heb het fimpje niet gezien. heeft hij hiv?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:26 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Bij HIV slaat het virus keihard toe.
Heb je wel iets van een buiten in je nieuwe huis?quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik woon hoog en droog in een soort bankkluis, dus dat is niet zo zinvol
Week niet. Denk het.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
heb het fimpje niet gezien. heeft hij hiv?
oh ik had gehoopt op familievetes of zoquote:
nee neequote:Op zaterdag 11 april 2020 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ik had gehoopt op familievetes of zo
ja dat zal wel zo maar je suggereert dat de man uit het filmpje hiv positief isquote:Op zaterdag 11 april 2020 22:34 schreef Lospedrosa het volgende:
Tja soms denk je iets.
Ook weer vreemd, van onafhankelijke bronnen hoor je dat hiv een enorme risicoverhoging is. Niet gek want die hebben allerlei medicijnen die het afweersysteem beīnvloeden.
Op de info pagina's hiv enzo staat dat het niks uit maakt
Groot dakterras.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb je wel iets van een buiten in je nieuwe huis?
oh..quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Groot dakterras.Alleen is dat wel gezamenlijk.
Ik wil niet toegeven dat het gezonde mensen raakt dus zoek excuses.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja dat zal wel zo maar je suggereert dat de man uit het filmpje hiv positief is
quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:38 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik wil niet toegeven dat het gezonde mensen raakt dus zoek excuses.
Nou wel iets minder abnormaal dan jij helaasquote:
Heb je geluisterd?quote:Op zaterdag 11 april 2020 15:40 schreef FranticDJ het volgende: Lekker feestje op de verjaardag van @:RockNijntje
![]()
Mja, ik had ook liever een eigen balkon gehad, maar dat was geen optie.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh..daar zou ik wel een beetje hekel aan hebben
Nou dat denk ik niet.quote:Op zaterdag 11 april 2020 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou wel iets minder abnormaal dan jij helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |