quote:Op maandag 13 april 2020 17:31 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben wel van de lijstjes, gaarne invullen allemaal;
1. Wat is je geboortestad?
2. Pizza of macaroni?
3. Je leukste ervaring in 2019?
4. Zwart of wit ondergoed?
5. Trump of Poetin?
6. Waar ben je het meest trots op?
7. Milieu of economische voorspoed?
8. Vlees of vis?
9. Zou je ooit een rode bank kopen?
10.Seks op een eerste afspraakje, verstandig of niet?
Ik heb een vijver of een klein meertje in mijn tuin. Ik hoop dat het groot genoeg is om baantjes te trekkenquote:Op maandag 13 april 2020 23:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Oh cool, ik zie nu pas dat ik eersterangs zicht heb op bushokjestyferij.
Anders is 't zwembad dichtbij.quote:Op maandag 13 april 2020 23:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een vijver of een klein meertje in mijn tuin. Ik hoop dat het groot genoeg is om baantjes te trekken
Dat mannetje links is...fascinerendquote:Op maandag 13 april 2020 23:27 schreef UitStraling het volgende:
Tien redenen waarom moedertje Rusland zoveel beter bij ons past dan ome Sam![]()
@kwiwi wil daar vast rekening mee houdenquote:Op maandag 13 april 2020 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop wel op een spoorwegovergang vlakbij huis, anders moet ik steeds dat park door.![]()
Onbewaakt is ook prima, overigens.
Dat treintje gaat alleen maar een beetje heen en weer voor de leut, daar zou ik me niet te druk om maken.quote:Op maandag 13 april 2020 23:28 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik hoop wel op een spoorwegovergang vlakbij huis, anders moet ik steeds dat park door.![]()
Onbewaakt is ook prima, overigens.
Ik kan niet kiezen wat ik het meest fascinerend vindquote:Op maandag 13 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat mannetje links is...fascinerend
Maar ik wil er wel een beetje makkelijk kunnen lopen.quote:Op maandag 13 april 2020 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat treintje gaat alleen maar een beetje heen en weer voor de leut, daar zou ik me niet te druk om maken.
Dat heb ik ook altijd met deze clipquote:Op maandag 13 april 2020 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan niet kiezen wat ik het meest fascinerend vind
Oorwurmliedje.quote:Op maandag 13 april 2020 23:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat heb ik ook altijd met deze clip
Ruilen van huis?quote:Op maandag 13 april 2020 23:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar ik wil er wel een beetje makkelijk kunnen lopen.Eerst moeten klimmen ofzo is onpraktisch.
Dat 'ie zonder te luisteren in mijn hoofd zit.quote:
Nee, want de park checken.quote:
Graag gedaanquote:Op maandag 13 april 2020 23:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat 'ie zonder te luisteren in mijn hoofd zit.
[..]
Nee, want de park checken.
Ja, samequote:Op maandag 13 april 2020 23:47 schreef IJsdraakje het volgende:
Ja, slapen, goed idee. Om de een of andere reden ben ik in vakantiemindset gesprongen, maar het is morgen gewoon weer een werkdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |