ah,, ja dan kan je wel even bezig wezenquote:
mja ben nu al zo op weg dat ik niet meer ga switche :pquote:Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah,, ja dan kan je wel even bezig wezen
ligt er aan hoeveel je er af haalt ;P
https://www.toolstation.nl/search?q=festool%20granat%20schuurblok dat 60 grit blokje is ideaal.. en dan daarna even met je 150 erover voor het glad maken
ok okquote:Op maandag 13 april 2020 13:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja ben nu al zo op weg dat ik niet meer ga switche :p
[ afbeelding ]
gaat over het aantal steentjes per millimeter of zo zeker. Mwoa per centimeter lijkt me eerder.quote:Op maandag 13 april 2020 13:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah,, ja dan kan je wel even bezig wezen
ligt er aan hoeveel je er af haalt ;P
https://www.toolstation.nl/search?q=festool%20granat%20schuurblok dat 60 grit blokje is ideaal.. en dan daarna even met je 150 erover voor het glad maken
heb volgens mij nog wel een 60 grit blokje liggen (gebruikt dat dan weer welmaar kan nog wel even een paar projecten mee) kan ik wel bij de moestuintjes doen als ik 't niet vergeet
de grootte van het 'steentje'quote:Op maandag 13 april 2020 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gaat over het aantal steentjes per millimeter of zo zeker. Mwoa per centimeter lijkt me eerder.
nou lijkt me niet. grit 60 is grover dan 150 toch? Of niet?quote:
Ja, dus de steentjes zijn groter bij korrel 60.quote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou lijkt me niet. grit 60 is grover dan 150 toch? Of niet?
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..ja die heb ik in mijn winkelwagentjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja, dus zeg ik, het gaat over het aantal steentjes per centimeter? Of per inch misschien wel zelfs?quote:Op maandag 13 april 2020 13:23 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja, dus de steentjes zijn groter bij korrel 60.
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die heb ik in mijn winkelwagentje
ja ok ok ok we bedoelen het zelfdequote:Op maandag 13 april 2020 13:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, dus zeg ik, het gaat over het aantal steentjes per centimeter? Of per inch misschien wel zelfs?
heb je haastquote:Op maandag 13 april 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het mag dan voorlopig niet regenen natuurlijk
quote:Op maandag 13 april 2020 13:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hoezo zou je dat niet kunnen beitsen? kom je met een rollertje wel in hoor.. en anders een kuttenlikker..bedoelde u "bokkenpoot"? Een kuttenlikker ken ik als een klein hondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
een bokkenpoot is een ronde kwastquote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
bedoelde u "bokkenpoot"? Een kuttenlikker ken ik als een klein hondje
Hoofddoekje om, op de knietjes en schrobben maarquote:Op maandag 13 april 2020 13:26 schreef kwiwi het volgende:
Dit inspireert me om ook eens even wat in huis te gaan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |