Juist het ligt aan Batman.quote:Op maandag 13 april 2020 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat je überhaupt nog moet discussiëren over de schuldvraag, de schuld ligt bij de bron
Aan de ene kant een megalomane dictator en aan de andere kant een megalomane gek.quote:Op maandag 13 april 2020 09:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
zit toch een aardig verschil in maar als jij dat niet wilt zien is het jouw probleem
Heb je het nou over schuld of aansprakelijkheid?quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk joh maar ga je me nou serieus vertellen dat ondanks dat het in China ontstaan is je twijfelt aan de schuldvraag
het ene is het gevolg van het anderequote:Op maandag 13 april 2020 10:32 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Heb je het nou over schuld of aansprakelijkheid?
En wat is volgens jou de bron?quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
natuurlijk joh maar ga je me nou serieus vertellen dat ondanks dat het in China ontstaan is je twijfelt aan de schuldvraag
Heb je het nou over schuld of aansprakelijkheid?quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ok stel China is verantwoordelijk voor Corona. Is het dan ook verantwoordelijk voor Corona in Nederland? Vlucht vanuit China werden pas midden maart geschrapt. Terwijl heel de wereld begin januari al van Corona af wist.quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar ze hebben wel de WHO direct geïnformeerd, maar niet de pers.quote:Op maandag 13 april 2020 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard, je kan China verwijten dat ze het onder de pet hebben willen houden en nog steeds niet open zijn met info en de VS kan je verwijten dat ze ondanks de info die ze hadden in november de boel hebben laten lopen waardoor ze zelf maar ook wij dieper in de shit zitten dan noodzakelijk.
Daar hebben ze de boel nooit onder controle gehad...ondertussen gaan de Chinezen kwetsbare bedrijven in Europa opkopen, het komt ze wel erg goed uit.quote:Op maandag 13 april 2020 10:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, het was me al opgevallen dat eigenlijk álle nieuwe besmettingen in China komen door mensen die uit het buitenland kwamen. Geloof jij het?
Ik ben benieuwd, aangezien de eerste besmetting er al 2 maanden eerder was dan de eerste besmettingen in Wuhan.quote:Op maandag 13 april 2020 10:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat is niet volgens mij en je weet het zelf ook lijkt me
en dat is buiten China?quote:Op maandag 13 april 2020 10:41 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, aangezien de eerste besmetting er al 2 maanden eerder was dan de eerste besmettingen in Wuhan.
https://m.jpost.com/Inter(...)rigins-report-624485
de schuldvraag is subjectief en politiek beladen. Daarnaast heeft het geen zin om daarover na te denken.quote:Op maandag 13 april 2020 10:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, natuurlijk heeft dat zinquote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
de schuldvraag is subjectief en politiek beladen. Daarnaast heeft het geen zin om daarover na te denken.
vind ik niet, ik wil die hogere prijzen niet.quote:Op maandag 13 april 2020 10:45 schreef Grishenko_ het volgende:
Sancties op China lijkt mij op meerdere vlakken een uitstekend idee.
waarom dan?quote:Op maandag 13 april 2020 10:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat een onzin, natuurlijk heeft dat zin
zekerquote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Uitstekende foto, prima timing.
quote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een ontzettende grafstad blijft het toch ook. Hopelijk boetes uitgeschreven.quote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
verschrikkelijk, ik mag toch hopen dat ze nu elke instelling in het land aan het testen zijnquote:Op maandag 13 april 2020 10:49 schreef Nia het volgende:
Een onbekend aantal personeelsleden en bewoners besmet in een COSIS zorginstelling voor verstandelijk gehandicapten in de stad Groningen:
https://www.rtvnoord.nl/n(...)ehandicapten-in-Stad
ja helaas dan houdt het opquote:Op maandag 13 april 2020 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je dat niet begrijpt dan houdt het wel een beetje op
de overburen hadden gebeld, wat een NSB land is het hier geworden, zegquote:Op maandag 13 april 2020 10:51 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Mensen die opkomen voor de volksgezondheid vergelijken met nazi's in de tweede wereldoorlogquote:Op maandag 13 april 2020 10:55 schreef THEFXR het volgende:
[..]
de overburen hadden gebeld, wat een NSB land is het hier geworden, zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |