Ik vind lilliputter een belediging voor mensen met achondroplasie.quote:Op zondag 12 april 2020 15:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
nee,ik vind dit een belediging voor de Lilliputters, maar dat zal wel aan mij liggen..
Oeeeh mevrouw bezigt dure woordenquote:Op zondag 12 april 2020 16:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind lilliputter een belediging voor mensen met achondroplasie.
omdat een beetje lichaamsbeweging opzich wel goed voor mij is.. maar tegelijkertijd heb ik iets van, fuck it.. ga wel legobouwen ofzo.. dan kan ik schoenen ook uitgooienquote:
Doe je klein stukje wandelen en daarna met lego spelen?quote:Op zondag 12 april 2020 16:06 schreef mschol het volgende:
[..]
omdat een beetje lichaamsbeweging opzich wel goed voor mij is.. maar tegelijkertijd heb ik iets van, fuck it.. ga wel legobouwen ofzo.. dan kan ik schoenen ook uitgooien
mja, denk dat ik dat ook maar doe, planning vandaag was al beetje verpest door visjes die nodig vonden bovenaan de waterlijn naar adem te gaan happen.. daar heb ik mij vanmiddag op moeten richten (even 300L water wisselenquote:Op zondag 12 april 2020 16:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Doe je klein stukje wandelen en daarna met lego spelen?
Heb je leuke visjes?quote:Op zondag 12 april 2020 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, denk dat ik dat ook maar doe, planning vandaag was al beetje verpest door visjes die nodig vonden bovenaan de waterlijn naar adem te gaan happen.. daar heb ik mij vanmiddag op moeten richten (even 300L water wisselen)
Oh wow. Was het water te warm ofzo dat het zo zuurstofarm was?quote:Op zondag 12 april 2020 16:09 schreef mschol het volgende:
[..]
mja, denk dat ik dat ook maar doe, planning vandaag was al beetje verpest door visjes die nodig vonden bovenaan de waterlijn naar adem te gaan happen.. daar heb ik mij vanmiddag op moeten richten (even 300L water wisselen)
Welkomquote:Op zondag 12 april 2020 16:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze TT trok overduidelijk de aandacht.
minimensquote:Op zondag 12 april 2020 16:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dwerg vind ik nou ook niet echt een correcte benaming.
(sub)tropisch aquarium, hobby van mijn moeder maar ding is zo huge dat verkopen niet zomaar kan.quote:
mooi!quote:Op zondag 12 april 2020 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
(sub)tropisch aquarium, hobby van mijn moeder maar ding is zo huge dat verkopen niet zomaar kan.
visjes zijn vooral algeneters,(url=https://www.google.nl/search?q=algeneter+L+nr&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwip3bfTiOPoAhVCsKQKHbeeCpQQ7Al6BAgJECU&biw=2174&bih=1224]dit soort[/url]
en clowns: dit soort,
er zaten ook discusvissen in maar die zijn helaas al jaren terug overleden
Dankje. Ben alleen niet meer zo'n koffieliefhebber sinds ik de less is more methode volg en er dus geen suiker meer in doequote:
Die clowns, dansen die wel eens?quote:Op zondag 12 april 2020 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
(sub)tropisch aquarium, hobby van mijn moeder maar ding is zo huge dat verkopen niet zomaar kan.
visjes zijn vooral algeneters,(url=https://www.google.nl/search?q=algeneter+L+nr&tbm=isch&source=univ&sa=X&ved=2ahUKEwip3bfTiOPoAhVCsKQKHbeeCpQQ7Al6BAgJECU&biw=2174&bih=1224]dit soort[/url]
en clowns: dit soort,
er zaten ook discusvissen in maar die zijn helaas al jaren terug overleden
tis vooral slechte water waardes; ik doe alles met dat aquarium op gevoel wat eigenlijk 99% v/d tijd goed werkt, nu eens gemeten (omdat ik pas had schoongemaakt) en bleken de waterwaardes niet ok te zijn.quote:Op zondag 12 april 2020 16:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh wow. Was het water te warm ofzo dat het zo zuurstofarm was?
Ik drink niet eens koffie.quote:Op zondag 12 april 2020 16:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dankje. Ben alleen niet meer zo'n koffieliefhebber sinds ik de less is more methode volg en er dus geen suiker meer in doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |