De insteek van het originele topic was echter dat een onzekere vrouw leuk is omdat je jezelf dan lekker dominant kan voelen.quote:Op maandag 13 april 2020 10:47 schreef Detroit het volgende:
Misschien heel erg onaardig van mij hoor. Maar volgens mij wil TS met dit topic deze kant op:
"Meer mannen hebben sympathie voor onzekere vrouwen. Uit dit topic blijkt wel dat onzekere mannen op minder sympathie mogen rekenen. Mannen hebben het moeilijker. Stomme vrouwen."
Ja. Maar ik denk dat die TS ook best onzeker is (iets minder dan deze TS, maar toch). Grotere kans op niet de gezondste uitgangsposities.quote:Op maandag 13 april 2020 10:50 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
De insteek van het originele topic was echter dat een onzekere vrouw leuk is omdat je jezelf dan lekker dominant kan voelen.
Dus dat is ook al vanuit de verkeerde beweegredenen gestart
Dat is inderdaad veel gesuggereerd in het laatste topic maar ik word daar ook wel een beetje moe van. Ik heb mijn perspectief volgens mij uitgebreid uitgelegd, dat veel mensen daar weer de meest negatieve wending aan geven is voor hun eigen rekening.quote:Op maandag 13 april 2020 11:08 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat die TS ook best onzeker is (iets minder dan deze TS, maar toch). Grotere kans op niet de gezondste uitgangsposities.
Ik denk dat je problemen met vrouwen dan wellicht voortkomen uit het feit dat je eigenlijk homo bent?quote:Op maandag 13 april 2020 09:12 schreef osodevo het volgende:
Naar aanleiding van het topic van @:generationalpha
R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?
Voor de vrouwen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere mannen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.
Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk wel aantrekkelijk vind, ook omdat het voor jezelf automatisch een wat dominantere positie creëert. Hoe denken jullie hierover?
Heb je nou een op een de OP van dat andere topic gekopieerd en vergeten op wat meer plaatsen ‘vrouwen’ door ‘mannen’ te vervangen?quote:Op maandag 13 april 2020 09:12 schreef osodevo het volgende:
Naar aanleiding van het topic van @:generationalpha
R&P / Mannen: Wat vinden jullie van onzekere vrouwen?
Voor de vrouwen onder ons: Wat vinden jullie van onzekere mannen die hun onzekerheid uiten? Niet alleen op de apps maar vooral ook in het echte leven. Iedereen kent wel iemand die constant om bevestiging vraagt of enorme twijfels heeft over haar lichaam.
Ik merk bij mezelf dat ik het eigenlijk wel aantrekkelijk vind, ook omdat het voor jezelf automatisch een wat dominantere positie creëert. Hoe denken jullie hierover?
Waarom heb je zoveel frustraties over vrouwen als je relaties met mannen aangaat?quote:Op maandag 13 april 2020 09:12 schreef osodevo het volgende:
Dat zou niet werken, want dan kan hij straks niet heel verongelijkt doen dat vrouwen weinig moeten hebben van onzekere mannen terwijl ze zelf wel in hun onzekerheid gesteund willen worden.quote:Op woensdag 15 april 2020 07:49 schreef PiyeReloaded het volgende:
Was misschien leuk als je het topic meer eigen had gemaakt, met je eigen kijk erop, ipv een lemming waar je 'vrouwen' voor 'mannen' vervangt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |