. Ik vind de aandacht die het genereert als het positief is prima en haal daar oprecht positieve energie uit en zélfs als het negatief is dan probeer ik daar nog iets positiefs van te maken, mensen klikken toch, vinden het tóch interessant genoeg.. Dat ze daarna zeiken zegt meer over hen dan over mij.

Maar mijn probleem is niet zo zeer de trolls, want als er iemand in mijn chat komt met een vraag over mijn overgewicht ja eh ik ben nou eenmaal veel te dik, boeiend. Maar meer als iemand echt heel persoonlijk wordt onder een video of in de stream, dan blijft dat af en toe wel plakken.
Maak voor jezelf anders een policy. Jij bent de baas.

Gaan mensen te ver flikker je ze er direct uit. Je kunt ook een moderator aanstellen voor het vuile werk, net als Ad.

Hij heeft wel een punt hoe groter je kanaal destemeer trollen. Ontkom je niet aan.
blablablabla
pi_192630422
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Maak voor jezelf anders een policy. Jij bent de baas.

Gaan mensen te ver flikker je ze er direct uit. Je kunt ook een moderator aanstellen voor het vuile werk, net als Ad.

Hij heeft wel een punt hoe groter je kanaal destemeer trollen. Ontkom je niet aan.
Ik wil het toch wel in eigen beheer blijven doen zolang het kan, als het écht onoverzichtelijk word komt er wel een mod. Maar het hele idee dat er iemand is die voor jou gaat beslissen wat je wel/niet wil? Met andere woorden, dat er alleen maar aanbidders en ja knikkers overblijven? Dat zint mij niet hoe vervelend die trolls ook zijn, zolang ze het een beetje binnen de perken houden hoort het er bij. Kan denk ik ook wel leuke situaties opleveren in de stream als ik het goed aanpak.

Neem inderdaad als voorbeeld nou even Ad. Die man heeft amper 3 kijkers in z'n stream, en er praten er misschien gedurende de hele 24 uur dat 'ie streamt 5 in de chat. Waarom? Omdat hij mods heeft die voor hem bepalen wat er wel/niet oke is, en aangezien zij zoiets hebben van "KONING HEERSCHER AD LOOIJ III" wordt er niets door gelaten. En iedereen die bij wijze van zijn naam spelt zonder hoofdletter krijgt al een ban.
.
  woensdag 15 april 2020 @ 13:54:02 #187
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_192630436
KONING HEERSCHER BRADLEYGOD DE VIERDE _O_
pi_192630467
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Ik wil het toch wel in eigen beheer blijven doen zolang het kan, als het écht onoverzichtelijk word komt er wel een mod. Maar het hele idee dat er iemand is die voor jou gaat beslissen wat je wel/niet wil? Met andere woorden, dat er alleen maar aanbidders en ja knikkers overblijven? Dat zint mij niet hoe vervelend die trolls ook zijn, zolang ze het een beetje binnen de perken houden hoort het er bij. Kan denk ik ook wel leuke situaties opleveren in de stream als ik het goed aanpak.

Neem inderdaad als voorbeeld nou even Ad. Die man heeft amper 3 kijkers in z'n stream, en er praten er misschien gedurende de hele 24 uur dat 'ie streamt 5 in de chat. Waarom? Omdat hij mods heeft die voor hem bepalen wat er wel/niet oke is, en aangezien zij zoiets hebben van "KONING HEERSCHER AD LOOIJ III" wordt er niets door gelaten. En iedereen die bij wijze van zijn naam spelt zonder hoofdletter krijgt al een ban.
Je kunt er zelf voor kiezen om dat anders te doen hè, maar in principe bepaal jij het modbeleid en niet andersom.
  woensdag 15 april 2020 @ 13:57:51 #189
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192630501
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:47 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]

Had ze geen snellere modem kunnen kopen?
:') (y)
pi_192630512
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:53 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Een mod zoals Ad? Nee.. Ik wil het toch wel in eigen beheer blijven doen zolang het kan, als het écht onoverzichtelijk word komt er wel een mod. Maar het hele idee dat er iemand is die voor jou gaat beslissen wat je wel/niet wil? Met andere woorden, dat er alleen maar aanbidders en ja knikkers overblijven? Dat zint mij niet.

Dat is letterlijk het motto van zo'n beetje elk YouTube-kanaal.

Bedoel: Waarom zou iemand die toch alleen maar kritiek levert jou willen volgen?

Tenzij ze er een reactie mee kunnen uitlokken natuurlijk, dan loont het de moeite. Vervolgens ben jij de helft van de tijd bezig met dat soort figuren. Je wint er niks mee.
blablablabla
pi_192630547
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 13:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Misschien moet je om te beginnen eens stoppen met verantwoording af te leggen aan jan en alleman? Je legt veel te veel uit wat je van plan bent of waarom. Als het dan vervolgens toch anders uitpakt heeft men daar weer wat over te zeiken. Op zo'n manier komt alles wat je doet onder een vergrootglas te liggen, want sommige willen maar wat graag dat het weer mislukt. Het pleit voor je dat je hierdoor niet op eieren gaat lopen. Maar gewoon een heel stuk minder verantwoording afleggen (dus bepaalde personen minder 'macht' geven) zou imho je leven een heel stuk plezanter kunnen maken. Je bent zelf vrij om je leven in te richten. Je hoeft niemand te vertellen wat je beweegredenen of je plannen zijn.

Do before you speak, not speak before you do! Succes en oprecht het beste toegewenst.
Your life is your life: go all the way
https://youtu.be/2lK4LrD8Ii4
pi_192630619
Goed punt.
.
pi_192630908
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:00 schreef Koral het volgende:

[..]

Misschien moet je om te beginnen eens stoppen met verantwoording af te leggen aan jan en alleman? Je legt veel te veel uit wat je van plan bent of waarom. Als het dan vervolgens toch anders uitpakt heeft men daar weer wat over te zeiken. Op zo'n manier komt alles wat je doet onder een vergrootglas te liggen, want sommige willen maar wat graag dat het weer mislukt. Het pleit voor je dat je hierdoor niet op eieren gaat lopen. Maar gewoon een heel stuk minder verantwoording afleggen (dus bepaalde personen minder 'macht' geven) zou imho je leven een heel stuk plezanter kunnen maken. Je bent zelf vrij om je leven in te richten. Je hoeft niemand te vertellen wat je beweegredenen of je plannen zijn.

Do before you speak, not speak before you do! Succes en oprecht het beste toegewenst.
Deze post komt op de stapel met goede adviezen die Brad in de wind heeft geslagen.
pi_192630978
quote:
14s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:30 schreef Rectum het volgende:

[..]

Deze post komt op de stapel met goede adviezen die Brad in de wind heeft geslagen.
Wanneer kom jij op de stapel te liggen met mensen die niet meer in deze reeks post?
.
pi_192631089
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:35 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Wanneer kom jij op de stapel te liggen met mensen die niet meer in deze reeks post?
(L) -> (U)
pi_192631143
quote:

[..]

Is toch gewoon zo? Dingen van die strekking zijn al 100x gepost. Kon het alleen in adviesvorm zo gauw niet terugvinden, maar wel dit.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2017 17:00 schreef Moira het volgende:

[..]

Bijv. wanneer hij hele boekwerken met 'verantwoording' aflegt terwijl hij beter gewoon helemaal niets zou kunnen reageren.
En bij Moira weet ik zeker dat als ze zoiets in je topic zegt ze dat ook minstens 10x heeft geprobeerd te adviseren aan jou persoonlijk.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 15-04-2020 14:51:02 ]
pi_192631799
quote:

[..]

gooi een speer in zijn nek!!
pi_192632030
Kwam hier voor de rel, geen rel ;(
Tot morgen! :W
  woensdag 15 april 2020 @ 16:10:12 #199
319979 Fok-it
All is well
pi_192632309
quote:

[..]

Hij heeft toch gewoon een punt? Wat een pisvlek ben je dat iemand een heel betoog voor je schrijft en je dat klakkeloos negeert? En ja. Alleen 'Goeie tip' valt daar ook onder
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 15 april 2020 @ 16:13:10 #200
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_192632354
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 14:00 schreef Koral het volgende:

[..]

Als trouwe kijker heb ik daar gewoon recht op kikker
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')