Hij is tijdelijk offline geweest wat hij beweerde.quote:
?quote:Op woensdag 15 april 2020 10:56 schreef ZwangerPetro het volgende:
terwijl op yt te zien is dat hij ermee stopt omdat er al 5 minuten niemand reageert in de chat.
Tot vanavond!quote:Op woensdag 15 april 2020 10:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nou nee, het streamen voelt zéker op BradgeTV nog niet goed. Dat er mensen wel/niet reageren interesseert mij niet veel. Filmpjes staan weer online omdat ik het onzin vindt om filmpjes op privé te zetten omdat ik zelf een pauze wil. Die filmpjes blijven staan.
Ook is het hele "Juni" wat ik aankaartte misschien niet zo slim om te doen zoals saparcykablyatkurwa of hoe hij ook heet () aangaf. Dus jullie zien wel weer wanneer ik terug ben.
Door weken of zelfs maanden geen content te verzorgen verneuk je je positie in het algoritme van YouTube behoorlijk. Hopelijk realiseer je je dat.quote:Op woensdag 15 april 2020 10:59 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Nou nee, het streamen voelt zéker op BradgeTV nog niet goed. Dat er mensen wel/niet reageren interesseert mij niet veel. Filmpjes staan weer online omdat ik het onzin vindt om filmpjes op privé te zetten omdat ik zelf een pauze wil. Die filmpjes blijven staan.
Ook is het hele "Juni" wat ik aankaartte misschien niet zo slim om te doen zoals saparcykablyatkurwa of hoe hij ook heet () aangaf. Dus jullie zien wel weer wanneer ik terug ben.
Dat klopt. Maar even een poosje niet uploaden of streamen helpt wel. Daarbij heb ik nog een ander kanaal waar ik weliswaar óók niet op stream maar wel gewoon af en toe content knal.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Door weken of zelfs maanden geen content te verzorgen verneuk je je positie in het algoritme van YouTube behoorlijk. Hopelijk realiseer je je dat.
Er is een reden dat succesvolle kanalen in een vaste frequentie, bijvoorbeeld wekelijks of dagelijks uploaden en niet steeds een interval hebben.
Jij bent in dit topic de boeman die met slechte opmerkingen toch een doel dient. Het constant neersabelen van het moraal zodat er een dag komt dat BradgeTV opstaat en herleeft, beter als ooit te voren. Hoewel iedereen je hier als rapalje ziet, als een echte Judas, is je werk alhier simpelweg een noodzakelijk kwaad.quote:Op woensdag 15 april 2020 11:45 schreef Solotovski het volgende:
Fijn om te zien dat je echt stappen maakt
quote:Op woensdag 15 april 2020 11:49 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Jij bent in dit topic de boeman die met slechte opmerkingen toch een doel dient. Het constant neersabelen van het moraal zodat er een dag komt dat BradgeTV opstaat en herleeft, beter als ooit te voren. Hoewel iedereen je hier als rapalje ziet, als een echte Judas, is je werk alhier simpelweg een noodzakelijk kwaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |