ze zei dat die in het midden ook bevestigd moest worden. Dus in de winkel ik dat gevraagd maar daar zit niet eens een bevestigingsding op dat dingquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op. Ze kan hooguit bang zijn dat de gevel het niet houdt
maarrr zat er nog wat inquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Stoot net een fles bier om over mijn bureaunou ja such is life
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
lekker laten lullen joh.. die mensen die die dingen ophangen weten heus wel aar ze mee bezig zijn..quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat die in het midden ook bevestigd moest worden. Dus in de winkel ik dat gevraagd maar daar zit niet eens een bevestigingsding op dat ding
Ohjee, toetsenbord nog droog? Drinken over mijn laptop heeft mij al wel wat laptops gekost.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat zei ik ook tegen haar :pquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:58 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
lekker laten lullen joh.. die mensen die die dingen ophangen weten heus wel aar ze mee bezig zijn..
jaquote:
Nee dat kan nooit omdat de rol alleen aan de buitenkanten steunt.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ze zei dat die in het midden ook bevestigd moest worden. Dus in de winkel ik dat gevraagd maar daar zit niet eens een bevestigingsding op dat ding
Nee ja nee toetsenbord is gered jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohjee, toetsenbord nog droog? Drinken over mijn laptop heeft mij al wel wat laptops gekost.
Jezusquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja die komen van tevoren wel ven kijken hoeveel bevestigingspunten er nodig zijnquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
JezusZo’n zonneschermenbedrijf weet heus wel hoe zo’n ding opgehangen moet worden
jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat kan nooit omdat de rol alleen aan de buitenkanten steunt.
Het gaat wel om de achterliggende constructie maar dat is vast goed bekeken.
heeft ze gedaan, maar nog steeds geen vertrouwen:Pquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Had ze niet gewoon even mee kunnen luisteren toen de balkonmannen er waren?
heeft ze wss nog gedaan ookquote:Op zaterdag 11 april 2020 23:03 schreef liesje1979 het volgende:
Had ze niet gewoon even mee kunnen luisteren toen de balkonmannen er waren?
O, dat soort mensen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze gedaan, maar nog steeds geen vertrouwen:P
Oh wow, het was eigenlijk een grapje.quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heeft ze gedaan, maar nog steeds geen vertrouwen:P
Welk deel van plezier 's avonds kan nu niet dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik ben de hele corona jank situatie inmiddels poepzat
Wanneer weer plezier savonds!![]()
hij wil weer naar de hoeren..quote:Op zaterdag 11 april 2020 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welk deel van plezier 's avonds kan nu niet dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |