abonnement Unibet Coolblue
pi_192612210
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 12:50 schreef Dhalsim het volgende:

[..]


En hier een versie zonder irritant achtergronddeuntje enzo.

Hier een uitleg van waarom die quote uit z'n verband is getrokken, mocht je de voorgaande pagina's gemist hebben.

https://www.dailykos.com/(...)-Heartland-Institute
  dinsdag 14 april 2020 @ 13:52:10 #127
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_192612674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 13:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Hier een uitleg van waarom die quote uit z'n verband is getrokken, mocht je de voorgaande pagina's gemist hebben.

https://www.dailykos.com/(...)-Heartland-Institute
Ok, Ik begrijp het dilemma. Wie George Carlin en zijn materiaal niet kent zou op basis van die quote een heel ander beeld kunnen krijgen.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  dinsdag 14 april 2020 @ 14:39:55 #128
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192613395
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 april 2020 @ 15:17:21 #129
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192613878

























































[ Bericht 0% gewijzigd door controlaltdelete op 14-04-2020 15:28:54 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192613916
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 01:23 schreef illusions het volgende:
Een bronvermelding waarin duidelijk wordt dat de quote van George Carlin zwaar veranderd is, maar toch aan hem wordt toegeschreven, met duidelijke informatie en videomateriaal van de echte quote. Onmiskenbaar.

https://www.dailykos.com/(...)-Heartland-Institute
?

Ik ben geen complotdenker, maar wat Carlin daar zelfs in context zegt is veel kritischer, harder en BNW-achtig dan zijn quote in de meme. Je zaagt hiermee echt wel de poten onder je eigen stoel weg.

Carlin heeft het dan niet over "Governments" (zoals in de meme, wat ook het enige is wat is veranderd, en waarmee het voorgaande dat hij zei wordt geïnterpreteerd en samengevat), maar hij heeft het meer over multinationale ondernemingen die door hun rijkdom zoveel macht hebben dat ze zelfs politici (en dus de "governments") in hun zak hebben. Zijn quote is zelfs in context BNW.

“Zwaar” veranderd? Totaal niet, en dat zeg ik als een niet-complotdenker.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 01:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, zijn woorden zijn compleet veranderd. En jij kopieert dat klakkeloos, zonder te checken of het waar is. Dat heet liegen, en disinformatie verspreiden.

https://www.dailykos.com/(...)-Heartland-Institute
“Compleet veranderd”, is compleet en zwaar overdreven van jou kant, evenzo het “liegen” en “desinformatie”.

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 01:26 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat leuk dat je nu zelf aantoont net zo'n luie 'researcher' te zijn als Ali 'FC Barcelona' Kannibali:

https://www.dailykos.com/(...)-Heartland-Institute
Hierin ben ik het met jou ook oneens. De context die daar gegeven wordt is veel kritischer en BNW-achtig dan de quote in de meme, waar slechts het woord “Governments” is veranderd, en dat diende als interpretatie en samenvatting van wat Carlin daarvoor zei (zie mijn reactie op illusions).

quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 01:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
U bent er helemaal live bij mensen, complotters die de boel besodemieteren.

Stay tuned. *O* *O* *O*
Jullie beiden (uitersten) kunnen er wat van. Ik ben geen complotdenker, maar vind je reactie hier zwaar overdreven en ben juist getuige van hoe jou kant ook de boel kan belazeren en opblazen.
  Beste debater 2022 dinsdag 14 april 2020 @ 15:22:12 #131
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192613968
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:19 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

?

Ik ben geen complotdenker, maar wat Carlin daar zelfs in context zegt is veel kritischer, harder en BNW-achtig dan zijn quote in de meme. Je zaagt hiermee echt wel de poten onder je eigen stoel weg.

Carlin heeft het dan niet over "Governments" (zoals in de meme, wat ook het enige is wat is veranderd, en waarmee het voorgaande dat hij zei wordt geïnterpreteerd en samengevat), maar hij heeft het meer over multinationale ondernemingen die door hun rijkdom zoveel macht hebben dat ze zelfs politici (en dus de "governments") in hun zak hebben. Zijn quote is zelfs in context BNW.

“Zwaar” veranderd? Totaal niet, en dat zeg ik als een niet-complotdenker.
[..]

“Compleet veranderd”, is compleet en zwaar overdreven van jou kant, evenzo het “liegen” en “desinformatie”.
[..]

Hierin ben ik het met jou ook oneens. De context die daar gegeven wordt is veel kritischer en BNW-achtig dan de quote in de meme, waar slechts het woord “Governments” is veranderd, en dat diende als interpretatie en samenvatting van wat Carlin daarvoor zei (zie mijn reactie op illusions).
[..]

Jullie beiden (uitersten) kunnen er wat van. Ik ben geen complotdenker, maar vind je reactie hier zwaar overdreven en ben juist getuige van hoe jou kant ook de boel kan belazeren en opblazen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:19 schreef FrietZonderPatat het volgende:

[..]

?

Ik ben geen complotdenker, maar wat Carlin daar zelfs in context zegt is veel kritischer, harder en BNW-achtig dan zijn quote in de meme. Je zaagt hiermee echt wel de poten onder je eigen stoel weg.

Carlin heeft het dan niet over "Governments" (zoals in de meme, wat ook het enige is wat is veranderd, en waarmee het voorgaande dat hij zei wordt geïnterpreteerd en samengevat), maar hij heeft het meer over multinationale ondernemingen die door hun rijkdom zoveel macht hebben dat ze zelfs politici (en dus de "governments") in hun zak hebben. Zijn quote is zelfs in context BNW.

“Zwaar” veranderd? Totaal niet, en dat zeg ik als een niet-complotdenker.
[..]

“Compleet veranderd”, is compleet en zwaar overdreven van jou kant, evenzo het “liegen” en “desinformatie”.
[..]

Hierin ben ik het met jou ook oneens. De context die daar gegeven wordt is veel kritischer en BNW-achtig dan de quote in de meme, waar slechts het woord “Governments” is veranderd, en dat diende als interpretatie en samenvatting van wat Carlin daarvoor zei (zie mijn reactie op illusions).
[..]

Jullie beiden (uitersten) kunnen er wat van. Ik ben geen complotdenker, maar vind je reactie hier zwaar overdreven en ben juist getuige van hoe jou kant ook de boel kan belazeren en opblazen.
Integendeel;

Het punt is dat de quote niet een beetje veranderd is, maar dat de hele schuldpartij is vervormd; dat de schuldkwestie volgens Carlin bij het grote geld en het bedrijfsleven ligt, is namelijk niet zo handig voor een libertarische, conservatieve worldview wanneer je Carlin in wil zetten als je troefkaart.

Die hoek is namelijk helemaal niet vies van hyperkapitalisme, kleine overheden, totaal vrije markten etcetera. Om dan vervolgens Carlin te gebruiken als iemand die die ideeën deelt is gewoon de boel belazeren ja, want Carlin ageert juist TEGEN dat systeem. Of hij daar verder allerhande complotten bij betrekt is compleet irrelevant. Het gaat om de quote en de bronvermelding, en die deugt voor geen meter.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 14 april 2020 @ 15:29:33 #132
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192614111
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:17 schreef controlaltdelete het volgende:
[
Wat een pareltjes weer ^O^

THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 april 2020 @ 15:40:02 #133
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192614277
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 15:29 schreef Summers het volgende:

[..]

Wat een pareltjes weer ^O^

[ afbeelding ]
Merci, dankzij jou - the queen of memes - is dit topic weer tot leven gekomen :D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192614372
Allemaal plaatjes over dat we geen vrijheid hebben omdat er ook wetten zijn.

Hoe zie je dan vrijheid? Zonder regering of een ander orgaan, geen bedrijven, geen werk, geen inkomen, geen bezit, maar allemaal weer terug naar de tijd dat we nog jager/verzamelaars waren?
  dinsdag 14 april 2020 @ 16:02:37 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192614636
Bovenstaande zou een goed begin zijn.









Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:15:50 #136
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192617230
pi_192617421
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:15 schreef kontkapje het volgende:
[ afbeelding ]
'I wasn't a corono hero son, I just sat around at home drinking beer.'
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:36:17 #138
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192617642
  Beste debater 2022 dinsdag 14 april 2020 @ 18:50:34 #139
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192617922
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:36 schreef kontkapje het volgende:
[ afbeelding ]
Wat raar dat je dit dan gewoon mag posten op internet...

Hoe kan dat nou?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 14 april 2020 @ 18:54:26 #140
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192617979
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 april 2020 @ 19:40:32 #141
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192618757
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 18:50 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat raar dat je dit dan gewoon mag posten op internet...

Hoe kan dat nou?
Voorlopig kan dat nog wel ja, maar dit soort dingen worden al steeds vaker als hate speech gekenmerkt. Het net rondom ons sluit zich steeds verder.

Ik denk ook niet dat je meegekregen hebt dat er de laatste paar jaar heel erg veel user content verwijderd is van sites als YouTube en zij hun algoritmes zodanig aangepast hebben dat bepaalde content niet (bovenaan) wordt getoond als je er op zoekt. Ze zorgen ervoor dat je eerst tientallen/honderden official MSM filmpjes en zogenaamde voorgekauwde snopes-achtige debunk troep om je kop geslingerd krijgt en ergens onderaan pas de content waarnaar je zocht. Als je al te zien krijgt wat je zocht. Veel wordt zonder pardon verwijderd, en channels die het uploaden worden suspended of zelfs terminated. Vooral content dat bepaalde gebeurtenissen als nep/hoax exposed is gedoemd door de digitale shredder te worden gehaald.

Zoek maar eens op "Sandy Hook Hoax" bijvoorbeeld. Vrijwel alle content is gewoon weg. Zie ook de history van het Sandy Hook topic hier op dit forum. Het meeste materiaal waarnaar men gelinkt heeft is pleitos.

Zo is er ook 153news.net wat opgericht is nadat veel van dergelijke content vernietigd werd. Deze site is door de Australische én Nieuw-Zeelandse overheid afgesloten voor hun totale bevolking. Dit deden ze nadat er op de betreffende site allemaal kritische filmpjes opdoken die Hoax events uit beide landen blootlegden zoals bijvoorbeeld de Christchurch hoax.

  dinsdag 14 april 2020 @ 20:11:26 #142
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192619506
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 19:40 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Voorlopig kan dat nog wel ja, maar dit soort dingen worden al steeds vaker als hate speech gekenmerkt. Het net rondom ons sluit zich steeds verder.

Ik denk ook niet dat je meegekregen hebt dat er de laatste paar jaar heel erg veel user content verwijderd is van sites als YouTube en zij hun algoritmes zodanig aangepast hebben dat bepaalde content niet (bovenaan) wordt getoond als je er op zoekt. Ze zorgen ervoor dat je eerst tientallen/honderden official MSM filmpjes en zogenaamde voorgekauwde snopes-achtige debunk troep om je kop geslingerd krijgt en ergens onderaan pas de content waarnaar je zocht. Als je al te zien krijgt wat je zocht. Veel wordt zonder pardon verwijderd, en channels die het uploaden worden suspended of zelfs terminated. Vooral content dat bepaalde gebeurtenissen als nep/hoax exposed is gedoemd door de digitale shredder te worden gehaald.

Zoek maar eens op "Sandy Hook Hoax" bijvoorbeeld. Vrijwel alle content is gewoon weg. Zie ook de history van het Sandy Hook topic hier op dit forum. Het meeste materiaal waarnaar men gelinkt heeft is pleitos.

Zo is er ook 153news.net wat opgericht is nadat veel van dergelijke content vernietigd werd. Deze site is door de Australische én Nieuw-Zeelandse overheid afgesloten voor hun totale bevolking. Dit deden ze nadat er op de betreffende site allemaal kritische filmpjes opdoken die Hoax events uit beide landen blootlegden zoals bijvoorbeeld de Christchurch hoax.

[ afbeelding ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  dinsdag 14 april 2020 @ 20:21:36 #143
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192619770






[ Bericht 24% gewijzigd door Summers op 14-04-2020 21:31:20 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  dinsdag 14 april 2020 @ 21:50:13 #144
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192621401


  dinsdag 14 april 2020 @ 23:36:45 #145
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192623629
_O_ _O_ _O_
Huig
pi_192624847
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 19:40 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Voorlopig kan dat nog wel ja, maar dit soort dingen worden al steeds vaker als hate speech gekenmerkt. Het net rondom ons sluit zich steeds verder.

Ik denk ook niet dat je meegekregen hebt dat er de laatste paar jaar heel erg veel user content verwijderd is van sites als YouTube en zij hun algoritmes zodanig aangepast hebben dat bepaalde content niet (bovenaan) wordt getoond als je er op zoekt. Ze zorgen ervoor dat je eerst tientallen/honderden official MSM filmpjes en zogenaamde voorgekauwde snopes-achtige debunk troep om je kop geslingerd krijgt en ergens onderaan pas de content waarnaar je zocht. Als je al te zien krijgt wat je zocht. Veel wordt zonder pardon verwijderd, en channels die het uploaden worden suspended of zelfs terminated. Vooral content dat bepaalde gebeurtenissen als nep/hoax exposed is gedoemd door de digitale shredder te worden gehaald.

Zoek maar eens op "Sandy Hook Hoax" bijvoorbeeld. Vrijwel alle content is gewoon weg. Zie ook de history van het Sandy Hook topic hier op dit forum. Het meeste materiaal waarnaar men gelinkt heeft is pleitos.

Zo is er ook 153news.net wat opgericht is nadat veel van dergelijke content vernietigd werd. Deze site is door de Australische én Nieuw-Zeelandse overheid afgesloten voor hun totale bevolking. Dit deden ze nadat er op de betreffende site allemaal kritische filmpjes opdoken die Hoax events uit beide landen blootlegden zoals bijvoorbeeld de Christchurch hoax.

[ afbeelding ]
Digitale shredder inderdaad. Burning books.
Zelfde verhaal met 9/11. Aantal extra-bizarre TV 'interviews' weg zijn.
Zach Stone? Jongen met meisje op straat waren op zoek naar z'n vader die (allegedly) in een van de 9/11 magic planes zaten. Heeel vreemde news report die nergens meer te vinden is.

Over bepaalde moeillijke, pijnlijke maar interessante zaken re: WWII, mag je helemaal geen kritische woorden over hebben en censorship ook heel lang aan de gang is.
Over nog een generatie of zo, dan geschiedenis alleen op Hollywood films gebaseerd kan en/of zal zijn. Voor sommige mensen is het al zo, vrees ik.

Edit:Maar ja - Hollywood films van meer dan honderd jaar geleden als echte oorlog beelden gepresenteerd waren. And people believed it.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  Beste debater 2022 woensdag 15 april 2020 @ 09:13:56 #147
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192626777
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 19:40 schreef kontkapje het volgende:

[..]

Voorlopig kan dat nog wel ja, maar dit soort dingen worden al steeds vaker als hate speech gekenmerkt. Het net rondom ons sluit zich steeds verder.

Ik denk ook niet dat je meegekregen hebt dat er de laatste paar jaar heel erg veel user content verwijderd is van sites als YouTube en zij hun algoritmes zodanig aangepast hebben dat bepaalde content niet (bovenaan) wordt getoond als je er op zoekt. Ze zorgen ervoor dat je eerst tientallen/honderden official MSM filmpjes en zogenaamde voorgekauwde snopes-achtige debunk troep om je kop geslingerd krijgt en ergens onderaan pas de content waarnaar je zocht. Als je al te zien krijgt wat je zocht. Veel wordt zonder pardon verwijderd, en channels die het uploaden worden suspended of zelfs terminated. Vooral content dat bepaalde gebeurtenissen als nep/hoax exposed is gedoemd door de digitale shredder te worden gehaald.

Zoek maar eens op "Sandy Hook Hoax" bijvoorbeeld. Vrijwel alle content is gewoon weg. Zie ook de history van het Sandy Hook topic hier op dit forum. Het meeste materiaal waarnaar men gelinkt heeft is pleitos.

Zo is er ook 153news.net wat opgericht is nadat veel van dergelijke content vernietigd werd. Deze site is door de Australische én Nieuw-Zeelandse overheid afgesloten voor hun totale bevolking. Dit deden ze nadat er op de betreffende site allemaal kritische filmpjes opdoken die Hoax events uit beide landen blootlegden zoals bijvoorbeeld de Christchurch hoax.

[ afbeelding ]
"Het net sluit zich"... daar zijn onze chronisch slachtoffers weer.

De reden dat die meuk verwijderd wordt heeft niets te maken met het 'verhullen van feiten' maar met het weren van toxische onzin die jullie fabriceren in die echokamer die 'tRuThErs!!' heet. Jullie brengen geen waarheden, jullie brengen zelfbedachte, slecht onderbouwde, gemanipuleerde onzin als feiten. De meest waanzinnige rotzooi presenteren jullie als 'kritische beschouwingen', vaak gepaard gaande met pure laster, karaktermoord en niets meer dan speculatie op basis van jullie honger naar sensatie, je speciaal en onderdrukt voelen... "Het net sluit zich om ons"... nee, mensen en bedrijven zijn jullie debiele speculatieve ondoordachte vuilsprekerij een beetje beu, en terecht. Afgezien van het feit dat het niet alleen 9 van de 10 keer nergens op gebaseerd is, kunnen bedrijven als youtube ook nog eens voor de rechter gesleept worden wanneer jullie voor de zoveelste keer compleet uit het niets jan en alleman beschuldigen, van alles van politieke moorden en 'hoaxes' tot kindoffers en kannibalisme.

[ Bericht 3% gewijzigd door SuperHartje op 15-04-2020 09:28:31 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  woensdag 15 april 2020 @ 09:58:46 #148
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192627269
Oei wat een rant weer. Back to plaatjes









Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  woensdag 15 april 2020 @ 10:41:25 #149
490658 kontkapje
prrrrt snif snif
pi_192627779
quote:
1s.gif Op woensdag 15 april 2020 09:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

"Het net sluit zich"... daar zijn onze chronisch slachtoffers weer.

De reden dat die meuk verwijderd wordt heeft niets te maken met het 'verhullen van feiten' maar met het weren van toxische onzin die jullie fabriceren in die echokamer die 'tRuThErs!!' heet. Jullie brengen geen waarheden, jullie brengen zelfbedachte, slecht onderbouwde, gemanipuleerde onzin als feiten. De meest waanzinnige rotzooi presenteren jullie als 'kritische beschouwingen', vaak gepaard gaande met pure laster, karaktermoord en niets meer dan speculatie op basis van jullie honger naar sensatie, je speciaal en onderdrukt voelen... "Het net sluit zich om ons"... nee, mensen en bedrijven zijn jullie debiele speculatieve ondoordachte vuilsprekerij een beetje beu, en terecht. Afgezien van het feit dat het niet alleen 9 van de 10 keer nergens op gebaseerd is, kunnen bedrijven als youtube ook nog eens voor de rechter gesleept worden wanneer jullie voor de zoveelste keer compleet uit het niets jan en alleman beschuldigen, van alles van politieke moorden en 'hoaxes' tot kindoffers en kannibalisme.

"jullie toxische onzin! jullie laster! karaktermoord! jullie honger naar sensatie blabla bla bla speculatieve vuilsprekerij kannibalisme blabla bla!!!!1!!11"

:')

Gast, het zit je nogal hoog allemaal. :O

quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 23:53 schreef Orwell het volgende:

[..]

lol. jarenlang onderzoek doen op geo-politiek vlak, en dan nog de ignorance bezitten om de moronic troefkaart "conspiracy theorie" te trekken.

"conspiracy theorie..! dus bij deze gedebunked.."
what a joke.
informeer jezelf, gast.

samenzweringen zijn all around, op de badmintonvereniging, overal..
ze vormen de basis van onze geschiedenis.
van de Bijbel.
van de samenleving.
etc etc
heb je kak in je ogen? no offence.

als het werkelijk ignorance is.....
Deze nog maar eens dan. :)

[ Bericht 6% gewijzigd door SuperHartje op 15-04-2020 11:48:41 ]
  woensdag 15 april 2020 @ 11:15:03 #150
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192628094
quote:
0s.gif Op woensdag 15 april 2020 10:41 schreef kontkapje het volgende:

[..]

:')

Gast, het zit je nogal hoog allemaal. :O
[..]

Deze nog maar eens dan. :)
Sommige mensen moeten nog veel leren over de wereld en kunnen het allemaal niet meer bijbenen . Gelukkig kunnen ze er elk moment voor kiezen om hun roze bril af te doen en als een man de wereld onder ogen te zien .



[ Bericht 1% gewijzigd door SuperHartje op 15-04-2020 11:49:36 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')