Ik vind deze tendens om mensen die asociaal onverstandig gedrag benoemen neer te zetten als klikspanen ergerlijk en naäperig. Nu even stoer blijkbaarquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bel de kliklijn! Snel voor ze uit zicht zijn verdwenen!
Ik denk wel dat de cijfers kloppen vanaf het moment dat de noodziekenhuizen klaar waren en er meer dan 42000 artsen en verplegend personeel van andere provincies in Hubei gearriveerd waren om te helpen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
neemt niet weg dat de info vanuit China niet te vertrouwen is
ik blijf ze wantrouwen, is allemaal nog te vers maar over een jaar of zo zullen we meer wetenquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de cijfers kloppen vanaf het moment dat de noodziekenhuizen klaar waren en er meer dan 42000 artsen en verplegend personeel van andere provincies in Hubei gearriveerd waren om te helpen.
In de eerste tien dagen na de lock down van 23 januari zullen er daar wel mensen zijn overleden, die niet op Corona zijn getest
quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
Jongens met drie gasten in de tuin barbecuen kan gewoon toch? We willen bij mijn vrienden gaan bbquen. Hij woont samen met zijn vriendin. Het wordt dan in totaal 5 mensen in het huis.
meningen verschillen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:06 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ik vind deze tendens om mensen die asociaal onverstandig gedrag benoemen neer te zetten als klikspanen ergerlijk en naäperig. Nu even stoer blijkbaar
jaquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
Jongens met drie gasten in de tuin barbecuen kan gewoon toch? We willen bij mijn vrienden gaan bbquen. Hij woont samen met zijn vriendin. Het wordt dan in totaal 5 mensen in het huis.
Nee mag nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
Volgens mij mogen maximaal 3 bezoekers komen, mits voldoende afstand bewaard kan worden.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
je mag maximaal met z'n 3en zijn toch?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij mogen maximaal 3 bezoekers komen, mits voldoende afstand bewaard kan worden.
Ja,quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
HeT iS leKKer WEEr wiE houD je teGEN toG?!quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
Met twee bbq’s (voortuin / achtertuin) valt het wellicht door de vingers te zien.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je mag maximaal met z'n 3en zijn toch?
3 bezoekers toch?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
je mag maximaal met z'n 3en zijn toch?
Dat worden dus ook 3 bezoekers. Dus 5 mensen in totaal aangezien zij zelf met zn tweeën zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgens mij mogen maximaal 3 bezoekers komen, mits voldoende afstand bewaard kan worden.
Kamp 1: Je bent gek, wil je dood ofzo?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
Doe niet zo stom. Ik vraag toch eerst netjes hier of ik dan aan de regels voeldoe.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:12 schreef Document1 het volgende:
[..]
HeT iS leKKer WEEr wiE houD je teGEN toG?!
3 bezoekers per persoon, dus in dit geval mag je een feestje met max. 30 mensen vieren. Plus de 10 bewoners.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:13 schreef Daarnaast het volgende:
Dat worden dus ook 3 bezoekers. Dus 5 mensen in totaal aangezien zij zelf met zn tweeën zijn.
Overigens vind ik dit wel vaag. Wat als je zelf met 10 mensen woont. Mag je alsnog 3 mensen bezoek ontvangen?
Ja in theorie wel. Het zijn algemene maatregelen. Gewoon afstand houden, in de tuin blijven en veel handen wassen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:13 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Dat worden dus ook 3 bezoekers. Dus 5 mensen in totaal aangezien zij zelf met zn tweeën zijn.
Overigens vind ik dit wel vaag. Wat als je zelf met 10 mensen woont. Mag je alsnog 3 mensen bezoek ontvangen?
Gewoon doen, het weer is prima.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
Dit is geen mening, dit is anderen nablaten van het internet met stoere woordjes als NSB. Zie het overal op fora gebeuren.quote:
Ik denk dan, hou verhoudt het risico zich tegenover naar de supermarkt of naar werkt. Als ik hier zo streng op ben dat ik het niet doe. Zou het dan niet consistent zijn om ook niet meer naar de supermarkt te gaan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:13 schreef Rewimo het volgende:
Volgens de regels mag het. Of je het moet doen, is een tweede.
Afstand houden zal wel lukken maar hoe ga je dat doen met dingen die je allemaal vastpakt? Flesjes saus, tangen, lepels, glazen, flessen drinken...quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:14 schreef Daarnaast het volgende:
Doe niet zo stom. Ik vraag toch eerst netjes hier of ik dan aan de regels voeldoe.
supermarkt is noodzakelijker dan een BBQ met vrienden maar het risico hangt ook af van wat voor werk zij doen, als er eentje in een verpleeghuis werkt zou ik die even niet hoeven zienquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:17 schreef Daarnaast het volgende:
[..]
Ik denk dan, hou verhoudt het risico zich tegenover naar de supermarkt of naar werkt. Als ik hier zo streng op ben dat ik het niet doe. Zou het dan niet consistent zijn om ook niet meer naar de supermarkt te gaan?
Handschoenen dragen 😜quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:17 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Afstand houden zal wel lukken maar hoe ga je dat doen met dingen die je allemaal vastpakt? Flesjes saus, tangen, lepels, glazen, flessen drinken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |