Weet niet, vind pangolin dan beter klinken....quote:Op zondag 12 april 2020 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Naar goedkope paté van een onbekend dier en dat 20 seconden in de magnetron opgewarmd.
Eerst koken in marinade, door de bloem halen en dan even kort frituren tot de schubjes lekker krokant zijn Kraakt heerlijk, wel oppassen want de ingewanden kunnen extra heet zijn, net als ananas op je pizza is het bekbrandmateriaalquote:Op zondag 12 april 2020 23:14 schreef Ygritte het volgende: [..] Gefrituurd of gekookt... doe je ook nog iets met die schubjes? Beetje vermalen voor erover ofzo?
quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Dit komt zeker op de menukaart van De Lachende Gerbil.
Ik dacht 'de gemarineerde Gerbil'quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
top idee... die michelin ster hebben we zo!quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben niet bescheidenquote:Op zondag 12 april 2020 23:16 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Dus of bescheiden of niet geniaal. Dan val je helaas af.
En daarna lekker 3 weken uitbuiken op je buik op de ICquote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Eerst koken in marinade, door de bloem halen en dan even kort frituren tot de schubjes lekker krokant zijn Kraakt heerlijk, wel oppassen want de ingewanden kunnen extra heet zijn, net als ananas op je pizza is het bekbrandmateriaal
Toch eens proberen. Verscheept China het al weer? Ik hoorde dat de markten in wuhan al weer open waren maar dat de vleermuizen nog niet zo lekker liepen.quote:Op zondag 12 april 2020 23:15 schreef Molo het volgende:
bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Eerst koken in marinade, door de bloem halen en dan even kort frituren tot de schubjes lekker krokant zijn Kraakt heerlijk, wel oppassen want de ingewanden kunnen extra heet zijn, net als ananas op je pizza is het bekbrandmateriaal
Beter te dik in de kist, dan weer een IC-tje gemistquote:Op zondag 12 april 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna lekker 3 weken uitbuiken op je buik op de IC
Slang in je luchtpijp geramdquote:Op zondag 12 april 2020 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En daarna lekker 3 weken uitbuiken op je buik op de IC
Hoorde dat Frabtic binnenkort misschien weer mag varen, die kan vast een doosje/zeecontainer meenemenquote:Op zondag 12 april 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch eens proberen. Verscheept China het al weer? Ik hoorde dat de markten in wuhan al weer open waren maar dat de vleermuizen nog niet zo lekker liepen.
Ik zag een geprepareerde vleermuis op tv netquote:Op zondag 12 april 2020 23:17 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Toch eens proberen. Verscheept China het al weer? Ik hoorde dat de markten in wuhan al weer open waren maar dat de vleermuizen nog niet zo lekker liepen.
US is denk ik meer het type van 'de gepaneerde gerbil'.quote:
Zou ik wel proberen eigenlijkquote:Op zondag 12 april 2020 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bossche bol met een vulling van tot room geklopte moedermelk.
MI van een knap gezichtje helemaal vol met Brinta, klodders overal, keer hoesten en een liter Brinta door de kamer heen, die geur ook, plakkende haren, kin vol en een tong die alles probeert naar binnen te likken.quote:
Wel levend... voor de echte beleving willen we ze wel goed vers!quote:Op zondag 12 april 2020 23:18 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoorde dat Frabtic binnenkort misschien weer mag varen, die kan vast een doosje/zeecontainer meenemen
Volkoren?quote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van een knap gezichtje helemaal vol met Brinta, klodders overal, keer hoesten en een liter Brinta door de kamer heen, die geur ook, plakkende haren, kin vol en een tong die alles probeert naar binnen te likken.
Opeens valt het kwartjequote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens tot dit inzicht?
Conversatie met de prille meneer Whiskersquote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoe kom je ineens tot dit inzicht?
Ik lust geen brinta... baby voer....quote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
MI van een knap gezichtje helemaal vol met Brinta, klodders overal, keer hoesten en een liter Brinta door de kamer heen, die geur ook, plakkende haren, kin vol en een tong die alles probeert naar binnen te likken.
Mustang boy speaks.quote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Uiteraardquote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel levend... voor de echte beleving willen we ze wel goed vers!
De beste besmetting krijg je als zo’n beestje even lekker in je gezicht hoestquote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Wel levend... voor de echte beleving willen we ze wel goed vers!
Relaties maken je dus saaiquote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Conversatie met de prille meneer Whiskers
Nee joh, beetje murw geneukt, sommige vrouwen slapen nu eenmaal in van urenlange dierlijke seks.quote:
Hij is dan gewoon een kutquote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 23:18 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bossche bol met een vulling van tot room geklopte moedermelk.
Fokkers die seks hebbenquote:Op zondag 12 april 2020 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, beetje murw geneukt, sommige vrouwen slapen nu eenmaal in van urenlange dierlijke seks.
Hij vindt jou saai? Of is meneer Whiskas saai?quote:Op zondag 12 april 2020 23:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wie saait zal oogstenquote:Op zondag 12 april 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hij vindt jou saai? Of is meneer Whiskas saai?
Ik ben opgedroogd en ga er niet meer aan beginnenquote:Op zondag 12 april 2020 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zou dit ook proberen![]()
Is er iemand die dit kan leveren?
Wij zijn allebei saaiquote:Op zondag 12 april 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 23:21 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij zou dit ook proberen![]()
Is er iemand die dit kan leveren?
Soms moet dat gewoon ff langdurigquote:
En kappen met Whiskas!quote:Op zondag 12 april 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zei dat hij naar huis was jaquote:Op zondag 12 april 2020 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Net miste je hem nog als een razende?
quote:Op zondag 12 april 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Okee, vergeet mijn vorige post.
Je hebt amper wat gezegd..quote:
Ik ook nog nooit, zullen we een keer samen in bed gaan liggen, trek ik mijn rok aan en jij je glimmende strakke legging?quote:Op zondag 12 april 2020 23:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik lees net dat je als je op fok zit geen sex hebt.
Geen idee, nog nooit sex gehad
* Dreun op hoofd geeft*quote:
Nee, onsquote:Op zondag 12 april 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok en nu vind je hem saai of wat?
Je bent nog geil hè?quote:Op zondag 12 april 2020 23:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
* Dreun op hoofd geeft*
Lucht op wel
Nou, ik heb hem al een jaar of 5 niet gesprokenquote:
Welk keurmerk?quote:Op zondag 12 april 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat dit nu wel officieel de leukste sc van FOK! is
Fijn dat je mijn aanwezigheid zo waardeert.quote:Op zondag 12 april 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Stuur hem dan een DM ofzo. Misschien reageert hij daar wel opquote:Op zondag 12 april 2020 23:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou, ik heb hem al een jaar of 5 niet gesproken
Ik neem aan dat je met rok dan een kilt bedoelt.... dan wil ik er wel eventueel over nadenken.quote:Op zondag 12 april 2020 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ook nog nooit, zullen we een keer samen in bed gaan liggen, trek ik mijn rok aan en jij je glimmende strakke legging?
quote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is hij dan zo’n saaie dodo en trekt hij jou mee?
Luttevudukquote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn aanwezigheid zo waardeert.
Sowiesoquote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Fijn dat je mijn aanwezigheid zo waardeert.
Lang leve ons, hoera hoera bitterbalquote:Op zondag 12 april 2020 23:27 schreef Budapestenaar het volgende:
Dodo's zijn uitgestorven hè, dat je het even weetquote:
Door ons Nederlanders jaquote:Op zondag 12 april 2020 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dodo's zijn uitgestorven hè, dat je het even weet
Ik heb ovenbitterballen liggenquote:Op zondag 12 april 2020 23:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lang leve ons, hoera hoera bitterbal
Zo klinkt het als een of ander Scandinavisch dorp.quote:
Oohja, kunnen we dan misschien een keer proefdraaien?quote:Op zondag 12 april 2020 23:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je met rok dan een kilt bedoelt.... dan wil ik er wel eventueel over nadenken.
Het zou uiteraard dan wel inhouden dat we daarna niet meer mogen fokken![]()
![]()
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik vraag wel even door nu.
Ken gebeurenquote:
I knowquote:Op zondag 12 april 2020 23:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Dodo's zijn uitgestorven hè, dat je het even weet
Je wil een ritje?quote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja, kunnen we dan misschien een keer proefdraaien?
ADD vooral denk ikquote:Op zondag 12 april 2020 23:31 schreef Ygritte het volgende:
ik snap geen fuck van het saaiheidsprobleem.
Is het nou wel of niet een probleem
Ohhhh ja.... nou... spice de sex wat op... doe het tijdens het wandelen of netflixen....quote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nee. Ik vind ons wat saai. Maar komt ook door dat k-virus uiteraard. Vozen, wandelen en tv kijken (netflux, amazon,YT etc.), veel meer is er niet
Toen we elkaar nog konden vasthoudenquote:Op zondag 12 april 2020 23:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken gebeuren
Als ze maar lekker waren![]()
Wel gezien in februari in Londen. Wát een toffe trip was dat toch op alle fronten![]()
![]()
Ligt aan de kruidenmix jaquote:Op zondag 12 april 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Surinamers ook, zo wil het verhaal
En wat is daar mis mee???quote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een of ander Scandinavisch dorp.
Mja, kun je wel gelijk zien of iemand een beetje spannend is zonder opsmuk en franjes.quote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Maar nee. Ik vind ons wat saai. Maar komt ook door dat k-virus uiteraard. Vozen, wandelen en tv kijken (netflux, amazon,YT etc.), veel meer is er niet
Ieder onbekend vlees vindt je brein naar kip smakenquote:Op zondag 12 april 2020 23:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Surinamers ook, zo wil het verhaal
Molo heeft wel tipsquote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sex is finequote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ohhhh ja.... nou... spice de sex wat op... doe het tijdens het wandelen of netflixen....
En de pubs nog open warenquote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Toen we elkaar nog konden vasthouden
Dat weet ik niet, ben daar nog nooit geweest.quote:
DM me maarquote:
Dan zou de tweede Surinamer anders moeten smaken?quote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder onbekend vlees vindt je brein naar kip smaken
De volgende keer smeer je hem in met slobbersaus, weet je meteen of het een saaie piet is of niet.quote:Op zondag 12 april 2020 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
Iets met anussap toch?quote:Op zondag 12 april 2020 23:34 schreef Molo het volgende:
[..]
DM me maar
Ik heb er een boek over geschreven, is te koop
Hangt af van de marinade denk ikquote:Op zondag 12 april 2020 23:34 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan zou de tweede Surinamer anders moeten smaken?
Beetje maggiblokje erbij en ajinomotoquote:Op zondag 12 april 2020 23:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zou veel kerrie gebruiken. En langzaam garen.
quote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Bos81 het volgende:
O ja. Vandaag al weer een parkopdracht in RollerCoaster Tycoon volbracht. Ik kan het na al die jaren nog steeds![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet niet zo goed waarom ik zit te zeiken eigenlijkquote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, kun je wel gelijk zien of iemand een beetje spannend is zonder opsmuk en franjes.
Neequote:Op zondag 12 april 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende keer smeer je hem in met slobbersaus, weet je meteen of het een saaie piet is of niet.
Hebben ze goeie zwarte koffiequote:Op zondag 12 april 2020 23:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ben daar nog nooit geweest.
quote:Op zondag 12 april 2020 23:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De volgende keer smeer je hem in met slobbersaus, weet je meteen of het een saaie piet is of niet.
quote:Op zondag 12 april 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, als ik Gerda Havertong verteerd heb, zal ik een poging wagen.
Ik las ananassap.quote:
Eerste keer Melissa beffen toen ik klein was vond ik toch echt meer naar koude paling smaken.quote:Op zondag 12 april 2020 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ieder onbekend vlees vindt je brein naar kip smaken
Gooi het eruit. Niks oppotten.quote:Op zondag 12 april 2020 23:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed waarom ik zit te zeiken eigenlijk
Gitzwart zoals de kille ziel van @bitterbal?quote:
Niet haten op Gerdaquote:Op zondag 12 april 2020 23:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, als ik Gerda Havertong verteerd heb, zal ik een poging wagen.
quote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gitzwart zoals de kille ziel van @:bitterbal?
Ja, daarom wat langer in de marinade gelaten.quote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef Koen66 het volgende:
Kon je niet iets jongers vangen @:Budapestenaar, dit is wel erg taaie meuk vermoed ik
Melissa klinkt al zoutigquote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer Melissa beffen toen ik klein was vond ik toch echt meer naar koude paling smaken.
Aangelengd met waterquote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gitzwart zoals de kille ziel van @:bitterbal?
quote:Op zondag 12 april 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze was heerlijk met pindasaus.
Geile naam wel.quote:Op zondag 12 april 2020 23:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eerste keer Melissa beffen toen ik klein was vond ik toch echt meer naar koude paling smaken.
Was een prima weekendquote:
Matig welquote:
Melissa had extreem lange blonde haren tot in haar knieholtes, heb me altijd afgevraagd hoe ze dat op de plee deedquote:
16 brrrr. Puistjes en rete-onzeker.quote:Op zondag 12 april 2020 23:38 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was een prima weekend![]()
![]()
Dus. Geen idee.
Misschien wil ik ik weer 16 zijn ofzo...
Gelukkig geen plannen naar dat oord te gaanquote:Op zondag 12 april 2020 23:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Matig wel. Maar vast niet zo erg als in de VS, dat is meer homeopathisch water met een hint van koffie
geen bruine puntjes gezien?quote:Op zondag 12 april 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melissa had extreem lange blonde haren tot in haar knieholtes, heb me altijd afgevraagd hoe ze dat op de plee deed
Na elk bezoek haren wassen?quote:Op zondag 12 april 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Melissa had extreem lange blonde haren tot in haar knieholtes, heb me altijd afgevraagd hoe ze dat op de plee deed
Gerda met pindasaus geeft tocht wel een behoorlijk verontrustende MIquote:Op zondag 12 april 2020 23:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ze was heerlijk met pindasaus.
Waarom denk je dat ze naar paling smaakte?quote:Op zondag 12 april 2020 23:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee joh, was mijn wilde periodequote:Op zondag 12 april 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
16 brrrr. Puistjes en rete-onzeker.
Toen zag ik eruit als de gay versie van Brad Pitt met goudgeel homohaarquote:Op zondag 12 april 2020 23:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
16 brrrr. Puistjes en rete-onzeker.
Zouden er veel mensen hun partners genitaliën besmeerd hebben met pindasaus om dit er als geile honden af te likken?quote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerda met pindasaus geeft tocht wel een behoorlijk verontrustende MI
16 voor vrouwen is ook totaal anders dan 16 voor mannen.quote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh, was mijn wilde periode![]()
Ik heb een instant midlifecrisis ofzo
US had nog trekquote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze naar paling smaakte?
quote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ze naar paling smaakte?
Ja, ik wilde liever Pino maar dan wordt Bitter boosquote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gerda met pindasaus geeft tocht wel een behoorlijk verontrustende MI
of mayo?quote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen hun partners genitaliën besmeerd hebben met pindasaus om dit er als geile honden af te likken?
Tigerking?quote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Toen zag ik eruit als de gay versie van Brad Pitt met goudgeel homohaar
Ik heb nooit een wilde periode gehadquote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee joh, was mijn wilde periode![]()
Ik heb een instant midlifecrisis ofzo
Pino smaakt zeker naar kipquote:Op zondag 12 april 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik wilde liever Pino maar dan wordt Bitter boos
Wat sneuquote:Op zondag 12 april 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit een wilde periode gehad
Ja je moet ook miss piggy voorstellen, dan heb je spare-ribs en speklapjes.quote:Op zondag 12 april 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, ik wilde liever Pino maar dan wordt Bitter boos
Een lesbisch nichtje van mij heeft dit een keer gedaan met een garnalencocktail, bleef er eentje achter, heeft zelfs een dag op de IC gelegen daarvoor.quote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Zouden er veel mensen hun partners genitaliën besmeerd hebben met pindasaus om dit er als geile honden af te likken?
@ronbrandsteder?quote:Op zondag 12 april 2020 23:40 schreef Molo het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik rare mensen kenquote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een lesbisch nichtje van mij heeft dit een keer gedaan met een garnalencocktail, bleef er eentje achter, heeft zelfs een dag op de IC gelegen daarvoor.
Hamvraag is, was het het waard?quote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een lesbisch nichtje van mij heeft dit een keer gedaan met een garnalencocktail, bleef er eentje achter, heeft zelfs een dag op de IC gelegen daarvoor.
Jojoa.quote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
US kent iedere variantquote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik rare mensen ken
Ja maar dit is familiequote:Op zondag 12 april 2020 23:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en dan zeg je dat ik rare mensen ken
Ben er nooit overheen gekomenquote:Op zondag 12 april 2020 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nooit een wilde periode gehad
Jaquote:
Ik heb alleen middelgrote verhalenquote:Op zondag 12 april 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man. meeste mensen hebben alleen maar grote verhalen
Jou familie kan in een RLS. Soort van keeping up with appearances meets modern familie ofzo....quote:
Hmm, you need some pepper in your lifequote:
Het leven is dan ook gewoon saai met af en toe iets leuks of vervelendsquote:Op zondag 12 april 2020 23:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ach man. meeste mensen hebben alleen maar grote verhalen
madame jeanettequote:Op zondag 12 april 2020 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, you need some pepper in your life
De aanhang is soms nog wel wat gekker, nou ja op een andere manier gekquote:Op zondag 12 april 2020 23:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jou familie kan in een RLS. Soort van keeping up with appearances meets modern familie ofzo....
gatver budaquote:Op zondag 12 april 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, en dan moet je eerst meneer Aart verwijderen uit de cloaca.
Ik cultiveer mijn saaiheidquote:Op zondag 12 april 2020 23:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hmm, you need some pepper in your life
Weet ik niet. Volgens mij komen ze soms wel bij elkaar. Maar maken geen nieuwe muziek meer..quote:
Een ex wel trouwens (bijnaam)quote:
Ook alweer even aan het composteren, maakt het wel makkelijker te verwijderen denk ikquote:
Ik heb dit drie keer moeten lezen.quote:Op zondag 12 april 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 april 2020 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook alweer even aan het composteren, maakt het wel makkelijker te verwijderen denk ik
Molo!quote:Op zondag 12 april 2020 23:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook alweer even aan het composteren, maakt het wel makkelijker te verwijderen denk ik
Wat is een echte pino?quote:
Waar kwam die vandaan?quote:
quote:Op zondag 12 april 2020 23:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eindhoven e.o.quote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Waar kwam die vandaan?
Misschien ken ik die
Ik vind mezelf best saai, maar daar heb ik niet echt een probleem meequote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik mezelf veel minder saai dan veel mensen die zichzelf heel wild vinden
Au! USquote:Op zondag 12 april 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sukkel, lobbes, dommige goedzak, een slome energieloze zeg maar?
Vertel...quote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik mezelf veel minder saai dan veel mensen die zichzelf heel wild vinden
Ik ook nietquote:Op zondag 12 april 2020 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind mezelf best saai, maar daar heb ik niet echt een probleem mee
quote:Op zondag 12 april 2020 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moest je hem elke avond voorlezen over een dikke rode kater?
Dit is best wel waar en diepgaandquote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geloof het niet. Maar we hebven het wel 3 weken ofzo uitgehouden. 30 jaar geleden.quote:Op zondag 12 april 2020 23:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sukkel, lobbes, dommige goedzak, een slome energieloze zeg maar?
Dat zijn vooral de neukers en niet de keepers.quote:Op zondag 12 april 2020 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel...![]()
Al wás ik ooit wild...
"Wild thing, you make my heart sing" zei iemand ooit tegen me.
Kijk, dát is een compliment. Itt tot "lief"
Ja, zo’n spirituele dag brengt diepe wijsheden in mij naar bovenquote:Op zondag 12 april 2020 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is best wel waar en diepgaand
Dit was geen neuker. Dat was een heel gevoelig pubertje dat zelfmoord heeft gepleegdquote:Op zondag 12 april 2020 23:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de neukers en niet de keepers.
Hoe oud ben je wel niet?quote:Op zondag 12 april 2020 23:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof het niet. Maar we hebven het wel 3 weken ofzo uitgehouden. 30 jaar geleden.
Ja en zwart-wit is ook een kleur.quote:Op zondag 12 april 2020 23:53 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat zijn vooral de neukers en niet de keepers.
Oeiquote:Op zondag 12 april 2020 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit was geen neuker. Dat was een heel gevoelig pubertje dat zelfmoord heeft gepleegd![]()
Ik snap dit verband niet tot wat je eerder zeiquote:Op zondag 12 april 2020 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dit was geen neuker. Dat was een heel gevoelig pubertje dat zelfmoord heeft gepleegd![]()
Goed bezigquote:Op zondag 12 april 2020 23:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ken een Oostenrijkse man die daar heen goed in wasquote:Op zondag 12 april 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en zwart-wit is ook een kleur.
Je hebt ook echt wel neukers die je bij je kunt houden hoor.
Jou toch ook nog niet gelukt of wel?quote:Op zondag 12 april 2020 23:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja en zwart-wit is ook een kleur.
Je hebt ook echt wel neukers die je bij je kunt houden hoor.
Diepe kelder, stevige deurquote:Op zondag 12 april 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken een Oostenrijkse man die daar heen goed in was
Hoezo? Complimenten had ik het over.quote:Op zondag 12 april 2020 23:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik snap dit verband niet tot wat je eerder zei
Dolfje?quote:Op zondag 12 april 2020 23:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ken een Oostenrijkse man die daar heen goed in was
Je draait hem om. de uitspraak ging toch niet óver hem?quote:Op zondag 12 april 2020 23:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedumpt, ik wilde sowieso niet. Maar nee, dat denk ik niet.quote:Op zondag 12 april 2020 23:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet omdat jij hem hebt gedumpt toch?
Hij was zeer attent met zijn maitressesquote:Op zondag 12 april 2020 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn neukertjes eindigden met een kogel door het hoofd en een gifcapsule in de mond
Gewoon een onzeker joch met wat achterliggende issues misschien?quote:Op zondag 12 april 2020 23:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet gedumpt, ik wilde sowieso niet. Maar nee, dat denk ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |