abonnement Unibet Coolblue
  maandag 4 mei 2020 @ 14:35:16 #201
117098 Hathor
Effe niet
pi_192941772
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:28 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Over deze groep:
https://chrisklomp.nl/vie(...)p-volk-wordt-wakker/

Mooie analyse wat dit soort mensen drijft:
https://chrisklomp.nl/bra(...)-van-complotwappies/

Ergens hoop ik in mijn nativiteit er nog op dat dit soort sites satire zijn (ala De Speld), maar vermoed helaas dat ik ongelijk heb. Want er zijn dus echt dit soort mensen, zie het bizarre gesprek van Dirk Mostert met Janet Ossebaard:

https://pointer.kro-ncrv.(...)nker-janet-ossebaard
(hele interview staat onderaan het artikel)
Zulk soort mensen zouden geen podium mogen krijgen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 4 mei 2020 @ 14:48:51 #202
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192941988
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:28 schreef Tourniquet het volgende:

[..]

Over deze groep:
https://chrisklomp.nl/vie(...)p-volk-wordt-wakker/

Mooie analyse wat dit soort mensen drijft:
https://chrisklomp.nl/bra(...)-van-complotwappies/

Ergens hoop ik in mijn nativiteit er nog op dat dit soort sites satire zijn (ala De Speld), maar vermoed helaas dat ik ongelijk heb. Want er zijn dus echt dit soort mensen, zie het bizarre gesprek van Dirk Mostert met Janet Ossebaard:

https://pointer.kro-ncrv.(...)nker-janet-ossebaard
(hele interview staat onderaan het artikel)
Even gezocht op die Erik Groenendijk. Heb die kerel al eens eerder gezien. Wat een achterlijke gek :')




[ Bericht 0% gewijzigd door Starhopper op 04-05-2020 15:07:48 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192943142
quote:
6s.gif Op maandag 4 mei 2020 14:48 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Even gezocht op die Erik Groenendijk. Heb die kerel al eens eerder gezien. Wat een achterlijke gek :')


Die is compleet doorgedraaid en in het complotwereldje terechtgekomen na een (al of niet terecht, geen idee) gerechtelijk omgangsverbod met zijn dochters. Triest geval wel.

pi_192943229
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 13:22 schreef ThePlaneteer het volgende:
Wat een idioten. Mooie is dat ze al protesteren sinds 3G. Toen dat uitrolde gingen ze via het 3G klagen over 4G. En nu klagen ze over 5G vanaf hun 4G telefoontjes.
Simpel volk maar verbaas me hoeveel het er zijn.

Zon rechtzaak helpt echt niet. Die rechters zijn al corrupte Bilderberg gefinancieerde 666 zendelingen volgens dat volk voordat de zaak begonnen was uiteraard.

[ afbeelding ]

als je het uitprint en vervolgens een foto van maakt, maakt het volgens anderen al direct een geloofwaardige bron natuurlijk :')
Ik wens dit soort geschift volk een hele flinke besmetting covid-19 en vervolgens geheel geen bereik om al happend naar adem om hulp te kunnen vragen.

Op z'n minst.

En dat meen ik.

Van harte.
pi_192943382
Het zijn allemaal ook altijd mensen met een lage sociale status, een beperkt sociaal bereik, maatschappelijk teleurgesteld. Die zoeken naar een groter plan om hun mislukking in de maatschappij een plekje te geven. In plaats van te erkennen dat ze dader zijn van hun eigen daden is het natuurlijk veel lekkerder om jezelf als slachtoffer te erkennen van het systeem.

Deze zooi geeft ze wat vastigheid maar ook een soort superieur gevoel (ik ben wakker en zie wat jullie niet zien). Gecombineerd met hun slechte vermogen tot kritisch denken (wat ze zelf juist ontkennen wat ze gooien het altijd op eigen research) en een platform wat ze samen brengt en tada, de meeste bizar vergezochte theoriën komen op. Het is echt hilarisch wel maar we moeten toch wel echt medelijden hebben met dit soort mensen.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_192943516
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 16:20 schreef ThePlaneteer het volgende:
Het zijn allemaal ook altijd mensen met een lage sociale status, een beperkt sociaal bereik, maatschappelijk teleurgesteld. Die zoeken naar een groter plan om hun mislukking in de maatschappij een plekje te geven. In plaats van te erkennen dat ze dader zijn van hun eigen daden is het natuurlijk veel lekkerder om jezelf als slachtoffer te erkennen van het systeem.

Deze zooi geeft ze wat vastigheid maar ook een soort superieur gevoel (ik ben wakker en zie wat jullie niet zien). Gecombineerd met hun slechte vermogen tot kritisch denken (wat ze zelf juist ontkennen wat ze gooien het altijd op eigen research) en een platform wat ze samen brengt en tada, de meeste bizar vergezochte theoriën komen op. Het is echt hilarisch wel maar we moeten toch wel echt medelijden hebben met dit soort mensen.
Met de idioten die vernielen en brandstichten heb ik totaal geen medelijden.

Hard aanpakken en rücksichtslos vervolgen wat mij betreft.

Celstraf en hoge boetes.

Verder kan ik me me goed vinden in je diagnose / vaststelling.
pi_192945145
Net zoals al die mensen die last hadden van die zendmasten op hun woning, ze vergeten alleen dat je er het beste onder kunt wonen omdat die dingen verticaal uitzenden en je dus zelf helemaal geen straling op je pan krijgt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192945276
Horizontaal bedoel je dan?
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_192953823
quote:
0s.gif Op maandag 4 mei 2020 18:11 schreef ThePlaneteer het volgende:
Horizontaal bedoel je dan?
Ja, dat bedoelde ik ja ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_192972943
pi_192974190
Gelukkig wordt er voor de goede zaak gestreden!
Lockdown, 5G!

  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 25 mei 2020 @ 12:28:47 #212
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_193302935
quote:
Opnieuw zendmast in brand: dit keer in Roermond

In Roermond is in de nacht van zondag op maandag brand uitgebroken in een zendmast. Vermoedelijk gaat het om brandstichting. Het betreft geen 5G-zendmast, laat Politie Limburg aan NU.nl weten.

Rond 1.00 uur kwam een melding over de brand binnen. De politie begon vervolgens met technisch en forensisch onderzoek naar de toedracht van het incident. De politie is nog op zoek naar eventuele daders en roept getuigen op zich te melden.

Het gaat om de 28e zendmast die sinds 3 april door brand beschadigd is geraakt. Of het in alle gevallen om brandstichting gaat, is nog niet helder. Tot nu toe heeft de politie drie verdachten aangehouden. Ook is het onduidelijk of er een organisatie of individuen achter de incidenten zitten.

De impact van brand in een zendmast kan groot zijn, waarschuwt de politie. Een brand kan er bijvoorbeeld toe leiden dat het telefoonnetwerk uitvalt, waardoor ook hulpdiensten niet meer bereikbaar zijn via 112.

https://www.nu.nl/tech/60(...)mond.html?redirect=1
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  maandag 25 mei 2020 @ 17:49:52 #213
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_193307204
In Nieuw-Zeeland zijn ook 17 masten in de hens gezet, waardoor een deel van de rurale gebieden het risico loopt zonder bereik te zitten. Erg fijn als je daar nu woont en de hulpdiensten nodig zou hebben. 8)7

On a brighter note: ik heb de auto van mijn ex nog steeds niet herkend op de beelden uit ons land en deze week gaat de crisisdienst even bij hem op bezoek naar aanleiding van de complottheorieën die daar steeds uit komen. Ik was de telefoontjes vol geraaskal zat en de kinderen willen ook niet meer naar hem toe zolang hij Corona ontkent en dwangmatig wil praten over de Illuminati.

Vrijheid van informatie en meningsuiting is een groot goed, maar als het je de landelijke dekking kost dan mogen we misschien even nadenken over of het niet beter is om onszelf te beschermen tegen ideeën die op de PAAZ-afdeling thuishoren.
  maandag 25 mei 2020 @ 18:02:49 #214
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_193307346
quote:
10s.gif Op woensdag 6 mei 2020 13:26 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel zo’n trieste stripreeks. Ik vraag me af of er onder de Rivieren ook maar 1 keer om gelachen is. Alleen de titel al. Wanneer je een stripje ‘domme luie neger’ zou maken kreeg je een aanklacht, maar dit wordt juist gesubsidieerd.
Op maandag 15 mei 2023 18:39
Wellicht arrogant, maar ik weet 100% zeker dat ik meer weet van de Amerikaanse geschiedenis, vooral die van de Zuidelijke staten, dan alle fokkers bij elkaar. Durf ik mijn hand wel voor in het vuur te steken.
pi_193317609
Brandweer rukt uit voor brandende zendmast in Roosendaal

https://www.nu.nl/tech/60(...)t-in-roosendaal.html
pi_193318475
Man man, 112 niet te bereiken en de schade is inmiddels enorm die uiteraard de samenleving toch mag ophoesten. Leg die claims dan ook maar neer bij stop 5G. aub.
pi_193318865
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2020 10:41 schreef Zipportal het volgende:
Brandweer rukt uit voor brandende zendmast in Roosendaal

https://www.nu.nl/tech/60(...)t-in-roosendaal.html
Roosendaal :') Shithole
pi_197908602
Amsterdammer (17) verdacht van in brand steken zendmast in West

https://www.nu.nl/amsterd(...)endmast-in-west.html
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 22 september 2021 @ 09:14:32 #219
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_201465495
In Frankrijk waren het monniken :')

quote:
Franse monniken staken 5G-masten in brand

Twee Franse monniken worden aangeklaagd voor het in brand steken van twee 5G-masten. Ze wilden aandacht vragen voor het gezondheidsrisico dat 5G in hun ogen heeft.

De twee monniken uit Saint-Forgeux in het departement Rhône werden opgepakt toen agenten hen bij een mast opwachtten. Ze hebben bekend, melden lokale aanklagers.

De monniken horen bij een conservatieve kloosterorde. Het duo was vorige week 's nachts naar een mast gegaan om deze in brand te steken. Een nacht later gingen ze naar hun tweede doelwit, waar de politie hen stond op te wachten. Zodra de geestelijken het vuur aanstaken, werden ze in de boeien geslagen. Het is niet duidelijk hoe de agenten wisten waar ze de brandstichters konden vinden.

De schade aan de masten is "te verwaarlozen", melden lokale autoriteiten. De monniken worden wel vervolgd voor "vernieling en poging tot vernieling".

Angst voor straling
Het klooster staat achter de overtuiging van de monniken en is overtuigd van de gevaren van de straling, waarvoor vooralsnog geen wetenschappelijk bewijs is geleverd. De kloosterorde ziet de brandstichting als "een losstaande actie en een fout van de jeugd". De verdachten zijn 39 en 40 jaar oud.

Branden zendmasten
In Frankrijk, evenals andere Europese landen, zijn meerdere masten in brand gestoken uit protest tegen de uitrol van het 5G-netwerk. Actievoerders menen dat de straling van de antennes slecht is voor de gezondheid en het milieu. Hier is geen wetenschappelijk bewijs voor.

Niet alle getroffen masten horen ook daadwerkelijk bij een 5G-netwerk. In Nederland zijn in 2020 tientallen masten in brand gestoken.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)st-mast-brand-monnik
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 22 september 2021 @ 09:18:59 #220
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_201465538
quote:
16s.gif Op woensdag 22 september 2021 09:14 schreef Starhopper het volgende:
In Frankrijk waren het monniken :')
[..]

_O- :D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  woensdag 22 september 2021 @ 09:22:20 #221
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_201465567
quote:
16s.gif Op woensdag 22 september 2021 09:14 schreef Starhopper het volgende:
In Frankrijk waren het monniken :')
[..]

... Het is niet duidelijk hoe de agenten wisten waar ze de brandstichters konden vinden....
Waren ze gevaccineerd? :')
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_201465591
quote:
"een losstaande actie en een fout van de jeugd". De verdachten zijn 39 en 40 jaar oud.
Altijd weer die zoomers :(
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_201571880
Werkstraf voor man die zendmasten in brand stak uit angst voor 5G
https://nos.nl/l/2399703

Een man uit Veldhoven krijgt een werkstraf van 120 uur omdat hij vorig jaar twee zendmasten in zijn woonplaats in brand heeft gestoken. Verder moet hij ruim 41.000 euro aan schadevergoeding betalen en mag hij drie jaar niet in de buurt van zendmasten binnen Nederland komen.

De rechter veroordeelde hem ook tot een celstraf van 38 dagen, maar die heeft de man al uitgezeten tijdens zijn voorarrest.

De 32-jarige man sloeg in april 2020 twee keer toe op één dag. Hij goot benzine over kabels en apparatuur van de zendmasten en stak die aan. Beide zendmasten raakten daarbij beschadigd. Daardoor konden de inwoners van enkele wijken in Veldhoven tijdelijk niet bellen of gebruikmaken van internet.

Tijdens de rechtszaak vertelde de man dat hij bang is voor 5G-netwerken en er op deze manier iets tegen wilde doen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 17 december 2021 @ 08:35:35 #224
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_202659897
Daar gaan we weer:
quote:
Twee zendmasten in brand gestoken in Loenen en Beekbergen



BEEKBERGEN/LOENEN – In de nacht van donderdag op vrijdag zijn twee zendmasten vlak bij elkaar in brand gestoken. Ze stonden in Beekbergen en in Loenen.

De zendmasten staan langs de A50 van Arnhem richting Apeldoorn. Weggebruikers hebben de branden gemeld.

Op de Oude Arnhemseweg in Loenen kwam de eerste melding binnen. De brandstichter wist één van de buizen af te zagen om binnen te dringen. Toen de brandweer aankwam stond voornamelijk de onderkant in lichterlaaie en wisten ze overslag naar boven te voorkomen.

Op de Lage Bergweg in Beekbergen kwam korte tijd later de melding binnen. Daar stond echter de zendmast van onder tot boven in lichterlaaie. Met een hoogwerker wisten de brandweerlieden het vuur in de top te blussen.

De politie heeft de zendmasten afgezet. De recherche zal in de loop van de dag onderzoek doen.

https://www.gelrenieuws.n(...)n-en-beekbergen.html
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')