😉quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nog geen "luiden de noodklok"?? Valt me tegen. Iedereen luidt de noodklok tegenwoordig
ik vind de bereidheid al heel wat al hebben ze zelf natuurlijk ook weinig aan leegstand wat best lang zou kunnen duren als de rook opgetrokken is.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:39 schreef Apotheose het volgende:
[..]
nog geen "luiden de noodklok"?? Valt me tegen. Iedereen luidt de noodklok tegenwoordig
Het zelfde geldt voor alle oorlogsslachtoffers, uiteindelijk hadden ze toch wel een keer doodgegaanquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:07 schreef HarrieKeen het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Zoals iemand op Twitter ook al aangaf. De dood wordt voor velen een paar jaar naar voren gehaald. Nog steeds heftig maar dat plaatst het wel iets in perspectief.
“Inbrekers luiden de noodklok: #blijfthuis is doodsteek voor onze sector”quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:44 schreef Multatilu het volgende:
😉
Staat een flinke rij bij die noodklok
en wat zegt dat dan?quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ook de staat Washington doet het goed.
Toen Nederland op 19 maart cumulatief op 76 Coronadoden kwam, was het totaal aantal gelijk met de staat Washington.
Inmiddels is het totale dodental in Nederland al meer dan 5 maal zo hoog dan het totaal van 483 van de staat Washington.
bel de kliklijn! Snel voor ze uit zicht zijn verdwenen!quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:51 schreef Kirumba het volgende:
O jongens toch.
Hier weer hele kuddes met wielrenners over de weg.
Kan je Wcht niet een paar maandjes zonder?
Beboeten a u b!
Dat is dan ook totaal niet met elkaar vergelijkbaar. Washington heeft sowieso maar een derde van het aantal inwoners van Nederland waarbij ook nog eens de meerderheid in Seattle woont en de rest van de staat praktisch leeg is.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:41 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ook de staat Washington doet het goed.
Toen Nederland op 19 maart cumulatief op 76 Coronadoden kwam, was het totaal aantal gelijk met de staat Washington.
Inmiddels is het totale dodental in Nederland al meer dan 5 maal zo hoog dan het totaal van 483 van de staat Washington.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:47 schreef Oostwoud het volgende:
Haal hulde aan Jaap maar uit de TT van deze reeks. Het gelijk van Baudet, in een diepgaande reconstructie van de Volkskrant.
Baudet is glansrijk geslaagd voor zijn premiersexamen. Rutte heeft gefaald.
Ja precies hetzelfde ja.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:48 schreef the-eye het volgende:
[..]
Het zelfde geldt voor alle oorlogsslachtoffers, uiteindelijk hadden ze toch wel een keer doodgegaan
Wie vandaag sterft kan morgen niet meer doodgaan![]()
Je kunt ook gauwgauw foto’s maken en die op Twitter verspreiden! Online lynching gegarandeerd!quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:51 schreef Apotheose het volgende:
bel de kliklijn! Snel voor ze uit zicht zijn verdwenen!
Dat Trump cs waaronder Pete Hoekstra naar de cijfers van China gaan wijzen als zijnde foute informatie, om zogenaamd hun eigen dodental te verklaren of te bagatelliseren.quote:
En nog even krijsen "dAt eR sNeL UN LoKDaUn MoEt komUH"quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je kunt ook gauwgauw foto’s maken en die op Twitter verspreiden! Online lynching gegarandeerd!
diepgaandquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:47 schreef Oostwoud het volgende:
Haal hulde aan Jaap maar uit de TT van deze reeks. Het gelijk van Baudet, in een diepgaande reconstructie van de Volkskrant.
ook een goeie. Laat meteen zien hoe goed jij je aan de regels houdt als brave burgert!quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:53 schreef Ringo het volgende:
[..]
Je kunt ook gauwgauw foto’s maken en die op Twitter verspreiden! Online lynching gegarandeerd!
neemt niet weg dat de info vanuit China niet te vertrouwen isquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:53 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Dat Trump cs waaronder Pete Hoekstra naar de cijfers van China gaan wijzen als zijnde foute informatie, om zogenaamd hun eigen dodental te verklaren of te bagatelliseren.
Terwijl het hoge dodental in de VS hoofdzakelijk van de staten New York en New Jersey komt.
quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:47 schreef Oostwoud het volgende:
Baudet zit er net als iedere politicus ook wel eens naast maar feit is dat hij als eerste een plenair debat hier over wilde.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:47 schreef Oostwoud het volgende:
Zo complex is het niet. Onzin dat het niet goed gaat bij ontvanger en verzender. Ze weten gewoon niet waar ze mee bezig zijn.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:41 schreef trustychords het volgende:
[..]
Best complex? En het lcps is voor zover ik weet slechts een schakel. Als het bij de verzender of ontvanger ergens stokt met de communicatie loop je al snel tegen problemen aan. Beetje makkelijk afgeven dit.
Ik vind deze tendens om mensen die asociaal onverstandig gedrag benoemen neer te zetten als klikspanen ergerlijk en naäperig. Nu even stoer blijkbaarquote:Op zaterdag 11 april 2020 09:51 schreef Apotheose het volgende:
[..]
bel de kliklijn! Snel voor ze uit zicht zijn verdwenen!
Ik denk wel dat de cijfers kloppen vanaf het moment dat de noodziekenhuizen klaar waren en er meer dan 42000 artsen en verplegend personeel van andere provincies in Hubei gearriveerd waren om te helpen.quote:Op zaterdag 11 april 2020 09:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
neemt niet weg dat de info vanuit China niet te vertrouwen is
ik blijf ze wantrouwen, is allemaal nog te vers maar over een jaar of zo zullen we meer wetenquote:Op zaterdag 11 april 2020 10:06 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ik denk wel dat de cijfers kloppen vanaf het moment dat de noodziekenhuizen klaar waren en er meer dan 42000 artsen en verplegend personeel van andere provincies in Hubei gearriveerd waren om te helpen.
In de eerste tien dagen na de lock down van 23 januari zullen er daar wel mensen zijn overleden, die niet op Corona zijn getest
quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:07 schreef Daarnaast het volgende:
Jongens met drie gasten in de tuin barbecuen kan gewoon toch? We willen bij mijn vrienden gaan bbquen. Hij woont samen met zijn vriendin. Het wordt dan in totaal 5 mensen in het huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |