Zo'n oude Defenderquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop wel een Landrover, lekker door de Hooglanden crossen
Houden we de straatjes electric-only.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop wel een Landrover, lekker door de Hooglanden crossen
O, die kunnen we wel importeren in Foqueville, toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een uit eind jaren 80 staat nog in onderdelen bij mn pa in de loods.
zet ik wel in mn werkplaats neerquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, die kunnen we wel importeren in Foqueville, toch?
Groene parka aan, dubbelloops jachtgeweer over de schouder, twee foxhounds en jagen op gerbilsquote:
Ik voel een protestactie van een zekere frituursnack aankomenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Groene parka aan, dubbelloops jachtgeweer over de schouder, twee foxhounds en jagen op gerbils
Wat ga je ermee doen? Lichtjes aansturen?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
raspbian aan de praatheb alleen een muis nodig. Kut. Die ligt natuurlijk weer bij m'n ouders.
Dat is voor Linux toch?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef FranticDJ het volgende:
raspbian aan de praatheb alleen een muis nodig. Kut. Die ligt natuurlijk weer bij m'n ouders.
Verbod op rolkoffertjes.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wil wel ''s nachts met de ramen open kunnen slapen
Uit verveling een beetje spelen voornamelijk eigenlijk.. Homey gaat er echt niet uit,.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wat ga je ermee doen? Lichtjes aansturen?
Wij worden 's ochtends gewekt door de Jan Linders-vrachtwagen aan de overkant van de straat.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik wil wel ''s nachts met de ramen open kunnen slapen
dat is linux voor op een Raspberry Pi ja.. Ik wil weer (een testomgeving met) Domoticz draaienquote:
In ieder geval leuk speelgoed.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Uit verveling een beetje spelen voornamelijk eigenlijk.. Homey gaat er echt niet uit,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |