Miemiemiemiequote:Op woensdag 15 april 2020 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij bent in dit topic de boeman die met slechte opmerkingen toch een doel dient. Het constant neersabelen van het moraal zodat er een dag komt dat BradgeTV opstaat en herleeft, beter als ooit te voren. Hoewel iedereen je hier als rapalje ziet, als een echte Judas, is je werk alhier simpelweg een noodzakelijk kwaad.
Live!quote:Op woensdag 15 april 2020 11:57 schreef Plompzakker het volgende:
Die zit vanavond weer vrolijk te streamen
Of niet, inderdaad.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:57 schreef Plompzakker het volgende:
Die zit vanavond weer vrolijk te streamen
Petjesmeneer is een goeie toevoeging aan de vlog moet ik zeggen. Gouden duo.quote:
Groei bereik je alleen met consistentie. Ook voor potentiële sponsors prijs je jezelf uit de markt door elke keer zo labiel te reageren en bijvoorbeeld video's te verwijderen en weer terug te zetten op je kanaal.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:33 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar even een poosje niet uploaden of streamen helpt wel. Daarbij heb ik nog een ander kanaal waar ik weliswaar óók niet op stream maar wel gewoon af en toe content knal.
Misschien kun jij de manager van Braad worden?quote:Op woensdag 15 april 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Groei bereik je alleen met consistentie. Ook voor potentiële sponsors prijs je jezelf uit de markt door elke keer zo labiel te reageren en bijvoorbeeld video's te verwijderen en weer terug te zetten op je kanaal.
Die is niet te managen, maar tips kunnen geen kwaad.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:50 schreef Sheffield het volgende:
[..]
Misschien kun jij de manager van Braad worden?
Daar heb je het al, nadenkenquote:Op woensdag 15 april 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is niet te managen, maar tips kunnen geen kwaad.
Hij had al makkelijk op 10k volgers kunnen zitten als hij niet elke keer zo debiel deed. Vanaf 10k kan het hard gaan met de groei van een kanaal, maar dan moet je wel nadenken wat je doet.
Daar heb je gelijk in. Ze zeggen dat van 0 naar 1000 Abonnees sowieso langer duurt dan van 1000 naar 10k.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:52 schreef Elan het volgende:
[..]
Die is niet te managen, maar tips kunnen geen kwaad.
Hij had al makkelijk op 10k volgers kunnen zitten als hij niet elke keer zo debiel deed. Vanaf 10k kan het hard gaan met de groei van een kanaal, maar dan moet je wel nadenken wat je doet.
Zo'n Enzo Knol is ook echt geen intelligente jongen die alles doordenkt hoor.quote:
De meeste grote livestreamers hebben dat echt niet hoor. Die hebben hele harde regels en laten iedereen bannen die kritiek levert.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Enzo Knol is ook echt geen intelligente jongen die alles doordenkt hoor.
Maar je moet wel bepaalde basisprincipes in acht nemen als je iets wilt opbouwen. Waarbij regel 1 is dat je respect moet hebben voor je kanaal en kijkers. En vooral voor YouTube met zijn soms infantiele regels.
Daarom heeft ie 2 miljoen subs jaquote:Op woensdag 15 april 2020 12:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Zo'n Enzo Knol is ook echt geen intelligente jongen die alles doordenkt hoor.
Maar je moet wel bepaalde basisprincipes in acht nemen als je iets wilt opbouwen. Waarbij regel 1 is dat je respect moet hebben voor je kanaal en kijkers. En vooral voor YouTube met zijn soms infantiele regels.
Hij heeft 2 miljoen subs omdat hij er als eerste bij was, niet omdat hij geniaal is.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Daarom heeft ie 2 miljoen subs ja
Doe gewoon waar je goed in bent en plezier uit haalt, (live) muziek maken en tussendoor ouwehoeren met de chat over van alles en nog wat lijkt je op een natuurlijke manier erg goed af te gaan. Ga niks forceren of je in situaties laten brengen waarin kwaadwillenden misbruik kan maken van je kwetsbaarheid.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ze zeggen dat van 0 naar 1000 Abonnees sowieso langer duurt dan van 1000 naar 10k.
Ik ga sowieso de komende tijd niets uploaden of streamen op BradgeTV. Zodra dat wel gebeurt zijn jullie de eerste die een link ontvangen natuurlijk.
quote:Op woensdag 15 april 2020 10:56 schreef ZwangerPetro het volgende:
Ook opvallend dat hij hier aangaf dat hij de stream van gisteravond stopte omdat het 'niet goed voelde', terwijl op yt te zien is dat hij ermee stopt omdat er al 5 minuten niemand reageert in de chat. Laatste woorden: "tot de volgende keer".
Dat dus.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij heeft 2 miljoen subs omdat hij er als eerste bij was, niet omdat hij geniaal is.
Genoeg mensen die precies hetzelfde doen maar het moeten doen met enkele duizenden of zelfs honderden volgers.
Iedereen vist tegenwoordig in die vijver van games streamen.
Voor zover mij bekend zijn er weinig mensen op YouTube die live keyboard spelen én ouwehoeren met een chat.
Het probleem is hier dat het mij iets té natuurlijk af gaat en daardoor te snel iedereen maar zie als een vriend en helaas het probleem heb wat oversharing heet. Ik wacht nog even met het streamen, en ik zal vast over een week of zo het streamen wel weer gaan oppikken. Maar ik moet bij mezelf even wat dingen nagaan, wat wil ik wel, wat wil ik niet. Even wat dingetjes goed nalopen i.v.m het aanpakken ervan etc.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Doe gewoon waar je goed in bent en plezier uit haalt, (live) muziek maken en tussendoor ouwehoeren met de chat over van alles en nog wat lijkt je op een natuurlijke manier erg goed af te gaan. Ga niks forceren of je in situaties laten brengen waarin kwaadwillenden misbruik kan maken van je kwetsbaarheid.
Nuchter bezien zit er in theorie ook al zat potentie in je keyboardkanaal. Spelen op instrumenten, babbelen over vers geintroduceerde of juist vintage keyboards, kopen/verkopen van keyboards (misschien zelfs opknappen ervan?), voor de hand liggende mogelijkheden qua sponsoring en samenwerking, etc. Als je daar consistent mee doorgaat en uitbouwt kan dat best wat worden.quote:Op woensdag 15 april 2020 12:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Ze zeggen dat van 0 naar 1000 Abonnees sowieso langer duurt dan van 1000 naar 10k.
Ik ga sowieso de komende tijd niets uploaden of streamen op BradgeTV. Zodra dat wel gebeurt zijn jullie de eerste die een link ontvangen natuurlijk.
Klopt. Dat ga ik ook weer helemaal oppikken bij de 1000 abonnees. Dat ligt nu ook even stil qua streamen, content upload ik daar wel op, maar dat is alleen even gepingel op het moment.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:19 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Nuchter bezien zit er in theorie ook al zat potentie in je keyboardkanaal. Spelen op instrumenten, babbelen over vers geintroduceerde of juist vintage keyboards, kopen/verkopen van keyboards (misschien zelfs opknappen ervan?), voor de hand liggende mogelijkheden qua sponsoring en samenwerking, etc. Als je daar consistent mee doorgaat en uitbouwt kan dat best wat worden.
Dus je bent al 11 jaar bezig met video’s verwijderen? Wat een passie!quote:Op woensdag 15 april 2020 13:14 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dat dus.
Mijn eerste video's waarin ik keyboard speelde waren opgenomen op 640x480, audio van de webcam, toch hadden die regelmatig 100k+ views. Niet omdat het goed was, maar omdat ik in 2009 een van de eerste was. Oh man, had ik dat kanaal nu nog maar, koekoek
Passie voor de delete knopquote:Op woensdag 15 april 2020 13:24 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Dus je bent al 11 jaar bezig met video’s verwijderen? Wat een passie!
Nou ja als je vlogt over wat je doet in je leven, of dat nou koken, boodschappen doen is enz dan geef je al dingen prijs over je leven.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Het probleem is hier dat het mij iets té natuurlijk af gaat en daardoor te snel iedereen maar zie als een vriend en helaas het probleem heb wat oversharing heet. Ik wacht nog even met het streamen, en ik zal vast over een week of zo het streamen wel weer gaan oppikken. Maar ik moet bij mezelf even wat dingen nagaan, wat wil ik wel, wat wil ik niet. Even wat dingetjes goed nalopen i.v.m het aanpakken ervan etc.
Ik wil namelijk niet meer iets over mezelf prijsgeven zoals ik dat helaas hiervoor wel deed, maar ik wil ook niet constant mensen hoeven bannen die dingen roepen die mij niet aanstaan dan is't net de SS. En ik ben vrij slecht in het dealen met trolls het "Loslaten" van commentaar en over comments heen lezen.. Dus even pas op de plaats, dingen overdenken, en dan kom ik wel weer terug. Haal er namelijk als dat getroll wegblijft d.m.v bestellingen en mensen die gebeld worden etc echt wel plezier uit en voldoening, het is alleen zonde dat er mensen zijn die het verpesten.
Dat is tot op zekere hoogte waar. Alleen het probleem wat ik bedoel is meer dat ik niet echt een filter heb en vaak mijn mond voorbij praat en dan pas achteraf denk FUCK.quote:Op woensdag 15 april 2020 13:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou ja als je vlogt over wat je doet in je leven, of dat nou koken, boodschappen doen is enz dan geef je al dingen prijs over je leven.
Het hoort er gewoon bij. Net als trolls.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |