Weet niet, vind pangolin dan beter klinken....quote:Op zondag 12 april 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar goedkope paté van een onbekend dier en dat 20 seconden in de magnetron opgewarmd.
Eerst koken in marinade, door de bloem halen en dan even kort frituren tot de schubjes lekker krokant zijn Kraakt heerlijk, wel oppassen want de ingewanden kunnen extra heet zijn, net als ananas op je pizza is het bekbrandmateriaalquote:Op zondag 12 april 2020 23:14 schreef Ygritte het volgende: [..] Gefrituurd of gekookt... doe je ook nog iets met die schubjes? Beetje vermalen voor erover ofzo?
quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Dit komt zeker op de menukaart van De Lachende Gerbil.
Ik dacht 'de gemarineerde Gerbil'quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
top idee... die michelin ster hebben we zo!quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben niet bescheidenquote:Op zondag 12 april 2020 23:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus of bescheiden of niet geniaal. Dan val je helaas af.
En daarna lekker 3 weken uitbuiken op je buik op de ICquote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Eerst koken in marinade, door de bloem halen en dan even kort frituren tot de schubjes lekker krokant zijn Kraakt heerlijk, wel oppassen want de ingewanden kunnen extra heet zijn, net als ananas op je pizza is het bekbrandmateriaal
Toch eens proberen. Verscheept China het al weer? Ik hoorde dat de markten in wuhan al weer open waren maar dat de vleermuizen nog niet zo lekker liepen.quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Eerst koken in marinade, door de bloem halen en dan even kort frituren tot de schubjes lekker krokant zijn Kraakt heerlijk, wel oppassen want de ingewanden kunnen extra heet zijn, net als ananas op je pizza is het bekbrandmateriaal
Beter te dik in de kist, dan weer een IC-tje gemistquote:Op zondag 12 april 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna lekker 3 weken uitbuiken op je buik op de IC
Slang in je luchtpijp geramdquote:Op zondag 12 april 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna lekker 3 weken uitbuiken op je buik op de IC
Hoorde dat Frabtic binnenkort misschien weer mag varen, die kan vast een doosje/zeecontainer meenemenquote:Op zondag 12 april 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch eens proberen. Verscheept China het al weer? Ik hoorde dat de markten in wuhan al weer open waren maar dat de vleermuizen nog niet zo lekker liepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |