Ik weet wie dat zijn en kan dat wel aardig inschatten ja. Speld is iets linkser op een paar na.quote:Op zondag 12 april 2020 21:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb je er een opiniepeiling gehouden?
Gelukkig maar dat jij in deze tijden van kiezers die flink mobiel zijn kan inschatten waar wat mensen in een redactie op stemmen.quote:Op zondag 12 april 2020 21:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik weet wie dat zijn en kan dat wel aardig inschatten ja. Speld is iets linkser op een paar na.
quote:Op zondag 12 april 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij in deze tijden van kiezers die flink mobiel zijn kan inschatten waar wat mensen in een redactie op stemmen.
Wat is het ook een Hond hequote:Op zondag 12 april 2020 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat jij in deze tijden van kiezers die flink mobiel zijn kan inschatten waar wat mensen in een redactie op stemmen.
Heb je het over de redactie of de schrijvers? Een Diederik Smit, schrijver, stemt SGP volgens mij.quote:Op zondag 12 april 2020 21:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zijn redactie bestaat met name uit D66 en VVD stemmers.
Ja klopt schrijvers zijn bij zowel Speld als Lubach van alle politieke kleuren. Ook leuke discussies onderling welquote:Op zondag 12 april 2020 21:48 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Heb je het over de redactie of de schrijvers? Een Diederik Smit, schrijver, stemt SGP volgens mij.
Ik denk dat het anders ook niet zou werken.quote:Op zondag 12 april 2020 21:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja klopt schrijvers zijn bij zowel Speld als Lubach van alle politieke kleuren. Ook leuke discussies onderling wel
juist niet als je er even over nadenktquote:
Hoop gehuil om die app.quote:Op zondag 12 april 2020 21:50 schreef Oscar. het volgende:
[..]
juist niet als je er even over nadenkt
Wie heeft hem?quote:
Zijn allemaal wel toffe gasten.quote:Op zondag 12 april 2020 21:50 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik denk dat het anders ook niet zou werken.
Ik voel me alleen veilig met Rian van Rijbroek aan het stuur.quote:
nee, lekker als een mak schaap alles doen wat je verteld wordt zonder na te denken. Dat is handig.quote:Op zondag 12 april 2020 21:53 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker weer iets in het belachelijke trekken, dan hoef je er ook niet serieus op ingaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |