Onder de kleren?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat betreffende huisgenoot naar de huisarts is geweest met te lage zuurstofwaardes in het bloed, maar er is niet getest bij hem verder.
Ff praktisch hè, thuisblijven gaat niet als je met 14 mensen woont en altijd wel iemand wat onder de kleren heeft.
Online bestellen uiteraard.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dan moet er alsnog getest worden want je weet het niet. Overigens duurt die incubatietijd soms lang, blijf je elkaar besmetten, zit je zo 4 weken in quarantaine, en wie doet de boodschappen dan?
Thuisblijven gaat niet anders hebben ze de gehele dag seks denk ik.quote:
Onder de leden of in de koude kleren..quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:42 schreef ludovico het volgende:
[..]
Omdat betreffende huisgenoot naar de huisarts is geweest met te lage zuurstofwaardes in het bloed, maar er is niet getest bij hem verder.
Ff praktisch hè, thuisblijven gaat niet als je met 14 mensen woont en altijd wel iemand wat onder de kleren heeft.
Je was mn edit net voor.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:46 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ze hebben vast ook wel iets onder de kleren toch
Uhuh.quote:
Viral load kan het allemaal verergeren, dus bovenstaande kun je maar beter niet doen. Gewoon afstand houden, veel je handen wassen en goed ventileren óók als iedereen in huis het al heeft.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als ik jullie was zou ik even flink gaan knuffelen met elkaar, een vrachtwagentje met bier bestellen en lekker twee weken gaan gamen met z'n allen.
Ahquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:45 schreef _I het volgende:
[..]
Onder de leden of in de koude kleren..
Alhoewel ze vast ook allemaal iets onder hun kleren hebben zitten.
wtfquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:38 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoezo grote kans op coronabesmetting? Vermoeden? Heb je hoge koorts gehad?
Het is een huishouden, dus wanneer iemand koorts heeft moet iedereen thuisblijven (tenzij iemand een vitaal beroep heeft naast zijn studie).
Als ik jullie was zou ik even flink gaan knuffelen met elkaar, een vrachtwagentje met bier bestellen en lekker twee weken gaan gamen met z'n allen. Grote kans dat jullie het dan allemaal gehad hebben en veilig de straat op kunnen
twitter:hugodejonge twitterde op dinsdag 14-04-2020 om 16:44:15We hebben meer kennis over corona nodig, want kennis is de sleutel tot een goede aanpak van het #coronavirus. Daarom steunen we acht onderzoeksprojecten. https://t.co/2JRIq3NraP reageer retweet
We moeten er aan gaan wennen? Vind ik wel erg boud gesteld. We gaan naar een dictatoriale staat op deze manier. Keep distance slave!quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:51 schreef _I het volgende:
Digitale ‘anderhalvemeterpolitie’ in de maak; dit systeem uit Eindhoven kan toezien op coronaregels
EINDHOVEN - Anderhalve meter afstand houden in de supermarkt, op het station, op het Stratumseind, tijdens een concert. We moeten eraan gaan wennen, zegt de overheid. Maar wie gaat daarop toezien? Een Eindhovens bedrijf werkt aan een oplossing: slimme camera's die feilloos registeren wie lak heeft aan de nieuwe omgangsvormen.
ED
Is er al bekend hoeveel mensen inmiddels werkloos zijn geraakt?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:15 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Hoge werkloosheid -> flinke daling besteedbaar inkomen en vertrouwen -> hand wordt op de knip gehouden.
Ah, wordt het gelijk gekoppeld aan ons Social Credit System? Briljant!quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:51 schreef _I het volgende:
Digitale ‘anderhalvemeterpolitie’ in de maak; dit systeem uit Eindhoven kan toezien op coronaregels
EINDHOVEN - Anderhalve meter afstand houden in de supermarkt, op het station, op het Stratumseind, tijdens een concert. We moeten eraan gaan wennen, zegt de overheid. Maar wie gaat daarop toezien? Een Eindhovens bedrijf werkt aan een oplossing: slimme camera's die feilloos registeren wie lak heeft aan de nieuwe omgangsvormen.
ED
Behalve voor degenen met een vitaal beroep, toch ook bijzonder.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe dan ook @:ludovico, volg gewoon de richtlijnen van het RIVM/Rutte.
Heeft er niemand klachten?
Ga naar je werk, ga naar de winkel, blijf zoveel mogelijk thuis.
Heeft er iemand verkoudheid/hoesten/snotteren (geen koorts)?:
Isoleer diegene in zijn kamer, houd 1.5 meter afstand, geen bezoek, na 24 uur klachtenvrij mag diegene weer naar buiten.
Heeft er iemand in huis koorts?
Iedereen blijft thuis.
Duidelijker kan toch niet?
Coronavirus: Wearing face masks in public will likely become new norm, says WHO expert - Bronquote:Op dinsdag 14 april 2020 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
We moeten er aan gaan wennen? Vind ik wel erg boud gesteld. We gaan naar een dictatoriale staat op deze manier. Keep distance slave!
Het gaat mij er om dat dit totaal niet werkt als iedereen in dit huis altijd wel iets onder de leden heeft en zeker met iets besmettelijks als Corona nu.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:52 schreef PicoMMP het volgende:
Hoe dan ook @:ludovico, volg gewoon de richtlijnen van het RIVM/Rutte.
Heeft er niemand klachten?
Ga naar je werk, ga naar de winkel, blijf zoveel mogelijk thuis.
Heeft er iemand verkoudheid/hoesten/snotteren (geen koorts)?:
Isoleer diegene in zijn kamer, houd 1.5 meter afstand, geen bezoek, na 24 uur klachtenvrij mag diegene weer naar buiten.
Heeft er iemand in huis koorts?
Iedereen blijft thuis.
Duidelijker kan toch niet?
Ik werk in de transportsector als pakjesbodequote:Op dinsdag 14 april 2020 16:57 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Behalve voor degenen met een vitaal beroep, toch ook bijzonder.
quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:57 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ah, wordt het gelijk gekoppeld aan ons Social Credit System? Briljant!
Voorlopig roepen we het alleen nog om. Maar zal je voorstel indienen.quote:Met als doel mensen te wijzen om wat voorlopig als de nieuwe norm moet worden gezien: het houden van andere halve meter afstand. Het systeem kan bijvoorbeeld worden gekoppeld aan een omroepinstallatie of beeldschermen om personen aan te spreken op gedrag.
Wat hebben jullie dan allemaal onder de leden? Ik weet dat studenten losbollen zijn, maar jullie hebben toch niet constant SOA's?quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:57 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het gaat mij er om dat dit totaal niet werkt als iedereen in dit huis altijd wel iets onder de leden heeft en zeker met iets besmettelijks als Corona nu.
Om gek van te worden! Belachelijk.quote:Op dinsdag 14 april 2020 16:57 schreef _I het volgende:
[..]
Coronavirus: Wearing face masks in public will likely become new norm, says WHO expert - Bron
WHO officials say it’s unclear whether recovered coronavirus patients are immune to second infection - Bron
Langzaam masseren ze het er wel in, lijkt het wel. Klaag er niet meer over, maar heremejezus, als dat echt zo zou gaan gebeuren, hebben we het ver laten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |