quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Er moet ook nog een gemeenteraad komen. Ik wil niet als een soort Orbán Foqueville besturen
MCH komt de brug niet over, dus we hebben geen sociale werkplaats nodig.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Karzai het volgende:
Die laat alles bij de sociale werkplaats doen
dat had ze gisteren al. Iets NOG leukers kennelijkquote:
Lijst IJsdraakquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik wil wel, beetje tig keer een straatje om laten bouwen van tweerichtingsverkeer naar eenrichtingsverkeer en weer terug moet ik kunnen.
Baby's eerste zinnetje, nou die luier die ik om heb is van merk Gebbediedoe en die sluitingen kun je beter van paperclips maken, die hebben ze voor 2,95 bij de Gamma en waarom zit er tomatensoep van Struik in mijn flesje?quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Over 9 maanden een Frantic Bitterballetje in een wiegje.
in de huidige crisissituatie is dat wel effectieverquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Er moet ook nog een gemeenteraad komen. Ik wil niet als een soort Orbán Foqueville besturen
Maar we zitten al in isolatie met die ophaalbrug.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:06 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in de huidige crisissituatie is dat wel effectiever
Ik ben al bezetquote:Op dinsdag 14 april 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eindelijk weer eens iets leuks in mijn gleuf
quote:
Dit staat me niet geheel aan.quote:Op dinsdag 14 april 2020 11:07 schreef Karzai het volgende:
En al het verkeer electrisch, lekker rustig geen herrie
alleen groot zaag werkquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:04 schreef Karzai het volgende:
Die laat alles bij de sociale werkplaats doen
hij is het nog uit de wagen aan het pakkenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alles van je bestelling binnen ook?
Je zit toch op een achterafhoekje, niemand die het merkt.quote:
leuke gast? Vraag hem binnenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hij is het nog uit de wagen aan het pakken
Koop wel een Landrover, lekker door de Hooglanden crossenquote:Op dinsdag 14 april 2020 11:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je zit toch op een achterafhoekje, niemand die het merkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |